Марія Гичка-Сидор приглашает посетить

Марія Гичка-Сидор

Ниже представлены тренинги (обучающие, терапевтические группы, семинары и прочие подобные мероприятия), которые проводит или организовывает Марія Гичка-Сидор


Какая я? Моя настоящая женственность

22-02-2020 - 07-03-2020 34 дня до начала.
Какая я? Моя настоящая женственность Услышать себя, свои желания, собственное тело. Исследовать различные грани женственности.
Искренняя, живая, любящая, принимающая или злая, обжорка, богиня, хитрая??? Какая я? Какая она- моя настоящая женственность?
Самое главное - я могу быть честная перед собой...

Арт-терапевтическая группа развития.
В программе:
-Арт-терапевтические техники
-Глинотерапия
-Мандалы
-Сказкотерапия
-Телесные техники
-Метафорические карты и т.д.

Группа не более 12 участников. До третьей встречи группа открыта.
100грн.- одна встреча (1,30-2ч.)
Подробная информация, запись

Я-ресурсна. Арт-терапія шерстю

14-12-2019 - 12-01-2020 Мероприятие завершено.
Я-ресурсна. Арт-терапія шерстю «Фелт-терапія»- терапія шерстю, живий природний матеріал, який дарує тепло, радість і неповторні відчуття.
Вона не тільки звільняє клієнта від страхів, сумнівів і тяжких переживань, але і допомагає власними руками творити свій ресурсний творчий потенціал ... Вікові рамки участі в тренінгу: жінки від 15 до кінця психологічного здоров'я людини.

Мета: Прийняття та усвідомлення свого жіночого начала: м'якості, ніжності, трепетності, через відчуття нового, специфічного матеріалу (вовни) - такого близького жіночій природі. Можливість навчитися усвідомлювати, підтримувати постійний контакт і управляти собою, своєю жіночністю. Навчитися перетворювати, розвивати енергію виявленої жіночої природи, шукати ресурси її вдосконалення.
Завдання:
• навчитися слухати і чути внутрішнє «Я» - поглиблене самопізнання;
• стикнутися з м'яким, ніжним, жіночним всередині себе;
• досліджувати нові тактильні відчуття, розвинути дрібну моторику, чуттєвість;
• розвивати емоційний інтелект;
• спробувати новий вид діяльності і нові способи поведінки в невідомої ситуації (з новим матеріалом), подолання «страхів» невідомого, незнайомого, несвідомого
• освоїти навик рефлексії власних гендерних станів (своєї фемінності)
Подробная информация, запись

Бесплатная рассылка интересностей!


Пройти пубертат без болю. Або як зрозуміти дитину-підлітка Мета тренінгу дізнатися про стосунки, виявити природні потреби дитини і задати правильний напрямок виховання. Зрозуміти потреби та бажання в яких застрягли самі!

Наші діти тільки зовні схожі один на одного, психічно вони можуть бути абсолютно різними і відрізнятися один від одного настільки, наскільки, наприклад, кішка відрізняється від пташки. Не розуміючи, ігноруючи їх індивідуальні особливості, маючи своє, «єдино правильне» уявлення про ідеальну долю своєї дитини, ми не тільки ніколи не зробимо з пташки рибку, але навіть не дамо йому шансу стати кращим в тому, що йому від природи дано. Тільки навчившись розуміти їх природні бажання, ми допоможемо своїм дітям, та й самим собі, реалізувати свій потенціал в повній мірі, бути щасливими на всіх рівнях взаємодії - особисто, в парі і в суспільстві.
Подробная информация, запись

Сценарії життя. Перинатальні матриці Грофа. Базові конфлікти Перше враження про природу життя ми отримуємо ще до народження. Першу модель відносин - в процесі пологів. На основі цього будуються всі наші подальші відносини з Світом, з батьками, з коханими людьми.
Перинатальні матриці - чотири фази, які ми проживаємо від зачаття до народження.
Якщо людина гармонійно пройшла всі чотири фази, то вона бачить і приймає життя у всьому різноманітті, вільна в емоційних реакціях і має гнучкі стратегії дій в ситуаціях життя. Якщо ж людина застрягла в негативному досвіді однієї з матриць, то життя здається пофарбоване переважно в одне переживання, вона по життю потрапляє в схожі ситуації і діє за звичною стратегією.
За переважною емоцією людини і від того, як вона сприймає - усвідомлює життя можна припустити в якій матриці вона застрягла.

Звідки росте коріння у більшості проблем, комплексів, хвороб і страхів. Іноді ми думаємо,що це повязано з дитинством. Але основа закладена ще у період вагітності та пологів. Станіслав Гроф найбільш послідовно охарактеризував стан дитини від зачаття до народження. Станіслав Гроф - американський лікар і психолог чеського походження, один із засновників трансперсональної психології. У створеній ним концепції пренатального (допологового) існування людини виділено чотири основні періоди, які зберігаються в людській підсвідомості. Гроф називає їх базовими пренатальними матрицями (БПМ) і докладно характеризує, що відбувається на кожній з цих матриць, що відчуває дитина, які бувають особливості проживання кожної з цих матриць і як в подальшому житті БПМ можуть впливати на поведінку людини. Кожна матриця формує своєрідну стратегію ставлення до світу, що оточує, самому собі.
Подробная информация, запись

