Я хочу знов хотіти жити
Я взагалі не відчуваю того , що я маю існувати на цій планеті .Я відчуваю що якщо я не буду існувати , усім буде тільки краще , на людях я весела людина , я на зло завжди відповідаю добром , завжди рада усім допомогти , я люблю людей але почуваю що мене ненавидять . Я відчуваю що моя родина мене ненавидить. Моя сім’я велика , четверо дітей і я правда вважаю , що я найужасніша дитина . Мені часто казав брат , що мене всі ненавидять , постійно усі слідкують за моїм життям якщо хоч маленька проьлема , то це привід мене висміяти перед усіма дітьми , де повторять яка я бісяча, коли я щось намагаюсь пояснити , мені кажуть що я конфліктна , хоча я просто намагаюся себе захистити . Я впевнене , що в мене не вийде дожити навіть до мого сімнадцетмліття , я вже зовсім у відчаї . Я думаю що мені вже нічого не допоможе , я дуже плаксива , мене ображає абсолютно все , за це мене і ненавидять мої родичі .
Я дуже залежна від думки інших людей , мене можна вбити різкими словами . На людях я терплю і посміхаюся , дома я ридаю , батьки мене сварять за плач . Я їх розумію , бо я плачу кожен день , а коли мені кажуть замовкни мене ще більше розриває . Я хворію я не хочу лікуватись , бо більше не хочу жити . Можливо хочу , але я не справляюся я дуже слабка людина
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Добрий день!
У вашому віці часто виникає такий стан. Підлітки набагато частіше, ніж дорослі, втрачають контроль над своїми емоціями та почуттями, часто плачуть.
Головна причина вашого стану – фізіологія. Підвищена емоційність викликана ще недостатньою зрілістю зон мозку, які допомагають здійснювати контроль за емоціями.
Ще одна причина – невміння справлятися з емоціями за допомогою розуму. Це не божий дар, а навичка, якої потрібно вчитися, а для цього потрібен досвід і хороший приклад або навчання технікам.
Ну і звичайно має значення недостатній життєвий досвід та неадекватна самооцінка.
Тому поведінку оточуючих ви іноді неправильно інтерпретуєте.
Певною мірою навіть добре, що ви можете поплакати - це зменшує емоційну напругу.
Вам дуже допомогла б розмова з психологом.
Відредаговано автором 08-12-2023 08:18:42
психолог онлайн
У Вас дуже токсична, деструктивна родина. І чим скоріше Ви з неї кудись поїдете (втечете), тим буде для Вас краще.
І думка про Вас цих типу "рідних" людей (насправді Ваших ворогів) не є правдою, це спеціальні НАГОВОРИ, щоб Вам зробити боляче. Але НЕ тому, що Ви - погана, а тому, що вони є такими - мерзенними злюками, які хочуть Вам зробити таким чином погано. Помститися за те, що вони такі потворні та душевно страшні. А Ви на це ведетесь.
На жаль.