Проблема з побудовою стосунків
Потрібна порада. Маю надію, що мене хтось скерує в потрібному напрямку. Підкаже потрібний саме мені підхід.
Отже, моя проблема зрозуміла із заголовку. Побудувати стосунки для мене непосильна задача, їй богу. Я ніколи ні з ким не зустрічалася у стандартному розумінні цього слова. Ніколи не закохувалася. Бували симпатії, але вони ні до чого не призводили. Загалом, з моїми симпатіями постійно повторюється одна з та сама ситуація з часів юності. Якщо мені сподобався хлопець/чоловік, то він уже буде не самотній. В моїй парадигмі цінностей лізти в чиїсь стосунки це табу. Років 10 тому, я вважала за співпадіння. Але, коли минає 10 років, а симпатичний мені чоловік знову виявляється одруженим, то над цієї ситуацією навіть не хочу іронізувати. Коли до мене проявляє увагу хтось, то зазвичай ці люди не викликають у мене симпатії. Ба більше, неймовірно дратують і я не хочу витрачати на них час.
Додатково зазначу. 1. Я зверталася раніше до психологів з цією проблемою, та мені якось не дуже допомогло. Здається, то були не мої спеціалісти.
2. У мене були погані стосунки з батьком.
3. Мала одну негативну історію з хлопцями-ровесниками в підлітковому
віці
Заздалегідь дякую!
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Наталия Горская
Ничего нового я не напишу. Нужна психотерапия и достаточно длительная.
Ваши плохие отношения с родителями это та причина, по которой есть сложности с построением отношений.
Выбор занятых мужчин это, чаще всего, про страх отношений. Но вы ж живой человек, чувств, переживаний хочется. Поэтому они есть, но в безопасном варианте - с теми, с кем отношения невозможны.
Вы пишите про то, что обращались к психологам.
Сколько раз вы обращались к психологам? По сколько сессий было?
Что вам не нравилось, не подходило?
Как вы выбирали психологов? По каким критериям?
Доповнення від автора
Я теж вже думала, що обираю зайнятих, бо це безпечний варіант(
Я двічі зверталася до психологів за останні 4 роки. Чесно звзнаюся, в моєму оточенні про ментальні здоров'я, не дуже говорять. Тому я підбирала психологів за репутацією, а не підходами роботи. Працювала з гештальт-терапевтами, була ще арт-терапія. З першим психологом пропрацювала десь півроку. В якийсь момент почало здаватися, що вона мені вже не допомагає. З другою - було 4 сеанси. Мені не дуже зайшли її методи спілкування, не знаю чому, та не могла бути з нею повністю відвертою. Потім коли стала більше цікавитися психологією дізналася, що є багато напрямів, а який мені потрібен, просто не розумію
психолог онлайн
С тем психологом, с которым работали полгода, что удалось понять про себя? Что не удалось, как вам кажется?
Что вы имеете в виду под не очень уже помогает?
Доповнення від автора
Ще додам, що моя перший терапевт казала, що без мого бажання я нічого змінити не зможу. Навіть чоловіків поруч помічати не буду. З приводу останнього пункту вона була права, бо на тому етапі життя, я їх дійсно не помічала. Зараз хоча б помічати почала, та все одно далі справа не йде.
Типу, мені потрібен коригуючий досвід, де я повільно зближуватися з людиною. Та мені вже, здається, що це нереально.
Доповнення від автора
З першим психологом я стала впевненістю у собі, зрозуміла, що не варто постійно картати за свої промахи і що мої бажання і прагнення важливі.
Пам'ятаю, що в той період як ми припинили співпрацю, то хворіла моя бабуся. Якось не було часу, тоді похорони, етап горювання. А потім почалося повномасштабне вторгнення.
Після того до неї зверталася
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Для полугода работы вы пишите о хороших результатах.
А как вам было в контакте с психологом?
Как вы себя чувствовали?
Интересно, что в тяжелый период жизни вы не смогли опереться на психолога, взять у нее поддержку, а предпочли уйти из отношений. Хотя час в неделю точно можно найти. Ведь это бы помогло вам прожить горевание, найти ресурс в сложный период, в тяжелых переживаниях.
Не похоже ли это на привычный сценарий из жизни, как вы строите отношения?
