Як позбутися РХП ( в моєму випадку переїдань)
Взимку я схудла, та обмежувала себе в їжі, проте починаючи з березня, я почала їсти фактично все. І дуже багато. Доходило до того, що мені було важко дихати та ходити. Це завдає мені болю, та зупинитись я не можу.
Нестерпно болів живіт
Я повністю в собі розчарувалася. В мене значно понизилась самооцінка, виникають думки щодо самогубства, . Я думала , що в мене є сила волі, та виявилось , що ні. Через це я себе просто ненавиджу.
Але до сьогоднішнього для я переїдаю. Кожного дня одне і теж: сніданок здоровий, під вечір ледь не лусну від їжі, істерика, звинувачування себе(((
Я намагалася не їсти принаймні шкідливого, проте зривалась. Як мінімум через тиск родичів.
(Мене завжди змушували їсти, навіть коли я дуже наїлась ) Наприклад зранку все ок, та на вечір починається треш.. фізично в мене не було в той момент відчуття голоду.
Я дуже хочу відмовитись від шкідливих продуктів, або хоча б не переїдати.
Питання від: ; Вік: 15

психолог онлайн
Доброго дня. Як давно це ? Чі звертались Ви до лікаря? У цьому питанні сила волі не головне. Процеси трохи складніші. З написаного я зрозуміла, що є проблеми з рідними. У такій ситуації важливо зрозуміти психологічну ситуацію довкола. Переїдання - це спосіб зняти напругу, контролювати ситуацію так, що тільки Ви маєте контроль, а інші нічого не можуть. Це компенсації. Тому тут важливо розібратися з тим, що відбувається довкола крім їжі.
Відредаговано автором 25-05-2023 20:46:59
психолог онлайн
Поліна, це вже в Вас вийшло один раз - взимку, тож, велика ймовірність, що вийде знову. Не розстроюйтесь
психолог онлайн
Еда в случае перееданий, как правило, служат опорой человеку, отдушиной, утешением, удовольствиями.
Просто взять и прекратить есть достаточно сложно. Потому что нужно что-то взамен.
В целом, требуется работа с психотерапевтом, который специализируется на РПП.
Вы говорили с родителями про свою проблему? Могут они оплатить вам психотерапевта?
Пробуйте вести дневник питания и эмоций. Когда собираетесь что-то съесть задавайте вопрос "голодна ли я сейчас?", "какая эмоция сейчас есть?" и записывайте. Например, нет, не голодная, но мне грустно или страшно.
Так вы сможете понять в каких ситуациях вам больше всего хочется есть.
Второй момент. Запишите все дела, даже самые мелочи, которые приносят вам удовольствие, могут вас отвлечь и поддержать. Старайтесь делать хотя бы 2 дела из этого списка в день. Плюс, когда замечаете, что не голодны, но тянет что-то пожевать, делайте что-то из этого списка.
Поищите в инстаграмме, на ютубе психологов, которые ведут блог, эфиры на тему РПП. Там можно почитать, послушать много полезного. Возможно есть в соц.сетях какие-то группы, где люди общаются на эти темы.
Возможно сможете найти какие-то группы для подростков, куда можно пойти, хотя бы онлайн. Правда для этого нужно согласие родителя. На соцсети и бесплатную информацию этого уже не нужно)
Почитайте, изучите про правильное питание, чтобы вы наедались, не голодали.
Спорт, много прогулок.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Як позбутися РХП
Вам нужна помощь специалистов, в первую очередь - врачей.