Хочеться тактильності
Доброго дня. Можливо очевидне недоречне питання. Але: останніх 6 місяців хочеться відносин та тактильності. Не так сексу, як саме тактильності. Можливо є якісь альтернативи?) шукати партнера зараз не маю можливості.( багато працюю та вдома вічно якісь проблеми)
Дякую, можливо щось порадите🙏🏻
Питання від: ; Вік: 26

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий день, Yuliia!
Ваше питання нормальне и доречне. Вже давно існує психологічна практика - самообійми. А якщо Вам не хочеться себе обнімати, можна просто погладити себе по плечам чи передпліччям. В цей час можна звертати увагу на відчуття у своєму тілі. Це часто приносить заспокоєння, відчуття комфорту, безпеки та підвищення настрою.
Але безумовно кращим шляхом буде – виділити головне у вашому житті і йти за своїми бажаннями. Якщо ваша потреба - це мати партнера, то треба дати місце своєму бажанню і йти до цього. Дати цьому енергію, сили, час й отримувати задоволення від самого процесу пошуку. Наприклад, запитувати себе кожного вечора, чи робила я сьогодні кроки на зустріч своїй мрії.
Від душі бажаю Вам знайти того, хто як Ви, любить дотики і збудувати прекрасні відносини!
психолог онлайн
Танці і масаж добре допомагають
психолог онлайн
Доброго дня! Розумію, що вам бракує тактильного контакту та бажання мати близькі стосунки
Самомасаж: Ви можете проводити самомасаж для зняття напруги і відчуття фізичного контакту. Це може бути масаж обличчя, рук, ніг або будь-яких інших частин тіла, які вам подобаються. Використовуйте масла або лосьйони для створення більш приємного досвіду.
Контакт з домашніми тваринами: Якщо у вас є домашні улюбленці, проводіть більше часу з ними, гладьте їх і насолоджуйтесь тактильним контактом, який вони можуть надати. Тварини можуть бути джерелом тепла і затишку.
Йога та танець: Практика йоги або танцю дозволяє вам зосередитися на своєму тілі та відчути рухи та фізичну активність. Це може створити відчуття злиття зі своїм тілом та більше свідомого сприйняття своєї фізичності.
Медитація та дихальні практики: Практикуйте медитацію та дихальні вправи, які допоможуть заспокоїти ваше тіло та розслабити розум. Це може сприяти більшій гармонії і зосередженості на вашому внутрішньому стані.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343829 для Нiна Iванiвна
Дякую🙏🏻
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343831 для Тетяна Артеменко
Дякую)
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343839 для Андрій Сергійович
Дякую за відповідь🙏🏻
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Можливо очевидне недоречне питання. Але: останніх 6 місяців хочеться відносин та тактильності. Не так сексу, як саме тактильності. Можливо є якісь альтернативи?) шукати партнера зараз не маю можливості.( багато працюю та вдома вічно якісь проблеми)
Бажання тактильності ("погладжування", мовою психологів) може бути потребою заспокоєння через "вічно якісь проблеми."
Тому перша порада - розбиратись і вирішувати проблеми, адже допоки існують причини для нервування/занепокоєння/ роздратування/пригнічення і тому подібного, жага до тактильності може зашкалювати.
Другий напрямок - працювати над підвищенням стресостійкості, що в реальності означає підняття самооцінки і спроможності спиратись на себе. Ця проблема вирішується у співпраці з психологом і завдяки власним зусиллям. Наприклад, намагатись робити те, що вам подобається згідно ваших бажань, і не робити те, що не подобається. Вести щоденник спостережень за своїми думками, емоціями, реакціями і діями через призму відповідності власним цінностям.
Третій аспект - дбати про себе. Про самомасаж і масаж колеги вже зазначили. Крім того, усіляки "інвестиції" в себе - перегляд кінострічок, читання змістовних книжок, музика, прогулянки на природі, подарунки собі, час на свої потреби й таке інше.
психолог онлайн
Массаж, йога і танці, можна парні, ванна, кутання в плед, догляд за тілом, домашня тваринка.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343848 для Владимир Анатольевич
Дякую вам🙏🏻
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343863 для Юлия Антоновна
Дякую)