Боюсь думати про розставання з хлопцем
Добрий день, зустрічаюсь вже 10 місяців з хлопцем , на початку як мені здавалось все було чудово, я думала що знайшла того ідеального хлопця якого хотіла, але от через певний проміжок часу , почались розбіжності і коли якісь суперечки , то у нас виникали певні конфлікти , перший дзвінок був тоді коли я хотіла спустись сходами а він ескалатором, і ми стояли хвилин 5 сперечаючись чим спуститись , на що я просто відповіла що , ти йди ескалатором , а я сходами , і в той момент я зрозуміла що він впертий та я , і буде важко , і десь після цього моменту ми почали частіше сваритись , хоча завжди мирились після цього, одне мене турбує , що я , хочу завжди вирішувати суперечки до сну , а він просто йде спати(ми не живемо разом) і залишає мене плакати одну , і часто я плачу вечорами , зранку повна апатія та не бажання щось робити, я це все проговорювала , він може просто пожаліти і зумовлює це тим що я з ним не живу , тому так , але нічого не змінюється , часто бувають проблеми де я помічаю як він дуже любить себе та взагалі не емпат, він не може проявити підтримку яку я потребую, я в ту ж чергу дуже переймаюсь станом людини та проживаю її почуття , все що мене не влаштовувало у наших відносинах я завжди розповідала йому , без сторонніх лиць , ні батькам, ні подругам , але зараз такий період що я не розумію нічого, чи це нормально , і я раніше ще , коли ми сварились думала над тим щоб розійтись але ця думка йшла від мене коли ми мирились (хоча були моменти коли я казала , я думала що ми розійдемось , а він відповідав «я теж») і зараз в мене така думка , яка стає більш реальною , від чого мені страшно і просто трусить та хочеться плакати , я не розумію чи варто це робити , не можу зрозуміти всі за та проти , і не можу усвідомити чи зможу я так жити з ним все життя ?
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Доброго вечора, Лізо.
На тлі чого у Вас з хлопцем відбуваються сварки, хто їх зазвичай ініціює? Як хлопець реагує на Ваш емоційний стан під час суперечок, чи просите Ви його підтримки, коли потребуєте її?
Які особисто Ви "за" і "проти" бачите в цих відносинах?
Схоже, що у Вас тривожний тип прив'язаності, тому Ви боїтесь його втратити і бути покинутою. Можна опрацювати з психотерапевтом свої страхи, пов'язані з розставанням, і виявити, що за ними може стояти.
психолог онлайн
Ліза, набагато важче стає тоді, коли всі проблеми намагатись вирішити одночасно"тут і зараз ".
Пропоную розділити і вирішувати окремо)
Про "все життя" ніхто і ніколи не може сказати.
Якщо вважає, що може, то помиляється.
Не навішуйте і Ви на себе таку відповідальність.
Щодо "знайшла ідеального"- таких НЕ існує.
Важливо знайти такого, з яким хочеться бути, який відповідає вашим "нормам " стосовно головних моментів життя (довіра, цікавість, порядність, гідність, турбота, мета, відповілальність - не знаю, що саме для Вас важливо ).
Важливо, щоб в "головних моментах" ви співпадали.
А з "не головними" моментами, як то звички, вподобання чи щось інше можна розібратися , домовитись.
Ваша задача розібратися в тому, що відбувається зараз.
Ви пишете, що багато сваритесь, і що обидва досить вперті.
Починати завжди варто з себе.
Для чого Вам бути впертою?
Для чого наполягали на сходах з такою силою, що аж до сварки не хотіли їхати ескалатором?
Що насправді було важливо з'ясувати в тій сварці?
Не емпат- можливо хлопець чутливий, але до інших речей, ніж Ви.
Можливо , дійсно не вміє співчувати в силу різних обставин свого життя.
А можливо, це Ви маєте занадто високу чутливість, яку є сенс відкорегувати.
Тут треба розбиратись.
А поки виглядає так, що порівнювати якості хлопця треба саме з вашими, ніби з певним еталоном.
Але ж люди різні, і саме це цікаво.
Ліза, перш ніж вирішувати розходитись, чи ні, важливо розібратися в причинах проблем.
Інакше і нові стосунки можуть зіштовхнулися з подібними проблемами.
