Спільне життя
Доброго дня,
Я живу з хлопцем півтора року. Він старший від мене на 7 років, познайомились два роки тому в інтернеті. З перших днів спілкування давав зрозуміти, що я йому важлива, приділяв увагу, відправляв квіти, гроші на салон краси, поїздки на кілька днів у хороші готелі на відпочинок, дарував відносно дорогі подарунки (вартістю 200/800$) пропонував та навіть місяць оплачував моє житло.
Після певних проблем на моїй роботі запропонував жити разом і від тоді живемо в його місті (були з різних) Перші 6/8 місяців я була безробітня, не могла адаптуватись. Він не налягав на мене, а спокійно сам оплачував житло, ком.послуги, харчування, мої салони (базові потреби) але вже ні на відпочинки ні в ресторани не ходили та квіти тільки на свята «коли треба», а про подарунки я вже і забула. Весь час від самого початку я робила (і роблю) повністю всю домашню роботу. Готую, сніданки, обіди (+складаю йому на роботу) вечері ну і вся хатня робота + прибираю за ним бо він і тарілки в посудомийку не поставить.
Пів року тому я пішла на роботу і звичайно обов’язки мої залишились. Те що я працюю фізично і змучуюсь на роботі його ніяк не мотивує мені допомогти, а лише злиться типу в якому би стані я не була їжа і порядок має бути.
Від першої зарплати в нього регулярно проскакують фрази, що в мене 0 затрат і я маю давати гроші на харчі чи комуналку на що я відповідала ні. Він активно відкладає гроші каже «нам на майбутнє», але ми не одружені і не заручені. Регулярно я нас воджу в ресторан (мені надоїдає одноманітність), купляю додому побутову хімію, докупляю продукти (робимо закупи на тиждень, але завжди щось треба докуплять після 2/3 днів) Жодних подарунків не отримую, ні сюрпризів як на свята чи дн, тільки вітання.
Зараз дойшло до того, що його тон щоразу стає більш невдоволеним та вимагає від мене грошей. Моя зарплата це 1/3 з його.
Може хтось мені підкаже, що я зробила не так чи як виправити те що відбувається бо виглядає так ніби я втратила для нього цінність.. або загалом щось незрозуміле відбувається з чим я не знаю як справитись… Можливо я маю неадекватні вимоги..
морально мені дуже не комфортно в такій обстановці бо з самого початку я говорила, що мені не потрібна «подруга» з якою я буду все платити на половину, а чоловік.
Щиро вдячна, що дочитали мою історію та дякую за відповідь ❤
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрый вечер!
Скажите, а Вы пытались с ним обсудить свой бюджет и кто как видит совместную жизнь вместе ? Как было в самом начале, Вы говорили об этом? Возможно, что у Вас разные ожидания друг от друга и отсюда недопонимание возникает?
Дополнение от автора
Я говорила з ним на цю тему перш ніж зіхатись, ми навіть створювали план скільки і на що тратим гроші. Я чітко говорила про те що в моєму розумінні чоловік оплачує нам життя, а я з своїх грошей утримую себе та відкладаю на подарунки йому чи спільні поїздки. Але зараз він поводиться так ніби нічого не було… всі спроби говорити з ним про бюджет закінчуються фразами типу «Я не маю на це грошей, ти хочеш ти купуй» ну і як вже писала хоче шоб частину своїх грошей я давала йому хоча з початку говорив що мої гроші це мої.
психолог онлайн
Если Вы с ним это обсудили и человеке придерживается своих слов, то Вам нужно тогда для себя решить, что до Вас важно и что Вы хотите. Вы видите будущее с этим человеком? Что ценного для Вас, кроме денег есть в этих отношениях?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго!
Є сенс передомовитись з хлопцем щодо фінансів. Наприклад, створити спільну касу, куди ви обоє будете відкладати з своїх зарплат певну частину (наприклад половину). І з цієї каси буде сплачуватись житло, комуналка тощо. Це може вас об'єднати. Для хлопця скоріш за все фінінсова складова є важливою. Мабуть він виріс в таких обставинах або виховувався в родині відповідним чином.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Здравствуйте!
"Може хтось мені підкаже, що я зробила не так чи як виправити те що відбувається бо виглядає так ніби я втратила для нього цінність.. або загалом щось незрозуміле відбувається з чим я не знаю як справитись… Можливо я маю неадекватні вимоги..
морально мені дуже не комфортно в такій обстановці бо з самого початку я говорила, що мені не потрібна «подруга» з якою я буду все платити на половину, а чоловік."
Похоже, что ваши ожидания перестали оправдываться? Что мешает вам обсудить свои ожидания в отношении друг друга?
"всі спроби говорити з ним про бюджет закінчуються фразами типу «Я не маю на це грошей, ти хочеш ти купуй» ну і як вже писала хоче шоб частину своїх грошей я давала йому хоча з початку говорив що мої гроші це мої."
А разве МЧ не имеет права вам отказать в покупке? Чем вас не устраивает совместный бюджет?
Что, кроме подарков вас ещё привлекает в МЧ?