В чем, как вам показалось, психолог перестала помогать вам?
Что вы в период работы поняли про свои отношения с мужчинами, про то, что для вас отношения, готовность к ним, про свои страхи и тп?
"Після того до неї зверталася"
Это не поняла.
психолог онлайн
Доброго дня!
Ваша проблема глибинна і витікає з дитинства. Ви обираєте таких чоловіків, бо десь вони нагадують недоступність батька, який вам не належить і не може належати в силу того, що і нього є своє життя і інша жінка. Зазвичай дівчата в таких історіях попадають в емоційне злиття чи залипання, а у вас інша тенденція, що говорить про складність довіряти і зближуватись (це вже питання прив’язаності і мами).
Вам потрібно обрати психотерапевта і пропрацювати свою прив’язаність та довіру. Я рекомендую вам аналітичний психологію Юнга. Почитайте і якщо є відгук, то шукайте спеціаліста в цьому напрямку. Там робота довготривала і на постійній основі.
Доповнення від автора
З першим психологом я дуже багато говорила. Конкретно я. Часто бувало, що я їй виливала всі свої проблеми на роботі.
Коли померла бабуся, як не дивно, я добре мобілізувалася внутрішньо. Думаю, ще допомагала значна зайнятість на роботі, плюс отримувала емоційну підтримку від подруги та її мами. Напевно, в такій круговерті і забула про психолога, бо інакше не знаю як сказати.
З сеансів я зрозуміла, напевно, що проблема є. Бо до того я реально це не усвідомлювали.
З приводу побудови стосунків, то мені складно довіряти. Я не відкрита душа в багатьох питаннях. Проблеми частіше вирішую сама. Я можу посвятити людину в щось своє особисте після дуже тривалого спілкування
До коментаря Алли Володимирівни. Я б не сказала, що батько був недоступний. Хоч мої батьки і розлучилися, але він був присутній у моєму житті і мені шкода, що так було. Оскільки він ніколи не питав мене ні про оцінки, навчання, справи на роботі, та навіть аліментів не платив. При зустрічах він говорив лише про себе, свої проблеми, та образи на інших людей (маму в тому числі), мої переживання знецінював. А потім, через деякий час питав чому я нічого не хочу розповідати. Я це і стосунками ніколи назвати не могла.
Щодо мами. Мені складно її оцінювати, бо вона мене самотужки ростила. Претензії, які маю до неї - вона завжди була в позиції жертви і цю поведінку я мимоволі переймала. І ще в дитинстві був період, коли я жила в дідуся і бабусі. Десь півроку. Мама приїздила кожні вихідні, а в неділю, коли вона їхала, я постійно ридала. Об'єктивно з позиції дорослої, я розумію чому вона тоді так робила, її вини не було. Але виходить, що ці поїздки це був лише додатковий стрес для мене
Доповнення від автора
Ще додам у мене проблеми в спілкуванні з хлопцями з'явилися в той період підліткового віку, коли вони стали цікавитися мною як дівчиною. В моменти, коли вони мене ляскали по попі або стикалися за ліфчик сприймала як неповагу до себе (мені таке ніхто не казав. Це в мені саме з'явилося). Ну і ще звичайно той момент, коли на мене ледь не напали хлопці. Ось з того все і стартануло
психолог онлайн
Батько емоційно не доступний, не розділяв ваші переживання, не цікавився вашим внутрішнім світом, не підтримував ваші ціннності. Присутність батька - це про якісний зв’язок і відношення з ним!
У вас є відчуття покинутості, яке ви розумієте, але не прожили як з боку батька так і з боку матері. Співчуваю! Тут багато роботи, вибачте, кажу як є.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
цитата:
З приводу побудови стосунків, то мені складно довіряти. Я не відкрита душа в багатьох питаннях. Проблеми частіше вирішую сама
И похоже в терапии это и повторилось. В тяжелый момент жизни, когда было много тяжелых переживаний, вы ушли из отношений, не имея желания и сил остаться в терапии и попробовать по другому.
