Тревожність, невпевненість в собі
Маю такі проблеми. Не можу будувати своє життя через постійну тревожність, страх, понижену самооцінку, невпевненість в собі. Важко спілкуватися з людьми, постійно дуже сильно переживаю, починає трясти, болить шлунок, відчуваю якийсь дискомфорт. Не можу відпустити ситуацію. Постійно чую ти сором'язлива, якась не така. Іноді мені здається що я втратила свою індивідуальність. Залежу від думки інших, а що вони подумають. Не можу знайти роботу, побудувати нормальні відносини. Комплексую з приводу зовнішності. Дуже складно жити з такими проблемами. Хочеться бути щасливою людиною. Відпустити все, відчути легкість, втілювати плани. Дуже потрібна допомога. Як мені справитися з цими психологічними проблемами
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Добрый вечер!
цитата:
Не можу будувати своє життя через постійну тревожність, страх, понижену самооцінку, невпевненість в собі.
Скажите, как давно Вы начали чувствовать тревожность и после чего? Какие отношения с родителями? Они знают о Вашем состоянии?
Дополнение от автора
Тревожність почала відчувати ще з школи. Був один хлопець який цькував мене. Обзивав різними словами, ображав фізично.
Батьки знають про мій стан. З мамою наче добре спілкуюсь, а з батьком іноді проблеми в спілкуванні. Я не відчуваю якусь підтримку.
психолог онлайн
kate, доброго часу доби!
цитата:
Дуже складно жити з такими проблемами. Хочеться бути щасливою людиною.
Співчуваю! Це втомлює і виснажує, постійно бути кимось, ховаючи себе - свої думки, свої переживання, свої почуття..
цитата:
Як мені справитися з цими психологічними проблемами
Вибрати спеціаліста та попрацювати з психологом. Це буде не швидко. Те, що з вами відбуваєтся - це робота Вашої вегетативної системи в стані стрессу. Тож перше, треа буде знайти причину, через що, Ваш мозок интерпретує спілкування, роботу, звичайні речі життя як стресс. Розібратися з цією причиною. Віднайти Ваші автентичні цінності, ємоційні реакції та моделі поведінки та закріпити їх.
психолог онлайн
Добрий день, kate.
У Вас дуже багатокомплексна проблема і на жаль, в режимі переписки, її не вирішити. Найкраща рекомендація - це розпочати індивідуальну психотерапію з психологом-психотерапевтом, де Ви отримаєте досвід безпечного контакту і згодом поширите його на своє найближче оточення.
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Як мені справитися з цими психологічними проблемами
Судячи з переліку складних питань, то навряд чи самотужки. Доведеться співпрацювати з психологом. Займатись питаннями упевненості в собі, самооцінки, Ваших уявлень про себе і світ, способів самовираження й таке інше.
Для початку пропоную переглянути кілька відео на ці теми, а потім буде на часі звернутись до фахівця.
"УВЕРЕННОСТЬ В СЕБЕ. КАК ЕЕ ПОВЫСИТЬ."
https://upsihologa.com.ua/audio-video-461
ТРЕВОГА КАК ПРЕРВАННОЕ ВОЗБУЖДЕНИЕ.
https://upsihologa.com.ua/audio-video-653
"СТРАХИ. КАК ПРЕОДОЛЕТЬ..."
https://upsihologa.com.ua/audio-video-466
психолог онлайн
цитата:
Як мені справитися з цими психологічними проблемами
Вначале Вам надо обратиться к врачу, чтобы исключить наличие заболевания.
Можете у семейного врача попросить направление к неврологу. Специалист или сам разберется с Вашим состоянием или перенаправит к профильному врачу.
психолог онлайн
цитата:
Дуже складно жити з такими проблемами. Хочеться бути щасливою людиною. Відпустити все, відчути легкість, втілювати плани.
Так, згодна, дуже складно жити з такими почуттями та думками щодо себе самої. Ви дуже багато часу "тренували" цей підхід до життя:
цитата:
тревожність, страх, понижену самооцінку, невпевненість в собі. Важко спілкуватися з людьми, постійно дуже сильно переживаю, починає трясти, болить шлунок, відчуваю якийсь дискомфорт. Не можу відпустити ситуацію.
, здається, що це навіть допомагало на певних етапах життя (бути обережною, переживати, намагатися підлаштуватися під інших та крутити ці думки в голові і таке інше), але зараз це Вас обмежує та впливає на тіло.
Да ще й в такому "дружньому" оточенні:
цитата:
Постійно чую ти сором'язлива, якась не така.
. Я зла зараз на тих, хто так каже Вам!
цитата:
Дуже потрібна допомога. Як мені справитися з цими психологічними проблемами
Маленькими кроками, пам'ятаючи, що є бажання
цитата:
втілювати плани.
Для цього іноді потрібно тренуватися в іншому підході кожного дня, змінювати свою поведінку, вчитися.
Мені одобається підхід Терапії прийняття та відповідальності (це одна з гілок Когнітивно-поведінкової терапії), є багато книжок з вправами, якщо хочете працювати самостійно. Це не відбудеться за один день, але це цікавий шлях.