Що робити коли відносини з хлопцем є токсичними?
Наші відносини з хлопцем останім часом є дуже некомфортними .Він мною зовсім не цікавиться ,не підтримує .Ображає мене й часто говорить як я його задрала ,коли я говорю що мені погано він також це ігнорує ,не хоче зі мною говорити на важливі теми й втікає від розмови .Каже що втомився ,хоче подивитись телевізор або ж просто відпочити від мене .Я не розумію його таку поведінку адже просто хотіла записати чому він так погано до мене ставиться ,обзиває неприємними словами або ж маніполює.Також у нас трапляються ситуації коли я в поганому стані ,мені жахливо погано фізично .А він в цей момент не хоче мене зрозуміти ,чи якось підтримати хоч словом .А лиш говорить що я якась інвалідам й йому соромно за мене ,й також змушує щось для нього робити бо як що не зробиш зраджу .Не розумію що робити в таких ситуаціях й часто коли чую від нього якісь образи в свою сторону в мене починається істерика й можу 5 годин просто пролежати плакаючи .Та все одно кохаю його й не розумію як мені вчинити аби він як колись був турботливим ,милим хлопцем .Й чи можливо я щось зробила не так як що він зя мною так чинить .Дякую.
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Доброго дня.
Дуже прикро, що Ви переживаєте складний період і не отримуєте підтримки від свого партнера, а тільки додаткові труднощі.
Проте, хочеться зауважити декілька моментів, можливо вони допоможуть Вам знайти для себе відповіді:
цитата:
Та все одно кохаю його й не розумію як мені вчинити аби він як колись був турботливим ,милим хлопцем .
- від Вашого кохання, яким би щирим та класним воно не було - люди не стають інакшими. Зміни можуть відбуватись, але коли для цього є грунт та бажання самої людини. Якщо Ваш хлопець не мякий, турботливий та милий - Ваша любов і жертва його таким не зробить. Нажаль.
цитата:
чи можливо я щось зробила не так як що він зя мною так чинить
- як Ваша любов не робить його милим, так і Ваші проступки не є єдиною причиною його відношення до Вас. Якщо у людини є претензії чи щось не влаштовує, можна про це говорити прямо, можна говорити як інакше, можна йти - коли тебе щось не влаштовує. Ваш хлопець не робить цього. Він жорстоко маніпулює Вами, кажучи про зраду, і згіршує Вас, аж до того, що Ви сама груба до себе в таких словах.
цитата:
говорить що я якась інвалідам й йому соромно за мене
- в додаток вище - Ви нічого не можете зробити такого, щоб отримати у відповідь такі слова. Справа не у Ваших вчинках. А у його невмінні та небажанні говорити інакше, діяти, взаємодіяти, навіть якщо йому щось не подобається.
Якщо йти в шляху виправлення стосунків та їх збереження - Ви можете разом піти на парну консультацію, і пропрацьовувати Ваші стосунки та те, куди вони можуть рухатись і чи можуть.
Але чому стсоунки в яких Ви плачете по 5 годин - залишаються для Вас такими важливими?
Чи дійсно Ви хочете зберегти реальні Вашу стосунки? А не ті, що можуть бути коли Ваш хлопець стане милим і турботливим?
Почніть принаймні з цього..
психолог онлайн
К сожалению, вы описываете эмоциональную зависимость, а не любовь.
В отношениях всегда идет притирка, кто-то что-то готов принимать в партнере, что может не очень нравится, но не является критичным. И это нормально. Но это не про то, что вы описываете. Оскорбления, унижения это то, на что нельзя закрывать глаза. Вы описываете отношения, из которых нужно выходить и не ждать чудес, не искать причины такого поведения МЧ. Подобное отношение недопустимы. И нет никаких причин, чтобы так относится к вам.
А чтобы снова не попасть в подобные, то идти в психотерапию и разбираться, как вы выбрали такого партнера, почему терпите подобное отношение. Как правило, это про увиденную модель отношений в детстве и огромный страх потерять другого.
Какие у вас отношения с родителями?
Какие отношения между ними?
Відредаговано автором 28-04-2024 15:51:02
психолог онлайн
Якщо б Ваш хлопець мав совість (яку він 100% НЕ МАЄ, бо вірогідно є нарцисом), то він би, як герой пісні Боба Ділана" What Good Am I?", запитав себе:
"Який від мене толк, якщо я такий же, як усі,
Якби я просто відвернувся, побачивши, як ти одягнена,
Якщо я закриюся, щоб не чути, як ти плачеш,
Яка від мене користь?
Яка від мене користь, якщо я знаю і не роблю,
Якщо я побачу і не скажу, якщо я подивлюсь крізь тебе,
Якщо я залишусь глухим до грозового неба,
Яка від мене користь?
Яка користь від мене, поки ти тихо плачеш
І я чую у своїй голові, що ти говориш уві сні,
І я завмираю в цей момент, як і всі, хто навіть не намагається,
Яка від мене користь?
Яка від мене тоді користь для інших та для мене?
Якби я мав усі шанси, але я все ще не бачив
Якщо мої руки пов'язані, я не повинен ставити питання всередині
Хто їх зв'язав і чому і де я мав бути
Яка від мене користь, якщо я говорю дурниці
І я сміюся з того, що приносить горе
І я просто відвертаюсь, поки ти мовчки вмираєш,
Яка від мене користь?"
Але ж він НЕ запитає. Бо НЕЗДАТНИЙ.
Але Ви МОЖЕТЕ запитати себе: ЧОМУ я в цих руйнівних відносинах? ЧОМУ терплю подібне ставлення до себе? ДЕ моя САМОЦІННІСТЬ? КОЛИ я її втратила? Може ще в дитинстві, зі своїми батьками?
Відредаговано автором 28-04-2024 17:15:15
психолог онлайн
Те, що Ви описали про хлопця, аж ніяк не дозволяє припустити, що він до Вас якось гарно ставиться, або що він зміниться, нажаль.
Єдине, що Ви можете зробити - вийти з цієї взаємодії , бо "стосунками" це важко назвати.
Буде важко.
Але це дасть Вам шанс збудувати інші стосунки, в яких Ви будете відчувати інші почуття.
При цьому Вам важливо було б опрацювати зі спеціалістом індивідуально ваше ставлення до Себе.
Інакше, всі наступні стосунки мають ризик стати такими ж, як ці.
Адже Ви не відчуваєте кордонів того, коли з Вами НЕ можна поводитись/розмовляти негідно.
А це дуже дуже важливо змінити.