як мені поводитися
мені 20,маю хлопця,зустрічаємося 4 місяці,ми обоє неідеальні.В нього не було серйозних відносин,а в мене були(з ним другі).Що хочу зрозуміти,чого він іноді до мене говорить так,ніби я хлопець,один раз він сказав шо я не хочу шоб ти привикала до хорошого. неможу зрозуміти чому по телефону він іноді такий серйозний,і т.п., а коли бачить то привіт,обніме поцілує. Все нормально ,але боюсь шо ось це я невитримаю і просто мовчки піду.
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Добрый день, Вы написали довольно сумбурно, поэтому не очень понятно, что Вы имели ввиду, когда написали что парень говорит с Вами как с парнем, можете привести примеры, когда он к Вам так обращался? И чего Вы не выдерживаете? Какого отношения к Вам или обращения?
психолог онлайн
И чего бы Вы хотели от психолога?
психолог онлайн
Ви не дуже зрозуміло написали, але фраза "не хочу, щоб ти привикала до хорошого", звучить дивно. Розпитайте його, що він має на увазі? Я так розумію, що він трошки грубо з вами поводиться? І ви не можете зрозуміти, як він до вас насправді ставиться? Але тільки ви можете це відчути! Можливо така поведінки - захисна реакція, можливо в нього був невдалий досвід стосунків і він боїться його повторити, можливо, йому з якигось причин важко проявляти ніжність, можливо зха показною грубістю ховаються глибокі почуття? А можливо і ні, можливо це прояв байдужості? Тільки відверто поговоривши з ним, ви зможете це зрозуміти. Скажіть йому про своїх почуття і сумніви. Щасти вам!