Що зі мною коється?
Перехожий чоловік, йшов поруч і чи повісив тон, чи голосно заговорив. Я відчула різко наступне:Болить голова, крутиться голова, холод по тілу, тошнота, руки трясуться, темніє перед очима, було страшно і хотілося плакати
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Наталия Горская
Юлия Витальевна Якименко
Наталія, доброго дня!
цитата:
Жалкую з того, що Вам довелося таке відчувати.
Щоби відповісти
цитата:
ЩО ЗІ МНОЮ КОЄТЬСЯ?
, потрібно розбиратись і дещо з'ясувати.
По-перше, хочу поцікавитись, чи було в минулому щось, бодай схоже на описаний випадок?
По-друге, яким чином і через який час вдалося заспокоїтись?
По-третє, наскільки справедливим по відношенню до Вас буде вислів "тривожна людина"?
А так, з огляду на ситуацію і Вашу реакцію, можна припустити, що то був випадок сильного неочікуваного страху. Стресу, на який організм відреагував настільки вразливо.
Більш грунтовно і розлого відповісти можна після особистого спілкування з Вами.
психолог онлайн
Здравствуйте!
Тут необходимо более детально смотреть, были ли ранее такие реакции и при каких ситуациях, есть ли частые стрессовые моменты для Вас?
Как Вы отдыхаете, чувствуете ли переутомление?
Відредаговано автором 03-10-2023 21:22:28
психолог онлайн
Наталія, чи кричали на Вас батьки в дитинстві?
Чи може голосно лаялись у Вашій присутності?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Що зі мною коється?
Вы испугались.
И это была ваша реакция на стресс.