Що в мене таке та варто мені звертатися до психолога, психіатра?
В мене постійна втома на роботі я намагаюсь хоть щось робити але в мене мало роботи то я просто лежу або сплю там, вдома ще гірше я до 6 вечора лежу в кроваті і не можу встати, мій батько алкоголік сама ж я заробила діабет 1 типу два роки назад, мама не п'є але їхати від нього не хоче сама не пояснює чому, сама я не контролюю глюкозу я навіть забуваю або по не зрозумілим причинам не хочу колоти інсулін, коли мені погано то сама не рідко п'ю і курю, із-за батька я в постійному стресі неділі 3 назад він взяв нож та порізав моїй сестрі руку його посадили в пнд але через війну воно закривається, я відчуваю що втратила вже все своє життя, я не можу переїхати через те що в мене не достатньо коштів , я не поступила в універ і через це відчуваю що в мене немає майбутнього що мене виженуть з цієї роботи а іншу не знайду, мама повністю знецінює мої проблеми каже що їй було набагато гірше, в мене вже не залишилось друзів зовсім а мій єдиний чотирьох лапий друг помер 3 дні тому в мене був приступ соного паралічу, що він сидів у мене на грудях, мій стан триває вже 4-5 років але в останній час він сильно погіршився, я не раз казала та погрожувала інсуліном що хочу вбити себе, навіть коли все було нормально я їду додому і відчуваю дуже сильний смуток що я вже все втратила, хоча я дуже не хочу вбивати себе але я не бачу інших шляхів, я трішки боюсь піти сама до лікаря, тому що думаю що він(вона) скаже мені що я дурна і не знаю з чого почати діалог тому і пишу в анонімного листа, що мені робити ?
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго вечора.
Так, Вам треба і до психолога, і до психіатра. Бо у Вас явні ознаки депрессії. Психіатр назначить антидепресанти, які вирівняють рівень серотоніну в мозку і позбавлять симптомів типу складно вставати з ліжка. А психолог допоможе розбиратися з психологічними проблемами, бо задача психіатра - чисто ставити діагноз і виписувати фарму, а зі своїми думками, емоціями та травмами працюють з психологом чи психотерапевтом.
Стосовно діабету 1 типу. Його неможливо заробити, заробляють діабет другого типу через спосіб життя або похилий вік. А якщо у Вас стоїть перший тип, то це з народження. Вашої вини в такому діагнозі точно немає. Проте, не варто забувати колоти інсулін, бо це важливо для Вашого виживання. А також спостерігайтеся в ендокринолога, щоб лікар допомагав Вам контролювати симптоми діабету і жити настільки повним життям, наскільки це можливо.
психолог онлайн
Доброго дня!
У Вас,як на мене, є ознаки психо-емоційного виснаження та депресії. У таких випадках лежання в ліжку тільки поглиблює проблему. Вам потрібно кожного вільного ранку виходити на пробіжки або просто прогулянки на свіже повітря... Без контакту з природою Ви зачахнете повністю... Окрім того, потрібні гарні подруги. У Вас такі є? І ще... Певне, Вам потрібна терапія у психолога, бо проблема, як на мене, стосується безпосередньо, Вашої родини та контактів з батьками...
психолог онлайн
Марія Радченко
Так, у Вас нелегке життя, багато психотравмуючих факторів та стресових подій останнім часом. Все це не може не впливати на Вас. Але потрібно діяти, не можна гаяти час. І перше, що треба зробити, це відвідати психіатра.
Ні в якому разі лікар не скаже, що Ви дурна, а якщо скаже, що малоймовірно - то ніякий він не лікар.
Дуже схоже на депресивний стан, хоча може це й щось більше - лікарю треба Вас бачити, спілкуватися з Вами і взнати більше фактів та конкретних проявів. Тому, не зволікайте і звертайтесь по допомогу якнайшвидше.
Впевнений, без антидепресантів Вам з цього стану не вибратись. Коли пройдете мінімальний курс лікування - впродовж кількох місяців, і Вам стане легше, можна буде розпочати курс психотерапії з психологом - щоб з'ясувати психологічні причини, які призвели до цього стану.
Тобто потрібне й перше - лікар психіатр, й друге - психолог.