Дочка відмовляється від лікування
Добрий день. Моїй дочці 13 років. В квітні 2014 діагностували S подібний сколіоз 2 ступеня. Ми знайшли Центр де займаються з дітьми за німецькою методикою і у пацієнтів є покращення. На протязі року не ідеально але дочка виконувала все необхідне. З початком навчального року (7 клас) вона не носить корсет і не робить вправи. В листопаді ми були у лікаря що робить корсет. Відповідь невтішна"Не буде виконувати необхідного буде погіршення". Те саме говорить лікар-ортопед. Зараз дуже важливий час , пізніше такої можливості не буде виправити сколіоз. А в дочки позиція "Це не смертельно? Мені це не потрібно?". Прошу її , авансом купили котика... З чужими дитина вічлива, в школі все встигає, гарно малює(займається в студії). Остання розмова "Я буду все робити тільки не робіть мені боляче". А боляче це будь яке зауваження... "Відходить " тільки коли я скажу"Я люблю тебе" і більше ніяких але. Є істерики, але вона їх може припинити, коли захоче.
Вопрос от: ; Возраст: 38

психолог онлайн
Здравствуйте. С проблемой сколиоза знаком по личному опыту. Не знаком с методиками современными но насколько мне известно 2 степень это слабо корректируемая, в Харькове в институте Ситенко делают операции и давно и удачно, знал девушку с S - образным сколиозом 3 степени, последний раз видел давно, но после операции стала как фотомодель. Ну а к вопросу не смертельно ли, не смертельно, но девочке в 13 лет сложно и без недугов, и малоэффективная терапия не внушает ей доверия, ее уже не обманиш, она не верит в результат. От этого отторжение и нежелание. Попробуйте задать ей вопрос что ей хотелось бы изменить в жизни и наверное она не станет говорить об отдаленных вещах. Терпения вам, понимания и разрешения вашей ситуации.
психолог онлайн
Доброго дня,Ірино!
Ваша донька підліток. В неї зараз складний період, відповідно це відображається на поведінці та чутливості дівчини.
Спробуйте поговорити з нею, чому вона не хоче носити корсет? Можливо їй не зручно? Або його видно під одягом?
В її віці мене теж "вмовляла" мама носити корсет. Але він був незручний, тиснув у грудях (а вони саме починали рости!). Його було видно під одягом, або мені так здавалось)) було дуже соромно, що я не така як інші діти. Можливо, Ваша дівчинка відчуває щось подібне?
Ви написали, що донька заспокоюється поруч з Вами, коли Ви їй кажете, що любите її. Розмовляйте з нею, поцікавтесь її захопленнями, враженнями... Покажіть їй, що Ви на її боці).І все буде добре.
Також можна звернутись за порадою до дитячого психолога.
консультация психолога
В каком Вы городе? Ребёнок должен пообщаться с психологом. Детским психологом.
психолог онлайн
важно обратиться к
детскому психологу очно.
Вам она что-то не договаривает, возможно не доверяет, возможно боится вашей реакции.