Як боротись з тривожністю та панічними атаками?
Ось вже майже рік іде такий період мого життя, разом з тривожністю та ПА, напевно вже панічний розлад.
Я іноді втрачаю реальність, наче виходжу зі свого тіла, проживаю своє життя від другого лиця, не відчуваю якоїсь радості чи емоцій.
Я ходила до кардіолога в перший час проявів цього стану, тому що думала маю проблеми раптові з серцем але після кардіограми і перевірки взагалі, то нічого не виявили. Приписали при тиску пити таблетки та ціла комбнація заспокійливого та транквілізатора. В такому стані овоча я була пару неділь але потім вирішила прочитати якісь статті та збагнути, що зі мною, адже мені приписали але нічого не сказали про цей стан. Так я звернулась за допомогою до психолога. Було три дзвінка в режимі онлайн, де мене вчили робити приземлення і казати собі, що все добре та я в беспеці плюс дихальні вправи. Все марно, тільки дихальні вправи мені трішки допомагали. Та я подумала, що цей стан сам пройде, так як нічого в дійсності не допомагає.
Як тільки ставало погано сильно, я тут же вимірювала тиск, а він великий і я хоть і давала собі зрозуміти, що це не є загроза, але моя тривожність і страх брали повний вверх і я без таблетків не могла, а як випивала іноді було погано і я завжди телефонувала в швидку, щоб порадили, що ще можна випити. І так вже майже рік.
Я заходжу, читаю статті людей, які побороли цей стан. Одні пишуть, що головне не боротись, інші, що їм допоміг психолог, адже за цим стоїть якась проблема.
Інколи опускаються руки але не втрачаю надії, що мені щось допоможе, а головне, що я сама зрозумію якусь проблему і візьму себе в руки. Тому хочу поради психолога адже сама я не можу...
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Здравствуйте!
В состоянии панических атак как бы страшно это не звучало, необходимо не избегать это состояние, а проживать его, наблюдая за своими ощущениями!
Вы можете выбрать психолога на сайте и поработать с вашей тревогой!
психолог онлайн
Здравствуйте, Тетяна!
цитата:
що мені щось допоможе
Вам поможет комплексный подход к решению проблемы.
цитата:
тиск, а він великий
Во-первых, если вы до сих пор не нормализовали свое давление, то это необходимо сделать, обратившись к кардиологу или семейному врачу.
Во-вторых, с
цитата:
тривожністю та ПА
вам необходимо идти к неврологу или психиатру, подбирать медикаменты и проходить длительное лечение, а не всего лишь
цитата:
пару неділь
К тому же, при правильно подобранных препаратах, у вас не должно быть состояния
цитата:
овоча
И в-третьх - это индивидуальная психотерапия.
Для этого вам надо найти специалиста, имеющего соответствующее образование и опыт работы с ПА.
Потому что с помощью аутогенной тренировки и дыхательных практик -
цитата:
казати собі, що все добре та я в беспеці плюс дихальні вправи
вы не решите свою проблему.
Так как вам надо разбираться со страхами, убирать их (а также "запускающие" установки), развивать уверенность и самое главное - устранять внутриличностный конфликт, который вызывает страхи и ПА.
То есть работа должна проходить на глубинном уровне (проводится психотерапия тревожности и страхов, а не консультирование), а не на уровне поведения (проделывать какие-либо действия со своим состоянием).
цитата:
Як боротись з тривожністю та панічними атаками?
Поэтому если вы хотите избавиться от тревожности и ПА, можете обращаться ко мне. Я работаю с такими проблемами и могу помочь.
На первой консультации вы получите план решения своей проблемы, на основании которого можно будет определиться со сроками работы.
Обычно это занимает 2,5-3 месяца, потому что я работаю в краткосрочном психотерапевтическом направлении (основное - КПТ и позитивная психотерапия).
Відредаговано автором 09-04-2023 03:48:27
психолог онлайн
Тетяно, не переживайте. З ПА можна впоратись, тільки не треба їх боятися. ПА – це не хвороба, а здорова реакція емоційно перегрітого організму. Психологи, які вміють працювати з ними, пояснюють фізіологію їх виникнення і як треба поводитись під час їх появи. І одразу людині стає легше. А потім необхідно з'ясувати та опрацювати причину їх появи у Вас.
