Що робити, якщо часто впадаю в апатію, і якість мого життя через це дійсно страждає?
Добрий день! У мене чомусь видалилось запитання, тому продублюю його. Загалом, у мене вже декілька років існує проблема, що я періодично впадаю в стан апатії. Це відбувається приблизно кожні 2 тижні, і триває декілька тижнів. Я начебто почуваю себе більш менш нормально, проте у мене немає сил щось робити. Я забиваю на саморозвиток, пропускаю навчання, іноді забуваю за гігієну. Я починаю цілими днями листати тікток, серіали, ігри. А всім брешу, що у мене все гаразд і я активно навчаюся.
Зараз мені особливо соромно, адже мої близькі знову дізналися, що у мене проблеми з навчання(це вже не вперше). Я кожен раз обіцяла виправити ситуацію, але все йде по колу. Я хвилююсь, що я повністю втрачу їх довіру та вилечу з університету.
Як я можу самостійно виправити ситуацію?
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
цитата:
Як я можу самостійно виправити ситуацію?
Маріє, щоб ви розуміли, самостійно можна просунутись вперед у вирішенні проблеми, але не суттєво. Спитаєте чому? Відповім - людині важно бути об'єктивним до самого себе, адже усталені погляди, установки, звичні моделі сприйняття та реагування будуть чинити опір.
Крім того, деякі чинники системного занурення в стан апатії можуть міститися в підсвідомому. Тому важко (це я м'яко кажу) бути обійтись без допомоги психолога.
цитата:
Зараз мені особливо соромно, адже мої близькі знову дізналися, що у мене проблеми з навчання(це вже не вперше)
Бачу, що Вам соромно перед близькими. Але дивіться, як ви намагаєтесь виправити ситуацію - пробуєте включати силу волі
цитата:
Я кожен раз обіцяла виправити ситуацію
Однак це не діє(!)
Тому варто дослідити усі можливі причини і чинники. Наприклад, чи подобається Вам обраний фах?
Універ?
Ви самі приймали рішення поступати сюди або діяли під впливом близьких?
психолог онлайн
Здравствуйте, Марія!
цитата:
Я забиваю на саморозвиток, пропускаю навчання, іноді забуваю за гігієну.
цитата:
стан апатії
Если ваше состояние не вызвано клинической депрессией или другим заболеванием (а об этом может сказать только врач), тогда ваша проблема заключается в мотивации.
Поэтому чтобы
цитата:
виправити ситуацію
вам надо определиться с истинными желаниями, отделить их от долгов, превратить их в цель и осуществить то, чего вы хотите.
Да, вероятнее всего, это будет не этот университет, где вы учитесь и/или вообще не это образование.
Но зато у вас появятся силы и вам не придется испытывать страх и чувство вины перед своими близкими.
Если же вы хотите именно
цитата:
самостійно виправити ситуацію
то вам нужно будет иметь руководство к действию, которое вы сможете получить на индивидуальной консультации.
Поэтому если захотите изменить свою жизнь, можете обратиться ко мне.
Я работаю с такими проблемами и могу вам помочь.
Желаю удачи!
психолог онлайн
Доброго дня! Дуже добре, що ви звернулися з цим запитанням. Апатія та втрата інтересу може бути знаком деяких психічних проблем, тому рекомендую звернутися до професійного психолога або психіатра для професійної допомоги та консультації.
Також можу запропонувати кілька порад, які можуть допомогти змінити ситуацію:
Розпочніть з малого. Спробуйте поставити перед собою маленькі, досяжні цілі. Наприклад, знайти 30 хвилин на день, щоб прочитати, написати листа другу або зробити щось інше, що вас цікавить.
Встановіть розумні обмеження на використання соціальних мереж та ігор. Спробуйте скоротити час, який ви проводите на соціальних мережах та іграх, та намагайтеся витрачати цей час на щось більш корисне та стимулююче.
Відвідайте курси або семінари з саморозвитку. Це може бути корисним, щоб знайти нові інтереси та засоби для мотивації себе.
Спробуйте створити графік, який буде відповідати вашим потребам. Заплануйте свій день та тиждень заздалегідь, відводячи час на навчання, роботу, відпочинок та розвиток.
Знайдіть людину, з якою ви можете поділитися своїми проблемами та яка підтримає вас. Це може бути друг або сімейний член.
Не забувайте, що навіть маленькі кроки можуть допомогти змінити ситуацію. Не соромтеся звернутися за професійною допомогою, якщо вам це потрібно.