Дополнение от автора
Цінно те що я з ним така яка є, мені не потрібно мінятись думати що сказати, я відчуваю себе вільно і комфортно. Можу говорити з ним годинами, він розумний і наші погляди на ситуацію сходяться. В нас одинаковий гумор та ми розумієм одне одного. Ми немаємо шкідливих звичок та він не ходить випивати з друзями. Ну і я бачила в ньому того чоловіка якого хотіла.. до останніх подій
Фінансова складова мені дуже важлива так як я виросла в сім’ї де батько перестав заробляти і ходити на роботу, а мама робила без вихідних та повністю забирав від неї всі зароблені гроші, а з часом вимагав гроші і від мене на своє утримання фразами «ти що татові грошей не даш? Не поможеш??»
психолог онлайн
цитата:
То, виходить, це більше Ваша проблема ніж його?!
Вам зараз теж здається, що хлопець, як і Ваш батько колись, намагається вимагати від Вас Ваші гроші?
Дополнение от автора
Напевно що так, але більше думаю над тим що в моїй поведінці змушує чи змусило його так кардинально змінитись відносно мене.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий день.
цитата:
Читаючи вашу історію, мене не покидала думка, що хлопець, начебто, за вас віддав певний задаток на початку відносин. І що у вас суто потребітєльскіє відносини.
Ви відношення до себе вимірюєте у якому еквіваленті?
Не зовсім зрозуміло, що у вас з почуттями, який секс, які плани на майбутнє?
психолог онлайн
"Фінансова складова мені дуже важлива так як я виросла в сім’ї де батько перестав заробляти і ходити на роботу, а мама робила без вихідних та повністю забирав від неї всі зароблені гроші, а з часом вимагав гроші і від мене на своє утримання фразами «ти що татові грошей не даш? Не поможеш??»
Но ваш МЧ, это не ваш отец.
Разве он не имеет право предложить вам оплатить часть совместных расходов? А вы имеете право разделить домашние обязанности?
Какие чувства вы испытываете к МЧ?
"але більше думаю над тим що в моїй поведінці змушує чи змусило його так кардинально змінитись відносно мене."
Что, кроме финансового вопроса изменилось в ваших отношениях?
Как вы изменились по отношению к нему?
Рекомендую вам ваши ожидания в отношении МЧ разобрать на консультации с психологом, чтобы решить свои вопросы
психолог онлайн
цитата:
Вважаєте, такі погляди один раз і на все життя, мовляв, реальність не може вносити свої коррективи? Тоді це доволі вузька рамка для стосунків, а тим більше спільного шляху.
цитата:
Я живу з хлопцем півтора року. Він старший від мене на 7 років
Живете, проте не одружені. Мабуть не готові. Або він не пропонував заміж.
цитата:
Він активно відкладає гроші каже «нам на майбутнє», але ми не одружені і не заручені.
У Вас є відповідь, чому так? І стосовно майбутьнього - на яких засадах воно може бути?
цитата:
З перших днів спілкування давав зрозуміти, що я йому важлива, приділяв увагу, відправляв квіти, гроші на салон краси, поїздки на кілька днів у хороші готелі на відпочинок, дарував відносно дорогі подарунки (вартістю 200/800$) пропонував та навіть місяць оплачував моє житло.
Після певних проблем на моїй роботі запропонував жити разом і від тоді живемо в його місті (були з різних)
Напевне, це мрія будь-якої дівчинки, яка вважає себе подарунком або призом для чоловіка. А ще любимою дочкою для татка. Тобто ведемо мову про символічні стосунки з нахилом у бік об'єктних. Проте партнерські взаємини, здається, грунтуються на інших принципах. Вони і назву мають відповідну - суб'єктні. Що означає визнання унікальності кожного, взаємну повагу до бажань, почуттів і переконань, можливість через діалог знаходити порозуміння у питаннях, які роз'єднують, визнання права кожного на свободу, взаємну турботу і допомогу...
цитата:
е що я працюю фізично і змучуюсь на роботі його ніяк не мотивує мені допомогти, а лише злиться типу в якому би стані я не була їжа і порядок має бути.
Так це ж неповага до Вас.
Та чи не здається Вам, що самі привчили хлопця до такої поведінки? А тепер, мабуть, варто йти зворотнім шляхом - домовлятись про спільне опікування хатніми справами. Спробуйте, запропонуйте обопільні кроки назустріч.
цитата:
Припускаю вплив багатьох можливих чинників з акцентом на хлопця:
- він вирішив, що годі - дівчинка підросла і вже здатна "тягнути воза" разом з ним;
- йому може здаватись, що період інвестицій скінчився і настав час повертати "борги" і отримувати "прибутки";
- на його думку, змінюватись маєте Ви, а він про себе так не думає.
Та багато чого може бути. Щоби розібратись, краще звернутись до психолога, який працює з парами, адже бачимо чимало не визначених питань - розподіл фінансів, ваше майбутнє, якесь перетягування канату "ти мусиш, ні, це ти мусиш" і таке інше.
Все добре між вами зараз не чипаємо.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
Це і змусило, підсвідомо відчув Вашу протестну позицію. І це може зруйнувати ваші стосунки.
Треба пропрацювати свої психологічні травми з психологом на психотерапії, проявити та потім відпустити свої негативні почуття до батька. Тоді і відносини з хлопцем зміняться-налаштуються.
Бо в нас все взаємопов'язане одне з одним.