....
Я хочу померти
Мені погано я не можу так більше я не хочу себе різати я не хочу бути клоуном я не хочу терпіти свою матір і батьків я хочу нормальну зовнішність фігуру я хочу вбивати людей я ненавижу людей я хочу бити людей у мене пасивна агресія, тяжка депресія, шизофренія, РПП, і багато чого але мені тільки 16 я не хочу щоб так все було я хочу бути счасливою але у мене нічого не виходить я нічого не розумію я не знаю хто я я ненавижу все і себе ким я стала своє все життя, я не бачу сенсу життя с такими проблемами я боюся нашкодити комусь або я помру або я вбью людину я не знаю я не можу мені погано допоможіть я не хочу щоб так все було я хочу .. я вже не знаю що я хочу, я просто.. просто зробіть щось зі мною
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
цитата:
шизофренія
Этот диагноз Вам поставил психиатр?
Вы наблюдаетесь у врача?
Получаете ли сейчас лечение?
психолог онлайн
Добрий день! По-перше, зрозумійте все можна виправити, у вас мало досвіду і відсутня підтримка, але ви звернулися за допомогою, це добре. По-друге, агресія – це енергія, без якої неможливо вижити, нам потрібна агресія, її треба направити в необхідне русло. Пасивна агресія - – це наслідок невираженої агресії та накопичених образ. Її складно відстежити, тут вам потрібен психолог. Далі: практикуйте усвідомленість. Коли негативні емоції накочуються хвилею, спробуйте покопатися в собі, що конкретно було причиною. Зупиняйте себе від генералізації і накручування – це глухий кут. Генералізуючи, ви звалюєте все в одну купу. Обговорити кожен випадок треба окремо.
Є багато центрів безкоштовної психологічної допомоги, зверніться до них, чим скоріше, тим краще. Удачі!
психолог онлайн
Виталий Викторович Бондарчук
Даша,добрый день! Хочу вам помочь, если ваши родители согласятся. Без оплаты.