Привязалась до хлопця після близькості
Почала спілкуватися з хлопцем. Гуляли цілий місяць майже кожен день, але тільки увечері і при цьому не особо спілкувалися в різних месенджерах. Були нічні прогулянки. Людина проявляла сильну ініціативу до мене, шукала зустрічі. Після того як поцілувались, він зізнався мені у симпатії, я тоді нічого не відповіла, бо була не впевнена в своїй симпатії. Але згодом він почав мені подобатись і я вирішила відповісти взаємністю. Коли зізналася в симпатії-він дав задню. Сказав, що не готовий ні до чого серйозного, хоча я нічого йому не пропонувала і пропав. Потім знову з'явився. Гуляли, цілувались, говорили і знову тиша. Через місяць зустрілися на застіллі і так склалося, що у нас стався інтим. Після цього звісно знову тиша. А через 2 місяці після цього, я зрозуміла, що маю до нього якісь почуття і ще більше прив'язалась. До того я не мала 'випадкових' зв'язків, інтим був лише в стосунках. Негативно до цього ставилюся і сама не знаю як так вийшло. Розумію, що це по-дитячому, але не знаю, що з цим робити. Думаю про нього практично кожен день, хоча і маю досить насичене і цікаве життя, спілкуюсь з багатьма, але не можу викинути його з голови.
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Добрий вечір, wers.
Так буває, коли відсутність сталості зі сторони партнера притягує увагу. На це він і розраховує, або йому все рівно. Питання для вас (подумайте, можливо в них є сенс): чи не нагадує його поведінка чиюсь з вашого оточення? Чиєї уваги вам так хотілося, а її було недостатньо? Можливо, вас особисто це ніяк не стосується. Таке відношення ранить, навіть якщо людина не зробила нічого поганого вам. Коли нам не відповідають і нас ігнорують - це вкрай неприємно.
цитата:
Розумію, що це по-дитячому
І це зовсім не по дитячому. Гадаю, ви не очікували такого відношення. В чому ви бачити допомогу від психологів сайту в форматі "питання-відповідь"?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня
Ви пишете, що маєте «якісь почуття» до хлопця, думаєте «про нього практично кожен день», але не знаєте, «що з цим робити».
Правильно я розумію, що вам дискомфортно бути прив’язаною до хлопця, який «не готовий ні до чого серйозного». Вам би хотілося, щоб він був зацікавлений у стосунках із вами, але якщо це неможливо, то треба щось зробити з почуттями. Що саме ви хотіли б зробити? Перестати про нього думати?
Якщо ви хочете завершити ці стосунки, то треба враховувати, що ви прив’язалися до хлопця за певний час (2-3 місяця). То і затухання почуттів – «розв’язування» - теж потребує часу. Завершення стосунків навіть не дуже довготривалих вимагає психічної роботи - горювання. Ви зустрічалися з хлопцем і напевне мали якісь мрії, плани на майбутнє. Наша уява малює гарні картинки, де взаємність, любов, задоволення. І вам зараз потрібно прийняти, що цього не буде. Це боляче.
Можуть підніматися різні почуття, в тому числі і злість, образа на хлопця за те, що не захотів чогось серйозного. Важливо не ховатися від неприємних переживань у насиченому житті, а поплакати, пожаліти себе, позлитися. Можете написати листа до хлопця, розкажіть все, що відчуваєте, думаєте про нього, намагайтеся виразити свій гнів за невиправдані очікування, розкажіть, що було гарного, а що вам не сподобалося, поділіться своїми мріями, подякуйте за те, що було, та в кінці попросіть його піти з ваших думок і з серця. Відправляти того листа не потрібно.
Допоможуть також розмови з людиною, якій ви довіряєте. Вам важливо зараз комусь розказувати те, що відчуваєте. Добре буде, якщо ця людина не буде вас зупиняти, не буде підганяти скоріше завершити ваше горювання.
А можливо ви захочете побути в своїх почуттях деякий час. Бути закоханою -це приємно, якщо не заважає жити повноцінним і насиченим життям.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Вітаю!
Ви 2 місяці після інтиму жили спокійно, та раптом зрозуміли, що маєте до хлопця ЯКІСЬ почуття? Що це за почуття? Як Ви вважаєте, чому "ще більше прив'язались" до хлопця через такий проміжок часу?
Ви пишете, що інтим у вас був завжди у стосунках та Ви негативно відноситесь до "випадкових" зв'язків. Тому в мене виникло припущення-доки в Вас була надія, що хлопець знов зявиться, Ви жили спокійно. Коли термін очікування вийшов, включилась програма " інтим без стосунків-це дуже погано", "мені не можна випадкового сексу, бо тоді я буду...". Та щоб запобігти відчуттю провини, відчуттю свєї "плохості", Ви почали вигадувати собі якісь почуття до хлопця, начебто у Вас з ним є якісь стосунки ( важко назвати стосунками відносини, в яких хлопець то зявляється, то зникає) . Почали створювати іллюзію відносин, щоб виправдати себе. Тому й не можете перестати думати про нього, бо тоді повернуться усі негативні відчуття. Таким чином Ви себе захищаєте.
А як Ви вважаєте?
