Говорит, что не хочет отношений
Более полугода назад я познакомилась с мужчиной, который сказал, что не хочет серьёзный отношений, добавив, что у нас разный финансовый статус и у него ничего нет, на что я ответила, что я не для утех и могу предложить ему только дружбу или вообще прекратить общение.
Прекращать общение он не захотел, согласившись на дружбу.
Начал активно звать на встречи, прогулки, периодически пытаясь обнять, поцеловать. Несколько раз я это обрубывала и говорила, что я его услышала, он меня тоже, тогда в чем дело?! Что меня его приставания не устраивают, так как я его позицию приняла, а он мою- нет выходит.
Он извинялся и успокаивался.
Однажды он спросил, когда женщины делают шаг навстречу в отношениях?! Я не поняла к чему вопрос, если честно.
И вот такое общение у нас уже достаточно долгое время.
Подскажите, разве может мужчина так долго общаться с женщиной с которой не хочет отношений. При том, что я пыталась закончить это общение или свести у минимуму.
Питання від: ; Вік: 35

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Здравствуйте.
Важный момент: этот мужчина сказал, что не хочет СЕРЬЁЗНЫХ отношений. И что по его мнению, для таковых нужно иметь деньги (а для несерьёзных, получается, не нужно). Вас не устраивает быть в отношениях чисто для секса, поэтому Вы отказали ему, но он не прислушался.
Видимо, с Вами продолжают попытки построить "несерьёзные отношения" или в принципе не знают, чего хотят. Я не знаю этого человека, поэтому не буду осуждать ни его, ни Вас. Но со стороны выглядит либо как человек со скрытыми намерениями в адрес Вас, которые прямо не проговариваются, либо же человек, который действительно закомплексован по поводу денег, но отношений ему и хочется, и колется.
Вопрос к Вам тут в том, что Вам такое общение даёт и нужно ли вообще?
психолог онлайн
Добрий день.
Ви намагались завершити стосунки, але продовжуєте їх. Чому?
Вам важливо знати, що відчуває цей чоловік чи що відбувається з Вами?
Ми не можемо змінити інших. Але ми можемо змінити себе і своє ставлення до подій.
психолог онлайн
Здравствуйте!
цитата:
При том, что я пыталась закончить это общение или свести у минимуму.
Судя по описанию ситуации, не похоже, что Вы намерены завершить отношения. Хотели бы - уже давно бы из них вышли.
А так есть предположение - Вас держит в них ожидание чего-то, а чего, на самом деле, - сложно сказать. То ли, чтобы мужчина сам разорвал отношения, то ли ...
Вместо троеточия что можете подставить?
цитата:
я не для утех и могу предложить ему только дружбу или вообще прекратить общение.
Любопытная позиция. От своих желаний и прав отказываться, вручая право распоряжаться развитием событий мужчине. Как бы зависеть от его воли. Замечаете ли у себя такую склонность?
Відредаговано автором 16-11-2023 10:37:31
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354807 для Світлана Аннич
А писала, що ми спілкуємось. Стосунків у нас не було.
Мені цікавий цей чоловік, та його поведінка не вкладається в рамки, чоловіка, який не хоче стосунків.
Якщо не хоче, чому продовжує спілкування зі мною, якщо я йому все чітко сказала. А якщо все ж хочу, то чому не скаже прямо.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354808 для Владимир Анатольевич
Ви читали неуважно. У нас немає і не було відносин.
Сходити на вечерю, прогулятись, поговорити- це дружне спілкування. Це все, що я можу йому дати і це моя позиція, і я не передаю йому рису свої права. Це моя позиція, яка йому була озвучена.
психолог онлайн
Можливо,
цитата:
У нас немає і не було відносин.
Тоді як назвати ось це - лише дружнє спілкування? Особливо, враховуючи
цитата:
Несколько раз я это обрубывала и говорила, что я его услышала, он меня тоже, тогда в чем дело?! Что меня его приставания не устраивают, так как я его позицию приняла, а он мою- нет выходит.
?
І ось це
цитата:
я пыталась закончить это общение или свести у минимуму.
?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354812 для Владимир Анатольевич
Можна назвати це так, що я відповідаю за себе. Я чітко сказала, він погодився, але продовжує флірт. В тому то і є питання, що він хоче від мене. Просто не вірю, що дорослий чоловік буде так довго і часто спілкуватись з жінкою лише для інтиму.
психолог онлайн
цитата:
Можна назвати це так, що я відповідаю за себе. Я чітко сказала, він погодився, але продовжує флірт.
От і спитайте себе - чи буває дружба між чоловіком і жінкою в один бік?
цитата:
В тому то і є питання, що він хоче від мене.
Це ж до нього питання. Точно не до психологів. Що заважає спитати?
цитата:
Просто не вірю, що дорослий чоловік буде так довго і часто спілкуватись з жінкою лише для інтиму.
А у що вірите?
психолог онлайн
У вас є стосунки. Дружні.
Щоб розставити всі крапки над "і" маєте разом обговорити, де межі дружніх стосунків, а де щось інше.
Зрозумійте для себе, чого хочете особисто Ви. А чого Ваш знайомий.
Якщо Вам не "Ок", то Ви можете припинити будь-які стосунки
психолог онлайн
Доброго дня!
Насправді, якщо люди не очікують чогось більшого одне від одного, спілкування просто затухне. Інша справа, що тримає разом...
Адже, як це не дивно, міцніші саме дружні стосунки, толі, ,к секс ще нікого довго не тримав поряд, особливо, чоловіків...
Певне, важко зрозуміти, що насправді на думці у Вашого приятеля. Але зовні здається, що спершу він хотів лише легкого сексу. Власне, тому і сказав одразу, що фінансово не підходить...
І оці намагання поцілувати-обійняти... Чоловікам часто здається, що жінка так просто фліртує, а насправді очікує саме такої поведінки..
Тому є два припущення. Перше, він все ж сподівається Вас "отримати". А друге: ви обоє незчулися, як вас "затягнуло" таким дружнім спілкуванням... Адже, навряд чи і Ви стали б підтримувати стосунки, якби Вам цього зовсім не хотілося...
Можна спробувати розібратися.
Насправді, всі відповіді є в нас самих, просто потрібно трошки допомогти зовні, щоб їх почути...