проблеми у відносинах: ігри/інтереси.
у мене зараз досить незрозуміла проблема та я не знаю, як її вирішити. я маю хлопця, ми разом 2 роки. ми обидва полюбляємо грати в комп'ютерні ігри у вільну годину, але з недавніх пір виникла така проблема, як роздратованість. коли ми граємо вдвох, при кожній моїй помарці виникає сильна роздратованість з його боку. я намагаюсь зрозуміти чому так, питаючи його, і відразу починається конфлікт.
що гірше, це починається і поза іграми.. коли наші інтереси розходяться, він уникає мою думку й починає мені нав'язувати свою й знову починається конфлікт. й завжди, навіть якщо він розуміє, що він був неправий, він НІКОЛИ не вибачиться.
що я маю чи можу в такому випадку зробити?
Питання від: ; Вік: 20
Доповнення від автора
та ще, коли я намагаюсь згладити наш конфлікт, бо я не можу довго ображатись, він просто ігнорує мене часом й годинами

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго вечора, Маріє!
Ви кажете, що з хлопцем разом два роки. Як давно у вас почалися проблеми під час ігор? До цього конфлікти з хлопцем були? Якщо ні, то після яких подій у вашому житті вони почалися, чи є у хлопця чи у Вас якісь проблеми, що впливають на ваші стосунки?
Ви кажете, що хлопець дорікає Вам за помилки в грі. А коли він сам помиляється, він так само бурхливо реагує? Люди, яким важко пробачити помилку близькій людині, часто не можуть визнати недосконалість в собі. Те, що хлопець не вибачається, на це вказує.
В чому саме ваші інтереси розходяться? Як Ви відстоюєте з хлопцем свої особисті кордони? Чи казали йому, що Вам неприємно, коли Вам нав'язують свою думку, ігнорують, тощо?
Які були відносини у Вашій батьківській родині? Чи було таке, щоб Вас ігнорували батьки чи Ви йшли вибачатися перед ними, навіть коли Ви були праві в конфлікті?
Вам варто звернутись на індивідуальну терапію, щоб дослідити, що відбувається всередині ваших стосунків та Вашої психіки. І як саме одне взаємно впливає на інше. Хлопцю можна запропонувати парну терапію, якщо він готовий якось працювати над своєю поведінкою і відносинами. Якщо ж ні - то Вам вирішувати, як довго Ви можете знаходитись під постійним психологічним тиском з боку партнера у випадку, коли його поведінка залишиться такою ж самою.
психолог онлайн
Добрий день. Для мене ваша ситуація цікава тим,як загалом здійснюється ваш реальний контакт? Чи можете ви сказати у процентному співвідношенні, реальний контакт/контакт через ігри.
Чому ви у відносинах?
цитата:
що я маю чи можу в такому випадку зробити?
Всі питання дорослих людей вирішуються через діалог. Якщо діалог неможливий-є різні варіанти подальших виборів, зважаючи на це.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 362605 для Марія Радченко
Був глобальний конфлікт інтересів, який у нього зібрався сніжним комом і в один момент це переросло в вигорання з його сторони й розставання (на проміжок в декілька годин), після ми знову зійшлись, але його відношення до мене дуже змінилось.
Коли він помиляється, я пропускаю повз вуха, бо не хочу зайвих конфліктів. Або ж в жартовій формі кажу: "А ось якщо б я так зробила, то тоді..",- й він на це відповідає смішками.
Поруч з друзями, які мають для нього велике значення, він намагається вести себе як глянцевий хлопець. Коли при його друзях я піднімаю якісь питання з приводу роздратування, то він все заперечує і каже їм, що то неправда.
За неприємність казала щоразу, але це ігнорується та повторюється знову. Його улюблена фраза: " це не я ображаю, це ти ображаєшся ".
Щодо інтересів - просто в буденних. Маємо власні думки, які вважаємо вірними і один одному доводимо своє, майже як до розставання, або ж я піддаюсь.
За батьків істину кажете. Я емпат та мені дуже важко довго ображатись на людей, бо чим довше ображаюсь, тим більше думаю, що є причиною конфлікту та маю вибачитись.
Щодо парної консультації: 1. Чи можна її буде провести з Вами онлайн?
2. Скільки це буде коштувати?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 362606 для Віталія Юріївна
Доброго вечора. Наразі перебуваємо через війну в різних країнах та спілкуємось в основному під час ігор.
Співвідношення реальне/ігри: 30/70.
Мені цікавіше спілкуватись без ігор, просто лежачи та про все на світі. Йому ж в цей час цікавіше щось під час спілкування робити.
Діалог побудувати не виходить, бо він ображений, а повернувшись з часом до цієї теми починається ігнорування з його боку, через, знову ж, образу.
психолог онлайн
Як давно ви на відстані? Як часто бачитеся? Знову-таки спитаю вас -чому ви у відносинах?
цитата:
Діалог побудувати не виходить, бо
Якщо є бо, то варто щось робити з цим. Чому ви погоджуєтесь на його таку, доволі маніпулятивну поведінку?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 362615 для Віталія Юріївна
На відстані майже рік.