психолог онлайн
Доброго вечора. Тільки коли сварки, то Ви хочете підтримки. Чи і в інших ситуаціях вважаєте, що хотілося б більше? Чи говорите Ви відкрито про свої бажання ( не тоді коли сварка, а проговорити ,коли ви б хотіли від нього отримувати підтримку ).
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
зустрічаюсь вже 10 місяців з хлопцем , на початку як мені здавалось все було чудово, я думала що знайшла того ідеального хлопця якого хотіла, але от через певний проміжок часу , почались розбіжності
Звучить як наступний етап відносин,в якому ви постаєте один перед одним не із ролей і ідеалів, а із вас самих.
цитата:
перший дзвінок був тоді коли я хотіла спустись сходами а він ескалатором
В чому дзвінок? У вас є ідея, що хлопець має робити з вами те, що ви хочете в унісон?
цитата:
часто я плачу вечорами , зранку повна апатія та не бажання щось робити, я це все проговорювала
Чому у вас такий стан вам варто розібратися самій для себе. Це ваша зона відповідальності.
цитата:
взагалі не емпат, він не може проявити підтримку яку я потребую
А ви знаєте, на яку підтримку ви потребуєте? Ви писали, що він вас жаліє. Можливо у вас високі очікування?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354026 для Марія Радченко
Добрий день, дякую Вам за відповідь на моє питання
Зазвичай в останній час відбуваються на фоні того , що він не приділяє мені уваги скільки мені б хотілось , і для нього це не нормально , але на початку відносин він приділяв , тобто говорив зі мною по телефону по 2-3 години, а зараз я дізналась що він це робив щоб показатись кращою версією себе , і зараз йому не подобається спілкуватись по телефону , а краще в житті
Зазвичай сварку ініціюю я , точніше не сварку , а просто висловлюю свої почуття , ми не часто сваримось, а скоріше за все вирішуємо проблему якщо вона є і знаходимо компроміс.
Він мене підтримує в житті , але зазвичай ми вирішуємо по телефону, то він просто відкладає це на завтра , незважаючи що я хочу поговорити і завтра вже забуває за це, коли я нагадую то він каже мені щоб я просто не псувала цим настрій , і краще за це забути.
Я прошу підтримки коли я потребую цього, але він каже що просто не знає яку мені дати і тоді мені треба пояснювати як саме , але зазвичай це вже не відчувається як підтримка
За і проти , трішки не зрозуміла в чому саме , якщо у відносинах між нами то
Я відчуваю тепло до нього, та і навпаки
У нас багато хороших моментів , але в цей же час є і погані (їх менше ) але все одно це неприємні моменти дуже які впливають на відносини
Коли ми разом(тобто в житті) він ставиться до мене чудово, мені приємно з ним час проводити , суперечностей та розбіжностей набагато менше ніж тоді коли ми розходимось по домівкам і декілька днів не бачимось.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354051 для Тетяна Гергель
Добрий день! Дякую за вашу відповідь
І в інших ситуаціях , коли просто в житті щось не так йде , мені хочеться підтримки , він словами не вміє підтримувати , в житті він може можливо й обняти , але більшість часу ми знаходимось на відстані і в переписці він не вміє підтримувати
Так, я відкрито завжди говорю про свої бажання та ніколи не замовчую якщо мені цього не хочеться або навпаки хочеться
Я не обговорювала з ним так детально, коли саме мені потрібна підтримка тому що не можеш знати всіх ситуацій коли стануться , але про підтримку мені здається не завжди треба просити, людина сама має розуміти що зараз потрібно підтримати, а не починати читати моралі і як краще себе поводити і що робити
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354060 для Віталія Юріївна
Добрий день!
Ні , не має , дзвінок в тому що він в подальшому теж так почав спорити зі мною в інших моментах , не погоджуватись з думкою бо просто я кажу , якщо хтось інший скаже то це напевно дійсно так , але це зараз буває рідше , просто коли я це помічаю мені стає сумно, тому що я вже це казала , а послухали не мене , а іншу людину яка те саме повторила просто
Він жаліє мене якщо ми в житті розмовляємо про якусь проблему і тоді мені потрібна підтримка
Якщо це в дистанційній формі , тобто в переписці , він ніяк не підтримує , і не може це зробити , а зазвичай ми спілкуємось по переписці бо ми живемо окремо.