Немає почуття власної гідності
Доброго дня/вечора/ночі! Справа в тому, що я постійно відчуваю себе "слизняком" -- людиною, яка не здатна взяти усе в свої руки, яка не має права брати від життя все. Постійно здається, що я не достойний всього, що це якесь не моє, а когось іншого. Здається, ніби я ще не "дослужився" до того, щоб стати повноцінним.
Постійно помічаю за собою, що я не в стані відмовити комусь у допомозі (навіть якщо це мені не вигідно). Напевно, я роблю це, щоб почуватися більш бажаним і потрібним, бо часто почуваюся покинутим і нікому не потрібним і навіть винним. Буває, що я навіть інколи можу поплакати через відчуття відчуження.
Я не відчуваю себе достойним і через те у мене немає отого "стержня", можна навіть сказати віри у себе і свої сили. Часто почуваюся безсилим і немічним.
Через це я ніби сам себе заганяю у певні рамки і тому поводжуся сковано і навіть якщо щось дуже сильно хочу зробити, то навмисно стримую себе.
Через це у мене є проблеми у спілкуванні, навчанні і духовному благополуччі. Я не можу по-справжньому відчути щастя. Того щастя, що у мене є руки, ноги, голова і я можу зібратися і взяти все в свої руки, але водночас не можу... Щось гальмує мене, якесь незрозуміле відчуття і страх... Напевно це страх бути неприйнятим і незрозумілим.
Я боровся з ним. Я ставив себе самого га місце перехожого або свого знайомого і розумів, що в більшій чи меншій мірі в них теж є цей страх. Але навіть усвідомивши, що ми знаходимося в однакових умовах, я не можу заспокоїтися і прийняти, що ми всі не ідеальні.
Ще я не можу прийняти і полюбити себе. Думаю, що це на пряму пов'язано з відчуттям власної гідності. Ця частина мене сильно страждає.
Це також цілком може погано вплинути на мої майбутні стосунки з жінками. Ну кому потрібен чоловік, який не відчуває власної гідності? Я просто не витягну ці відносини і я не буду тим істинним чоловіком, який здатний усе подолати і все перебороти.
Так, у мене є підтримка -- це моя сестра (я радий, що вона в мене є), але я усе одно не можу жити так, як мені подобається. Я не заслуговую на це.
Допоможіть мені буль ласка! Важко бути недолюдиною...
Вопрос от: ; Возраст: 18
консультация психолога
Це доволі складний процес психотерапії - відновити почуття власної гідності. Роками ви жили без нього, тому звикли до свого повсякденного образу недостойного. Рекомендую вам для початку рік позайматися щотижнево і виримати до кінця.
Дополнение от автора
Дякую за відповідь! А в чому полягає цей процес?
консультация психолога
Це перегляд вашого життя за допомогою певної техніки психотерапії чи психоаналізу. Ви не тільки будете пригадувати, аде і емоційно реагувати. За ріе стосунки з професійним психотерапевтом допоможуть вам крок за кроком створити нову свідомість та способи реагування на оточуючий світ.

психолог онлайн
Алина Владимировна Лелюк
Причини Вашого стану скоріш за все лежать десь глибоко у Вашому дитинстві. Психотерапевт під час особистих консультацій допоможе Вам розібратися у собі, у життєвих складнощах та поступово покращити ставлення до себе. Але Вам потрібно почати змінювати щось вже зараз, вже цієї звилини. По-перше, те, що Ви звернулися до психологів, підтверджує, що Ви зовсім не "слизняк", а чоловік, який сміливо визнає свої особисті труднощі та готовий їх подолати. По-друге, запам'ятайте, що кожна людина приходить у цей світ, щоб бути щасливою та коханою. Це у нашій природі. Тож і у Вас природою закладено можливості для подолання будь-яких труднощів на Вашому життєвому шляху і досягнення щастя. Ви пишете про те, що не можете по-справжньому відчути щастя. Тоді цьому треба вчитися так, як колись вчилися ходити, читати чи писати. Візьміть папір, ручку та створіть список речей яким Ви можете радіти. Хай у ньому будуть дуже повсякденні речі, з якими Ви стикаєтеся кожного дня, але не завжди помічаєте. У списку для початку повинно бути мінімум 30 пунктів. А потім кожного дня згадуйте про Ваш список та змушуйте себе помітити ці радісні дрібниці та дозвольте собі порадіти їм. Кожного дня розширюйте свій список. Звичка у нашій психіці формується 21 день. Зробіть відчуття радості і щастя своєю звичкою:) Про що Ви завжди мріяли але боялися зробити? Зробіть це! І не думайте що скажуть інщі! В них своя голова на плечах, щоб про своє життя думати! А у Вас є Ваше власне життя! Лише одне! Тож Ви маєте дозволити собі бути щасливим!