Возможно в процессе работы были какие-то непростые для вас чувства, эмоции, которые касались контакта вас и психолога, и которые вы не смогли разместить в терапии. А это важный момент, поскольку с терапевтом мы строим такие же отношения, как и в жизни с другими людьми. И именно в терапии мы можем заметить то, как выбираем людей, как строим отношения, как и на что реагируем, как обходимся со своими переживаниями. И именно терапия это то место, где мы можем получить новый опыт, который позже переносим в жизнь, в отношения с другими людьми.
Я б рекомендовала вам подумать над этим и возможно вернуться к психологу, чтобы разобраться в переживаниях, почему так произошло и как можно по другому.
Плюс многие темы, те же отношения с другими, это темы для длительной работы. Они часто болезненны, сложны и не всегда есть ресурс сразу к ним прикасаться и как-то решать их, менять жизнь. Порой запрос озвучивается, но к теме больно прикасаться и проходит время, прежде чем удается ее обсуждать более глубоко.
В общем, терапия вам поможет. И да, это не быстрый результат и полгода это мало в такой теме.
Доповнення від автора
А в якому підході мені краще працювати?
Доповнення від автора
Хоча іноді здається, що це дохлий номер(
психолог онлайн
Доброго дня!
Щоб не повторюватися, напишу лише те, що я побачила з Ваших слів.
Є певні родові програми,які, хочемо ми чи не хочемо, але передаються нам у "спадок" і просто керують нашим життям, притягуючи певних чоловіків та певні ситуації, які повторюються. Саме повтор ситуацій дозволяє мені стверджувати, що Ви дієте за тою самою родовою програмою, в якій жила і Ваша мама-жертва. А швидше за все, і бабуся була не дуже щаслива...
Жінки-жертви все життя принижено "ковтають" образи. Тобто, образи застрягають і відповідно перетворюються на ще більш руйнівну програму підсвідомої, глибоко закопаної, агресії до чоловіків. Яку зовні не видно, але...
Нам здається, що ми сприймаємо одне одного по зовнішності, по нашим словам, манерам... Тоді, як насправді, ми скануємо один одного, зчитуючи зсередини... І оп! Притягуємо лише тих людей і і події, які відповідають нашим внутрішнім глибинним, несвідомим установкам!
Тому чоловіки неодружені не підходять до Вас, бо відчувають, що такі стосунки з Вами їх просто зруйнують зсередини. Адже, жінки у шість разів психо-емоційно, тобто, енергетично, потужніші за чоловіків. Тому своїм внутрішнім станом можуть не просто впливати, а інколи, руйнувати представника сильної статі. Відповідно, і з'являється зовні, не дуже зрозуміла поведінка самих чоловіків...
Тоді, як чоловіки одружені, певним чином захищені, адже, у них вже є дружина, з якою вони пов'язані на тому самому психо-емоційному, енергетичному, рівні.
Тому жінка, яка несе в собі руйнівну програму, зашкодити їм просто не зможе...
Чому Вам не змогли допомогти попердні психологи?
Насправді, пояснюється достатньо просто. Які б гарні поради Вам не давали, які б не вели правильні розмови, і які б правильні питання не ставили - це лише рівень свідомості. Тобто, верхівка "айсбергу". А в таких випадках, потрібна лише глибока внутрішня трансформаційна робота з тою самою підсвідомістю, де і закладені самі установки та моделі поведінки.
Окрім того, як на мене, проблема може мати ще глибше "коріння", і бути пов'язаною з певними родовими проблемами та ситуаціями, які, як я вже і написала, розмовами, питаннями та порадами не вирішуються. Це все одно, що намагатися погладжуваннями видалити апендицит...
Відредаговано автором 18-04-2024 16:02:35
психолог онлайн
Какой подход вам ближе будет никто не знает.
Но если у вас были успехи с первым психологом, то продолжайте в том же подходе.
А почему дохлый номер?
Я уже дважды спросила, но вы не отвечаете - почему и как у вас стали появляться мысли, что психолог вам перестал помогать?
Доповнення від автора
Хворіла бабуся і закінчилися гроші. І зараз проблема терапії теж в гроші впирається. Отак, напевно, перестав допомагати
психолог онлайн
То есть возникшие у вас сложности а жизни для означало, что терапия не помогает уже?
Всегда можно найти психолога по своему бюджету + поискать какие-то льготные места, возможно работать не каждую неделю, а 2-3 раза в месяц пока сложности с финансами