Хочу дружити, але не можу
Добрий день! Я маю психотерапевтку, але цього тижня у неї не вийшло зі мною зустрітися, тому я пишу сюди. Друзів у мене вже років 5 немає. (Булінг у дворі, зрада друзів у школі, після чого я закрилася в собі)
(ще варто зазначити, що влітку я була у психіатра, мені сказали, що у мене уникаючий тривожний розлад особистості)
Я навчаюся у Києві, сама з Рівненщини й з серпня у мене було очне навчання, але наразі мій університет на дистанційці. Моя психотерапевтка порадила мені залишитися у Києві, а не їхати додому до маленького містечка. У мене труднощі вийти в магазин, на пошту тощо, тому мені порадили зробити ці речі звичним ділом, а далі перейти до чогось більшого, поступово типу.
Та мені було нудно і я познайомилася в інтернеті з хлопцем. Виявилося, що він живе на сусідній вулиці. Ми спілкуємося вже місяць і він двічі кликав мене погуляти. Спершу я сказала, що не можу так швидко, бо мені треба звикнути до нього. Я йому розповіла про свої проблеми (і власне мені трохи соромно стало) і він ніби зрозумів. Та ось недавно він каже, що якщо мені тяжко вийти погуляти, то він може прийти до мене. І це мене сильно змусило попанікувати. Адже мені трохи соромно - це по-перше, а по-друге сусіди можуть батькам розказати, що я хлопців вожу і тоді мені буде не дуже добре :)
Я дуже соромлюся себе. Коли я одна дивлюся в дзеркало - я нормальна, може навіть гарна трохи, людина, а коли я серед інших людей, я завжди думаю, що я дуже страшна і гидка, що мій голос звучить неприємно, що стою я не так, ніби все абсолютно зі мною не так. Я боюся, що той хлопець чи зустріне мене, чи прийде до мене, розчарується тай все. (Власне, я боюся також образ. Якщо він розчарується, може сказати наприклад, Боже яка ти страшна краще б я тобі не писав)
Але ж він мені цікавий, ми можемо бути друзями! Та мені страшно навіть думати про зустріч з ним. Коли він мені сказав, що прийде до мене, то у мене перша думка - кинути це все, заблокувати його, поїхати додому і ніколи сюди не приїжджати. Через це я не спала майже цілу ніч, погризила всі нігті, мене дуже перевертає.
Ще одна річ, яку я усвідомила нещодавно. Я боюся романтичних стосунків(?) У мене в житті було 2 рази, коли хлопці намагалися спілкуватися зі мною у цьому ключі, та я кожен раз тікала й ігнорувала їх. Мені соромно було би признатися батькам, що у мене є хлопець. Більше того, я навіть фільми, де є будь-які навіть найменші романтичні стосунки, дивитися з батьками мені соромно
Питання від: ; Вік: 18
Доповнення від автора
Якийсь парадокс: я, мабуть як і всі, хочу мати друзів та кохану людину в майбутньому. Та мені страшно і соромно.
Завчасно дякую!
Доповнення від автора
А якщо ми й зустрінемося, про що будемо говорити? Я дуже соціально незграбна людина, коли справа стосується когось, хто не є членом моєї сім‘ї. Я просто задихаюся і мені важко вимовити слова, або ж просто хочеться щось сказати, але щось як-ніби тримає і не дає

психолог онлайн
Как давно вы ходите к психотерапевту?
Выписал ли какие-то препараты психиатр? Наблюдаетесь ли у него?
Какую помощь ожидаете получить на сайте?
Что с вами сейчас происходит, что вы не можете дождаться следующей встречи с терапевтом?
психолог онлайн
Добрий день)
"Я боюся романтичних стосунків" - звичайно, у Вас уникаючий тривожний розлад особистості, а в сучасних стосунках, як правило, події розвиваються дуже швидко. А Вам потрібно поступово звикнути до людини, взнавати про неї краще, тому пропонувати хлопцям бути спочатку друзями і не виперджати події - саме те, що Вам треба
психолог онлайн
Вітаю! А що може найгірше статися, якщо ви прогуляєтеся разом із хлопцем вулицями міста? І на якій підставі ви вважаєте себе "страшною та гидкою" за вашими словами? На якій основі ви зробили такий висновок?
Чи призначав лікар-психіатр вам медикаментозну терапію?
Доповнення від автора
Так, мені виписали «емотон» по півтаблетки в день.
Найгірше, що може статися - приниження. Мені потім буде важко справлятися з емоціями та почуттямис якщо таке станеться
психолог онлайн
Як змінився Ваш емоційний фон з початком прийому препарату?
Що ви втратите, якщо хтось Вас принизить? Чи є конкретна людина, з боку якої приниження Вас завдасть найбільш пекучого болю?
А також питання, як Ви думаєте, чи є у Вашому оточенні принаймні 1 людина, яка Вас підтримає?
психолог онлайн
цитата:
Та мені страшно і соромно.
цитата:
Я маю психотерапевтку
Вы имеете психотерапевта, но не проработали с ней свои страхи и чувство вины, которое скрывается за стыдом.
Поэтому у Вас и не получается встретиться с парнем...
Похоже, что Вам надо поменять психотерапевта на психолога. И работать со специалистом по устранению страхов и развитию уверенности в себе.
А не так, как Вам рекомендовал психотерапевт -
цитата:
порадила мені залишитися у Києві, а не їхати додому до маленького містечка... порадили зробити ці речі звичним ділом, а далі перейти до чогось більшого, поступово типу.
У Вас и не получится это сделать, без соответствующей проработки Вашей проблемы со специалистом.