Перше кохання,зрада
Це були мої перші серйозні стосунки,багато чого було в перше,хоч ми рідко бачилися але спілкувалися 24/7 і я відчувала себе найщасливішою було і багато поганих моментів і з його і з моєї сторони але двоє любили і багато що пробачали.Так ми зустрічалися майже рік але в якийсь момент він різко сказав що в нього пропали почуття і ми розійшлися.Мені було важко але я справлялася як тільки починала про нього забувати він знову появлявся то писав то дзвонив потім знову пропадав.В якийсь період ми почали знову дуже добре спілкуватися він вибачався що тоді так поступив казав що зрозумів що не уявляє своє життя без мене ітд. Я в це все повірила і ми знову зійшлися.Цей місяць стосунки були ідеальними ми часто бачилися,він дарував квіти казав що любить ітд але в один момент він різко став холодних забував написати подзвонити казав що немає часу щоб зустрітися і якийсь день признався що зрадив,Видалив мене зі всіх соціальних мереж повністю обірвав зв’язок і на наступний день я дізнаюся що він почав зустрічатися з дівчиною з якою зрадив,зразу на наступний денб як розійшовся зі мною.Мені зараз дуже погано бо не уявляю що можу бути щаслива якщо його не буде в моєму житті і взагалі не уявляю себе з іншим,і добиває думка чому він так швидко зміг почати зустрічатися з іншою.Чому він зараз щасливий а я ні (прошов лише тиждень часу)
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Звучить дуже болісно і складно. Зрозуміло, що ви були дуже зв'язані з цією людиною і відчуваєте втрату. Але варто звернути увагу на те, що цей чоловік поводився з вами нечесно і невірно. Він не тільки зрадив вам, але й видалив вас зі свого життя і швидко знайшов іншу людину. Це може свідчити про те, що він не поважає ваші почуття і не був готовий до серйозних стосунків.
Не дозволяйте йому впливати на вашу самооцінку і самопочуття. Ви заслуговуєте кращого і повинні знайти когось, хто поважатиме вас і буде готовий прислухатися до ваших потреб. Подумайте про те, що ви хочете від свого життя і від стосунків, і зосередьтеся на тому, щоб зробити кроки, які допоможуть вам досягти цих цілей. Нехай цей досвід стане для вас уроком і допоможе зрозуміти, які якості вам потрібні в партнері, щоб ваші стосунки були щасливими і здоровими.