Зрада
Дізналась, що чоловік мені зраджував, поки я була в декреті. Мало того, є ще дитина у тої жінки від нього. Я дізналася про це тільки через 7 років. Як пережити цю біль, що робити далі, адже потрібно думати і про майбутнє дітей. Боляче розуміти, що людина, яку ти любила, була твоїм всесвітом, могла жити паралельним життям, мати на стороні іншу жінку і дитину.
Питання від: ; Вік: 40

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрый вечер
Скажите, а Вы обсуждали это с мужем? Это действительно больно, но важно понять, что Вы хотите в этой ситуации , сохранить отношения или нет?
Доповнення від автора
Говорила, чоловік визнає, що помилився, але з дитиною спілкується ( хоч я про все це не знала). Стосовно мене, то я не розумію чи хочу я зберегти ці стосунки ( занадто боляче ), але в нас діти, і я ніколи раніше не уявляла, що буду без чоловіка. Він завжди був для мене єдиним, і чоловіком, і другом. Від цього ще більш важко.
психолог онлайн
Добрий вечір. Співчуваю вашій історії. Які загалом були у вас відносини? Чи є можливість працювати індивідуально з психологом?
психолог онлайн
цитата:
я не розумію чи хочу я зберегти ці стосунки ( занадто боляче )
Это очень важный вопрос - хотите ли Вы сохранить семью или нет.
И чтобы принять правильное решение, Вам нужна помощь психолога.
Рекомендую взять консультацию специалиста, чтобы сделать выбор.
психолог онлайн
Здравствуйте!
"Боляче розуміти, що людина, яку ти любила, була твоїм всесвітом, могла жити паралельним життям, мати на стороні іншу жінку і дитину. "
Дуже співчуваю вашій історії.
Зрада - це маленька смерть, і вона дуже болюча. Але це точно можна пережити. Для того, щоб впоратися, вам обов'язково необхідна допомога і підтримка.
Хто зараз підтримує вас?
Чт є у вас в житті ще хтось або щось, окрім чоловіка, якого ви бачили "всесвітом "?
"Стосовно мене, то я не розумію чи хочу я зберегти ці стосунки ( занадто боляче ), але в нас діти, і я ніколи раніше не уявляла, що буду без чоловіка. Він завжди був для мене єдиним, і чоловіком, і другом. Від цього ще більш важко."
Вам необхідно вирішити чи хочете ви ці стосунки. Для цього потрібно вибрати психолога на сайті і починати індивідуальну терапію.
Доповнення від автора
Підтримки збоку немає, я проходжу через цю ситуацію одна. Так, я розумію що мені потрібна консультація психолога, тому і написала тут. Дякую всім, хто відписав. Буду думати про консультацію, але хотілося підтримки і поради саме в цей важкий момент.
психолог онлайн
Ирина Николаевна Островерх
цитата:
Буду думати про консультацію, але хотілося підтримки і поради саме в цей важкий момент.
Доброго ранку! Порада буде в тому, щоби Ви не рубали з плеча, допоки не визначитесь із власним бажанням(!)
Прислухайтесь до себе. Усвідомлюйте власні почуття і чим саме вони викликані. Знаходьте місце опори в середині себе.
цитата:
я ніколи раніше не уявляла, що буду без чоловіка. Він завжди був для мене єдиним, і чоловіком, і другом.
Ось з цими установками потрібно ретельно розбиратись. Чи дійсно вони життєздатні? Чи не обмежують Ваші можливості міцно триматись на хвилях життя? Чи не роблять Вас надто залежною від волі чловіка?
психолог онлайн
Через зраду кожна людина проходить самостійно. Психолог може тільки допомогти Вам самостійно знайти вихід. В даної ситуації, пометайте що Ви найкраща, кохана і такої як Ви не має. Знайдіть хобі, почніть займатися тим що дає задоволення. Напишіть лист своєму чоловіку все що у Вас на душі, та спалити. Хай цей біль зникне з цим листом. Ви повинні бути щасливою, ради себе і дитини.
психолог онлайн
цитата:
хотілося підтримки і поради саме в цей важкий момент.
Поддержка будет заключаться в том, чтобы помочь Вам принять правильное решение.
В формате ответов на форуме сделать это невозможно.
Советы на форуме также даются общие. Не думаю, что они Вам чем-то помогут.
Поэтому Вам и нужна индивидуальная консультация психолога.
Доповнення від автора
Дякую всім, хто відгукнувся. Мені це справді було необхідно.