Не можу спати і не має сил
Доброго дня! В мене є 2 проблеми.
1. Не можу заснути та спати взагалі. Лягаю в 22-23 але засинаю в 3-4 і навіть якщо я засну то дуже легко прокидаюсь від всього, навіть від самого сну.
2. Я не можу активно жити. Я прокидаюсь і все, не має сил ні встати з ліжка ні зробити щось. Підкажіть, будь ласка, як з цим справитись?
Питання від: ; Вік: 16
подобається: 1 з 1

психолог онлайн
Тетяна Олександрівна Бородавко
цитата:
Підкажіть, будь ласка, як з цим справитись?
Вам надо обратиться к врачу, чтобы найти причину таких Ваших проблем со сном.
психолог онлайн
Валентина Віталіївна Гриценко
Павел Леонидович Басанский
Тетяна Олександрівна Бородавко
цитата:
Потрібно звернутись до лікарів - спочатку до терапевта, а потім, можливо, до психотерапевта. Пройти обстеження, з'ясувати, що з Вами відбувається, дослідити причини такого стану і пройти лікування.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Тетяна Олександрівна Бородавко
Доброго, Seva!
Звернутись до лікаря-психіатра. Невідкладаючи. За описом схоже щонайменше на глибоку депресію. А може маєте і більш серйозне психічне захворювання.
Переписка на сайтах та поради не допоможуть від слова взагалі.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Сева, Вы довольно долго пишете сюда. Что ни вопрос, то "очень тяжелая ситуация". Вы воспользовались хоть какой-то рекомендацией? Вы обращались к психиатру? А если нет, то чего Вы ждете от психологов?