Один день з корекції страху в арт-терапії

09-11-2019 - 14-12-2019 Мероприятие завершено.
Один день з корекції страху в арт-терапії В основі страху як базової людської емоції лежить інстинкт самозбереження. Біологічно осмислений (адекватний) страх виконує в житті захисну і адаптивну функції.
Однак слід зазначити, що страхи можуть і не мати даних позитивних функцій, і тоді вони стають сигналами особистісного неблагополуччя. В якості такого роду дисфункціональних страхів ми розглядаємо навіяні страхи, які в свою чергу можуть привести до виникнення патологічних (невротичних і психотичних) страхів.
Виникнення нав'язаних страхів обумовлено особистісною тривожністю в поєднанні з контролюючою формою соціалізації страхів. Навіяні страхи супроводжуються не тільки дисфункціональними проявами у вигляді хронічної емоційної незадоволеності, пригніченості, загальною загальмованості, дратівливості, «тунельного сприйняття», але також фобіями, тривожністю, самоагресії, загальної соціально-психологічної дезадаптацією.
Арт-терапевтичні вправи служать засобом вільного самовираження і самопізнання.
Застосування арт-терапевтичних вправ незамінне у випадках емоційних порушень (страх, тривожність) і комунікативної некомпетентності.
Мета: подолання негативних переживань, зниження емоційної напруги.
Тривалість: 2год.30хв.
Подробная информация, запись

Гармонія - групи розвитку для дітей та підлітків

20-10-2019 - 01-09-2020 226 дней до завершения.
Гармонія - групи розвитку для дітей та підлітків психологічні ігри та тренінги для дітей від 5 до 16років.
Заняття поділені на блоки (по 6-8 занять у кожному). Тривалість заняття-1,5год.(1 раз на тиждень)
1 група 5-6р.,2 група 7-10р., 3 група 10-14р.,4 група 14-16р.
У блоках передбачені заняття дітей з батьками для налагодження їх стосунків.
У програмі:
-розвиток емоційної грамотності у стосунках,
- подоланні бар’єрів у спілкуванні,
- визнання власної самоцінності та цінності іншої людини,
- підвищення впевненості в собі,
- мої сильні риси характеру,
- Моя родина.Сімейні інності,
- Я та мої друзі,
- піскова та арт-терапії,
- творчі майстер-класи
Подробная информация, запись

Проект "Карпат-Еко-Терапія"

16-07-2020 - 19-07-2020 179 дней до начала.
Проект поєднання відпочинку в красивому місці , оздоровлення, маса приємних вражень , взаємодія з природою і особистісний розвиток на тренінгах , опрацювання актуальних життєвих проблем , які заважають гармонії і щастю !
Це програма для тих, хто любить і цінує себе . Хто бажає гармонійно поєднати відпочинок і саморозвиток.
В програмі:
-тренінги
-арт-терапія
-піскова терапія
-боді-арт
-відпочинок +харчування
-релакс+масаж
-баня
-екскурсії (о.Синевир, с.Колочава та ін.)
-катання на конях
та багато цікавого.....
Аванс 1000грн. Вартість участі в проекті(180у.о)
Подробная информация, запись

Від гусениці до метелика

29-02-2020 - 07-03-2020 41 день до начала.
Від гусениці до метелика "Стати метеликом - значить народитися в новій якості"
8-годинний метафоричний тренінг з перервою на обід(1год.)

МЕТА ТРЕНІНГУ: підвищення впевненості в собі, навчання позитивному сприйняттю і прийняттю себе та інших людей, зміна негативного внутрішнього ...

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ: ✔ навчання позитивному сприйняттю себе та інших людей; ✔ формування позитивного образу "Я" ✔ осмислення своєї моделі поведінки в різних ситуаціях; ✔ пошук нових шляхів вирішення особистих проблем; ✔ вироблення "нового погляду" на події власного життя; ✔ актуалізація особистісних ресурсів; ✔ навчання навичкам самопізнання і самодопомоги; ✔ навчання навичкам релаксації.

У програмі тренінгу: казкотерапія, психологічні та арт-терапевтичні практики, робота з метафоричними асоціативними картами і багато іншого.

З собою на тренінг:
• Блокнот або зошит;
• Ручка;
• Плед з щільної тканини;
• Гарне самопочуття і позитивний настрій !!!
Подробная информация, запись

Адаптація до школи

01-10-2019 - 01-10-2020 256 дней до завершения.
Адаптація до школи Дитячо-батьківський тренінг "Адаптація до школи. Для дітей віком 6-7 років.
Розвиток психологічної готовності для дітей.
Батьки вчаться методів надання психологічної підтримки своїй дитині в період адаптації до школи.
Тренінг триває до 2-х місяців та складається з 12 занять, з яких:
8 дитячих(по 2 год.)та 4 для батьків(по 1 год.).
Кількість учасників: 6 дітей та 1-2 батьків відповідно до кількості дітей(тобто від 6 до 12осіб).
На першому етапі проводиться індивідуальна бесіда з батьками, а також діагностика дитини. Другий етап- тренінг. Завершальний- в індивідуальній формі для батьків.

Триває набір у групу.
Вартість одного заняття(по 1,5год.)-80грн.
При оплаті повного курсу, знижка(-10%)
Подробная информация, запись

 
Заинтересовало мероприятие?
Чтобы отправить заявку на участие или задать вопрос о мероприятии прямо отсюда, авторизируйтесь или пройдите регистрацию!
qr