У відносинах, бо переважає його хороша, все ж таки, сторона. Але з кожним днем все бурхливіше та бурхливіше реагує - і це мене починає сильно турбувати, бо з'являються проблеми по здоров'ю через конфлікти.
Погоджусь на поведінку, бо здається, що це все через відстань ( в житті він ніколи собі подібного не дозволяв, напрочуд, бережно до мене відносився )
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Марія Радченко
Відносини на відстані -завжди інше,ніж відносини поряд. Для багатьох -це випробування. Вам варто звіритися про те,що зараз між вами,з його та з вашої сторони.
Перед тим як іти в парну терапію, може почніть з розуміння себе? Чомусь мені здається,що ви самі не знаєте відповідей на даний момент.
психолог онлайн
Марія Радченко
Марія, я б радив звернутися до психолога НЕ парою, а Вам ОСОБИСТО. Чому?
По-перше саме ВИ травмовані психологічно своїми батьками, а тому й легко підпадаєте під удар від хлопця.
Після глибокої роботи з психологом Ви станете психологічно захищенною. По-друге, хлопець, за описом його токсичної поведінки - нарцисичний (егоїстичний, самозакоханий, хитрий, образливий, маніпулятивний, малоемпатичний), Ви ж, навпаки - емпат (людина співчутлива, довірлива, жертовна, щира, чесна), тобто доволі протилежного психологічного типу. За інтересами може ви й сходитесь, а ось за психотипами - НІ. І емпати дуже часто стають жертвами саме нарцисів. Тому Вам треба напрацювати ЗАХИСТНИЙ панцир проти подібного типу людей, навчитися не вестись на їхні маніпуляції - знецінення, ігнор, висміювання, хитрощі, перевод стрілок тощо.
Після проходження терапії з психологом спробуєте налагодити з хлопцем стосунки. Якщо він погодиться на чесне, відкрите, екологічне спілкування з Вами - добре. А якщо, ні, продовжить свої психологічні ігри в ігнорування, звинувачення, знецінення - значить нарцисична частина в нього сильніша за нормальну людську - і здорових відносин з таким не побудувати зовсім.
Доповнення від автора
Дякую Вам усім величезне!
психолог онлайн
Марія Радченко
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня, Марія!
цитата:
що я маю чи можу в такому випадку зробити?
Покрова інструкція виглядає ось так.
Перше - узяти паузу в грі.
Друге - присвятити цей час ... спостереженню і дослідженню процесів, що відбуваються особисто всередині Вас і між вами.
цитата:
коли я намагаюсь згладити наш конфлікт, бо я не можу довго ображатись, він просто ігнорує мене часом й годинами
Третє. Разом з психологом знайти відповідь, чому не витримуєте, чого здаєтесь, навіщо поступаєтесь, здаючи позиції власних особистісних меж???
Відповідь, очевидно, буде дуже близькою до вразливості і заниженої самооцінки, які і призводять до емоційної залежності. Тобто, через вплив травмуючої атмосфери дитинтства, проявляється тривожний тип прив'язаності. От з ним і варто працювати в подальшому.
Викликає оптимізм Ваша зацікавленість у вирішенні проблеми. Насправді, набагато швидше і простіше розв'язати вузол в молодому віці, ніж, награвшись в деструктивні ігри, почати шукати вихід, коли тобі, скажімо, 40 або 50(!)
Відредаговано автором 12-03-2024 12:51:31
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
цитата:
1. Чи можна її буде провести з Вами онлайн?
2. Скільки це буде коштувати?
Я прочитала деталі ваших з хлопцем відносин, і вимушена відмовити у парній консультації. Теоретично звісно можна було б проконсультувати вас парою, але з огляду на те, що хлопець при сторонніх вдягає маску порядної людини і намагається здаватися досконалим, а при Вас поводить себе як звик - то парна консультація дійсно не матиме сенсу.
Бо він і при психологові буде заперечувати що щось не гаразд, і якщо навіть погодиться на розмову з фахівцем, в нього буде впевненість, що проблеми тільки у Вас, а з ним все добре. В пості хлопець виглядав як просто емоційно незріла людина (причини чого можуть бути різними, від органічних порушень мозку до дефектів виховання), але з уточненнями він виглядає вже як людина, яка цілеспрямовано і усвідомлено Вас газлайтить (навіює почуття неадекватності).
До того ж, парна консультація дещо дорожча за індивідуальну, і я не можу взяти гроші за щось, результат чого для мене вже прогнозовано негативний.
Чи жити Вам далі з такими партнером - тільки Ваш вибір. Емпат - це не обов'язково довірлива людина, якою легко маніпулювати. Бути доброю людиною, яка може себе поставити на місце іншого - не дорівнює бути слабкою людиною. Просто люди, схильні до маніпуляцій, можуть чужу емпатійність розцінювати як слабкість. А Ваша задача - не давати собою користуватися.