Тривожність
Я дуже багато думаю про погані випадки по типу - напади, аварії, ситуації які можуть спровокувати загибель або каліцтво не тільки щодо мене а і до рідних і близьких.
І в нічому знаходжу знаки типу подумала щось погане проїхала машина в цей момент ось тобі знак.
І якщо я щось планувала купити або вже купила в такф випадки я боюсь цим коритуваиись, ніби це спровокую ту погану думку про яку я подумала
Це дуже заважає жити і дуже погане самопочуття після цього навіть бувають самогубські думки, бо як жити коли банально усього боїшся.
Допоможіть будь ласка як з цим боротися.
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня!
цитата:
Співчуваю Вам. Дійсно, турбота про близьких іноді переходить усі прийнятні межі. Тривозі, взагалі, важливо десь знайти "прописку", в чомусь втілитись. Ваше місце втілення - Ваші цінності. А які насправді у Вас стосунки з рідними і близькими? З чого вони складаються? Чим наповнюються?
цитата:
У використанні способів самотужки впоратись з тривожністю саме до таких інструментів, зазвичай, і звертаються. Вони ніби дають відчуття контролю. До речі, хибне і не єфективне відчуття. Але у психіці немає інших інструментів, на жаль. Поки що...
цитата:
На мою думку, корені проблеми варто шукати десь тут. Йдеться про страх смерті. І не лише про нього. Щось у цьому житті Ви не ПРИЙМАТЕ(!) Оце головне.
Так що Ви не приймаєте? Розкрийте, будь ласка.
Ви по факту позбавлені можливості радіти ЖИТТЮ(!) Чому? Через що? Хто повпливав/посприяв унеможливленню формування у Вас позитивного ставлення до Світу, до власного буття?
Треба шукати відповіді в ранньому, тендітному періоді.
Не можу не спитати, які почуття виникає у відповідь на моє припущення?
Якою б була відповідь, якби я спитав - підтримки від кого бажає Ваша душа , знаходячись під тиском теперішніх думок?
Відредаговано автором 18-05-2024 14:16:58
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Боротися зі своїми думками не треба. Від цього вони ще більше Вас переслідуватимуть.
Негативні думки виникають майже у всіх, але Ви на них концентруєтеся, сприймаєте дуже емоційно і вони стають психологічною жуйкою.
Ставтеся до думок легко. Вони приходять та йдуть.
і не накручуйте себе. Ваші страшні фантазії ніколи не збудуться
Але ці думки є виявом тривожного розладу. З ним і треба працювати. Але для цього потрібно звернутися до психолога.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 365997 для Ирина Константиновна
Дякую за відповідь. Я все це розумію, що страшні фантазії не збуваються. Але в голові ніби паразит і постійна думка, а якщо щось погане все таки з кимось із близьких або мною станеться це буде моя провина. І самі страшні моменти коли я думаю про щось погане то прийде смс то хтось чихне і для мене це ніби знак, що щось має статись і щоб запобігти цьому я маю відмовитись від покупок або якщо щось вже купила викинути це і не користуватись навіть відмовитись від перегляду нового кіно чи серіалу. Це позбавляє усіх радощів життя.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Це ознаки ОКР.
Потрібне медикаментозне лікування у психіатра та психотерапія.
психолог онлайн
Згодна з колегою, у Вас ОКР. Це не хвороба, а прояв тривожного розладу особистості.
Ви концентруєтеся на проблемі та підкріплюєте її негативними емоціями. Так і формується Ваш стан..
На жаль, з листування вирішити Вашу проблему неможливо. Потрібна допомога психолога, можна он-лайн.
Відредаговано автором 21-05-2024 00:21:05
психолог онлайн
Звучить так, нема проблем. Пропоную вам спробувати наступне:
Усвідомлюйте свої думки та відчуття.
Практикуйте медитацію або релаксацію.
Розвивайте позитивне мислення.
Обмежуйте відвідування новин та соціальних медіа.
Шукайте підтримку у друзів, сім'ї або психолога.
Практикуйте самопідтримку та лагідність до себе.
Якщо ви продовжуєте відчувати тривогу, розгляньте можливість звернутися до фахівця для додаткової підтримки і консультації.