Проблеми з чоловіком.Що мені робити?
В шлюбі близько року.За цей час і до шлюбу чоловік до мене не дуже толерантно відносився.Я як такого прикладу відносин не мала щоб співставляти ,бо він є першим хлопцем і чоловіком.Сам він за цей час дозволяв собі мене ображати,підколювати,дозволяв собі для експеременту нічні дзвінки подруг,з його телефону до мене.Ображав мене по причині того,що він перший з яким я будую відносини,страшив.Хоча мені тільки 20р.Потім вибачався,казав що не знає, що робить.Я втратила довіру до нього.Після шлюбу і зовсім зробив ''культ друзів'',всі наші суперечки обговорював з ними.На думку чоловіка навіть грубі слова його алкогольно сп'яннілих друзів в мою адресу, я повинна була сприймати як належне,бо то його друзі. Уваги від нього не дочекаєшся.Коли хворію чи щось важливе святкую, то може навіть не прийти і не подзвонити.Він вважає,що такі прояви турботи не є важливі у відносинах.Дивно,но ще до шлюбу мав звичку пропадати на пару днів,навіть не дзвонив .Вже ж після шлюбу кожного місяця пропадає на тиждень, чи два,йде до мами.Лишає мене вагітну і просто зникає.Каже, що йде просто так.Там п'є алкоголь кожного дня,гуляє в друзів.Хоча я ніколи не забороняла з ними раз в тиждень піти відпочити.Тепер такий відпочинок через день.Він безробітній,на роботу йти не хоче. От і час має.Потяг до алкоголю мав і раніше але це було 1раз в 4 місяці,тепер пиво через день.Хоча казав,що до 20років не просихав.При всіх сварках винна я.Мамі свої розказує все,но мовчить за свої вчинки.Каже, чого не пам'ятаю того не було.І не важливо,що тоді він був тверезий.Потім говорить,що любить.Каже,що головою не думає коли говорить.Мені це все надоїло,бо це дуже часто,а хвилюватись не можна.Навіть погрози про розлучення його не лякають.Я не знаю, що робити.
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Оксана Васильевна Фортунатова
Доброго дня!
Поки Ви вагітні, Вам краще не жити разом з ним, якщо є така можливість, відсторонитися від нього. З ним Ви нічого не можете зробити. Вам робити щось треба з собою. Подумати, чому я все це терплю? Чому я вийшла заміж за цього чоловіка? Ваша роль жертви, провокує його нахабніти ще більше. Рекомендую Вам самій попрацювати з психологом, очно чи по скайпу.
Бережіть себе!
З повагою, Резнік Галина!
психолог онлайн
Здравствуйте!
Подумайте и ответьте себе честно и искренне на следующие вопросы и возможно, поймете, что вам делать:
Эти отношения делают вас счастливой?
О таких ли отношениях вы мечтали?
Как долго вы еще сможете терпеть такое отношение?
Ради чего вы это терпите?
Что вас удерживает в этих отношениях?
Готовы ли вы прожить всю жизнь с таким мужчиной?
И еще подумайте о будущем ребенке – будет ли он счастлив с мамой, которая глубоко несчастлива? Каким вырастет ребенок с такими родителями? Каким примером будет ваш муж для ребенка?
То, что ваш муж – ваш первый и единственный мужчина не должно быть главным решающим моментом для вас. И если ваш муж это не ценит – задумайтесь над этим.
И еще - не забывайте, что вы беременны. От вашего состояния, самочувствия и настроения зависит здоровье и жизнь вашего ребенка. Сейчас вам именно этому нужно уделять максимальное внимание. Заботиться о себе.
Я бы рекомендовала вам обратиться к психологу, чтобы выявить и нейтрализовать вашу внутреннюю установку, которая заставляет вас терпеть и принимать такое отношение к себе. Иначе, отношения с другими мужчинами могут развиваться по такому же сценарию.