Як правильно поступити?
В нас сім‘я, є одна дитина і я в очікуванні другої дитини. Проживаємо на квартирі. Проблема в сому: брат чоловіка, хоче працювати у нашому мімті і проживати з нами. Я проти цього, мені буде не комфортно. Як пояснити батькам чоловіка, брату, що мені це недовподоби. Чоловік поки це питання ігнорує. Дякую
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Доброго дня, Lilis.
Перш за все, Ви маєте обговорити цю ситуацію із чоловіком, адже це його родичі. Ви йому казали, що для Вас це дуже психологічно тяжко + брат доросла людина, а Ваша сім'я має мати свої межі, а Ви ще і чекаєте у ній поповнення?
психолог онлайн
Добрий день. Ось так і пояснити- як ви зараз написали. Сказати що ви проти і вам буде не комфортно. Поговорити про це з чоловіком перш за все.
психолог онлайн
Так и сказать, что вы не хотите ни с кем жить, кроме как с мужем и детьми.
И если брат будет работать в вашем городе, то жить он с вами не будет, максимум в гости. И то, с учетом того, что вы ждете ребенка, и это уже второй ребенок, то по согласованию с вами, а не внезапные приходы "здрасьте, я тут решил зайти к вам поужинать".
Это ваша семья, ваша квартира с мужем и вы имеете полное право не хотеть ни с кем больше жить
психолог онлайн
цитата:
брат чоловіка, хоче працювати у нашому мімті і проживати з нами.
Как Вы об этом узнали, с Вами лично об этом говорили, с Вашей семьей? Ощущение, что не произошло договоренностей между сторон.