Відредаговано автором 09-04-2023 04:04:29
психолог онлайн
Дуже розумію вашу ситуацію і бачу, що ви знаходитеся в дуже складному стані. На щастя, є кілька кроків, які ви можете зробити, щоб покращити своє самопочуття та здійснити кроки до одужання.
Перш за все, я рекомендую знову звернутися до психолога або психіатра, які можуть допомогти вам зрозуміти корінь вашого стану і запропонувати індивідуальний план лікування, що включає в себе психотерапію, ліки або їх комбінацію.
Також, важливо звернути увагу на своє здоров'я в цілому. При тривожності і ПА рекомендується здійснювати регулярну фізичну активність, вживати збалансовану дієту та спати достатньо часу.
Крім того, дихальні вправи можуть допомогти знизити рівень тривоги і стресу, а також релаксувати ваше тіло. Є багато різних технік дихальної гімнастики, які можна вивчити і практикувати самостійно або з допомогою відеоуроків або з інструктором.
Нарешті, важливо пам'ятати, що цей стан може бути піддаються лікуванню. Не відчувайте сорому або стиду за те, що вам потрібна допомога. Багато людей стикаються з тривожністю і ПА, і це не означає, що ви щось робите не так. Важливо знайти підтримку та допомогу, щоб повернути собі контроль над своїм життям і почуватися краще.
психолог онлайн
Доброго ранку, Тетяно!
цитата:
Добре, що не втрачаєте надію. До цього ще варто дадати виважені правильні кроки допомоги собі. Що це за кроки?
По-перше, прийом протитривожних медикаментів, які має прописати лікар невролог або психіатр. Необхідно пройти повний призначений курс.
По-друге, психотерапія з фахівцем психологом, який спеціалізується на проблемах тривоги і панічних атак.
На мою думку, ці феномени пов'язані із стосунками з кимось дуже важливим для Вас. Тому спитаю, до кого з близьких є багато невиражених емоцій і почуттів? Що саме ви утримуєте в собі? Яких змін у взаєминах прагнете?
Ще пропоную відео для розуміння проблеми. Воно не лікує, лише збагачує уяву. ПАНИЧЕСКИЕ АТАКИ. КАК ПРИРУЧИТЬ "ДРАКОНА"
https://upsihologa.com.ua/audio-video-460
психолог онлайн
цитата:
Так я звернулась за допомогою до психолога. Було три дзвінка в режимі онлайн, де мене вчили робити приземлення і казати собі, що все добре та я в беспеці плюс дихальні вправи. Все марно, тільки дихальні вправи мені трішки допомагали.
Це техніки, які тільки послаблюють симптоми, але НЕ лікують. Нажаль, але Ви вибрали не того спеціаліста, помилилися. Але таке буває. Доки людина не знайде "свого" спеціаліста.
цитата:
їм допоміг психолог, адже за цим стоїть якась проблема
Так і є, Тетяна, за цим ЗАВЖДИ стоїть якась проблема. І пов'язана вона з кимось для Вас дуже важливим.
Тому перше запитання: Ви заміжня? І якщо так, то які відносини з чоловіком?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338900 для Павел Леонидович Басанский
Так, заміжня 5 років, маю трьох річну доньку.
Коли в мене почались ці ПА, то я не отримала ніякої допомоги зі сторони чоловіка. Мені тільки казав, що не накручуй себе, а мені так було страшно навіть кудись вийти... Потім все ставало гірше, я попросила швидку викликати але нічого не відбулось. Короче, ніякої підтримки я не отримала, Тому через пару місяців, я переїхала до своєї родички, а згодом до мами. Але він сам повернувся, ми все обсудили і наче все добре але ця тривога залишилась які закінчується ПА.
психолог онлайн
цитата:
Так, заміжня 5 років, маю трьох річну доньку.
Тоді я впевнений, що ПА точно пов'язані з Вашим чоловіком, бо ПА нагадують (їх функція така - інформувати) Вам про те, що Ви - сама, на чоловіка розраховувати не слід.
До речі, якщо тільки уявити собі, що Ви від нього пішли, то що відчуваєте?
І як Вам було, коли жили окремо від нього? Було легше, краще?