психолог онлайн
цитата:
Думаю про нього практично кожен день... не можу викинути його з голови.
Вы хотите вернуть отношения с ним?
Или что Вы хотите?
Какая помощь Вам нужна?
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Ольга Владимировна Головченко
Віта Баковська
Доброго ранку!
цитата:
Розумію, що це по-дитячому, але не знаю, що з цим робити.
Звісно, що потрібно прийняти реальність такою, як вона є. І жити далі, розбираючись і долаючі емоційну залежність.
Потрібно ще уважно придивитись до свого власного способу побудови близькості. Чим саме Вас чипляє така непостійна поведінка (гойдалка) хлопця - якісь певні почуття вона-таки пробуджує?
цитата:
Але згодом він почав мені подобатись і я вирішила відповісти взаємністю.
Напевне, увагою до Вас. А ще чим?
цитата:
Коли зізналася в симпатії-він дав задню.
Що відчували у зв'язку з цим?
цитата:
Сказав, що не готовий ні до чого серйозного, хоча я нічого йому не пропонувала і пропав.
Може, й не готовий до серйозних стосунків, зате вельми готовий до стосунків без обов'язків. Таке ж буває, згодні?
Якщо допускаєте таку можливість, то скажіть - Вам такі відносини цікаві?
цитата:
Потім знову з'явився. Гуляли, цілувались, говорили і знову тиша. Через місяць зустрілися на застіллі і так склалося, що у нас стався інтим.
Тобто Ви погодились на вільні стосунки?
цитата:
Думаю про нього практично кожен день, хоча і маю досить насичене і цікаве життя, спілкуюсь з багатьма, але не можу викинути його з голо
Вважаю, доречно спробувати ставитись до цієї історії як до корисного досвіду, який має збагатити Ваші уявлення про стосунки, про свій стиль побудови стосунків. А намагатись навмисно когось забути - це, взагалі, місія нездійснена. З часом Ваші бажання, потреби та справи витіснять те, що Вам не потрібне.
психолог онлайн
Віта Баковська
Добрый день!
А Вы могли бы сформулировать свой вопрос пожалуйста? Какую помощь Вы хотите получить?
цитата:
До того я не мала 'випадкових' зв'язків, інтим був лише в стосунках. Негативно до цього ставилюся і сама не знаю як так вийшло. Розумію, що це по-дитячому, але не знаю, що з цим робити. Думаю про нього практично кожен день, хоча і маю досить насичене і цікаве життя, спілкуюсь з багатьма, але не можу викинути його з голови.
То, что у Вас были интимные отношения это вполне естественно для Вашего возраста, даже, если бы они случились не в отношениях. Если я правильно понимаю, то Вас больше беспокоит то, как выстраиваются отношения после интима.
цитата:
Коли зізналася в симпатії-він дав задню. Сказав, що не готовий ні до чого серйозного, хоча я нічого йому не пропонувала і пропав. Потім знову з'явився.
Судя по его поведению, то, возможно, Ваш парень не готов к каким-то серьезным отношениям. Важно это обсудить с ним
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 328766 для Оксана Юрьевна Селезнева
Я мала до нього певні почуття ще до того, як в нас це сталося і думала про нього, але не так часто та після інтиму мої емоції і почуття до нього ніби навпаки посилились.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 328800 для Ольга Владимировна Головченко
Хотіла б швидше емоційно відв'язатись до нього. Розумію сама, що нічого серйозного після цього не буде і напевно це мені і не потрібно, але самі емоції заважають на даний момент. І так, оскільки я вперше стикнулась з такою ситуацією, то незнаю як після цього будувати якісь взаємовідносини, навіть якщо вони не романтичного характеру. Ускладнює ще й те, що людина з мого близького кола оточення і ми часто пересікаємось.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 328777 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Так, я не вперше стикаюсь з емоціними гойдалками, а якщо сказати точно - то майже завжди. Мене чомусь приваблюють недоступні і холодні для мене люди і від їхньої байдужості я загораюсь ще більше. Цей сценарій звичний для мене ще з дитинства. Після того, як я зізналась мені стало чомусь соромно і болісно. Ніби я принизилась перед ним. І ні, на вільні стосунки я не погоджувалась.
психолог онлайн
цитата:
Так, я не вперше стикаюсь з емоціними гойдалками, а якщо сказати точно - то майже завжди. Мене чомусь приваблюють недоступні і холодні для мене люди і від їхньої байдужості я загораюсь ще більше. Цей сценарій звичний для мене ще з дитинства.
На щось подібне у Вашій відповіді можна було очікувати. Це звичні почуття, пов'язані з потребою доводити близьким, що Ви гідні їхньої уваги і любові. Цей паттерн сформувався в дитинстві і з того часу переслідує Вас. Отже, потрібна корекція, адже "користуючись" тим, що є, буде постійно присутня небезпека потрапити у емоційну залежність. Що, звісно, немає нічого спільного з почуттям любові.
Співпраця з психологом допоможе позбутись негативного спадку дитинтсва і сформувати свідоме та автентичне ставлення до інших людей. Скористайтесь нагодою. Онлайн формат, до речі, вельми актуальний і ефективний сьогодні.