Я хочу жити закордоном а хлопець в селі в Україні
Доброго дня.
У мене вічний конфлікт з моїм хлопцем, він хоче жити в селі там де батьки його ,щоб допомагати їм з роботою з бізнесом Котеджа, він любить займатись бізнесом, і хоче почати свою справу, йому 20.А я не хочу жити в Україні, я хочу створювати свій дизайн одягу, вчусь на дизайнера і уявляю своє хороше життя як Кері Бредшоу в Нью Йорку)Мені 20.
У нас різні уявлення про майбутнє,він дуже прив‘язаний до батьків відчуває свій борг перед ними, я взагалі не прив‘язана до батьків і хочу втекти з дому, бо з батьками жити важко, все дитинство з ними було важко.Ми з ним з одного села, зараз закордоном.Він каже шо якшо люблю то все просто, і можна поїхати з коханим хоч на край землі, а я бачу в цьому жертовність.
Як поступити в такій ситуації,як вирішити конфлікт, хто правий а хто ні, і чи правда шо якшо любиш хлопця то заживеш з ним і в селі.
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Здравствуйте!
У Вас обоих очень разный взгляд на жизнь. Не нужно быть "жертвенной" как Вы пишите, необходимо обоим рассмотреть варианты друг друга, более реалистично представить себе ситуацию, которую Вы представляете для себя, где Вы будете жить заграницей, работать,....? Так же нужно и обдумать вариант Вашего парня и обсудить это детально вместе.
Если не получается разобраться обратитесь к психологу.
психолог онлайн
Ну если все просто, то почему вы должны ехать за любимым, а не он за вами?)
Если вы по разному видите свою жизнь, у вас разные цели и приоритеты, то вряд ли стоит друг друга мучать и пытаться жить жизнью, которая вам не нужна, не интересна. Жизнь одна. И если у вас лично есть цели четкие, есть представления, как эту жизнь хочется прожить и где, то дерзайте. Иначе сидя с МЧ потом на краю света вы будете оплакивать свои мечты. А еще возможно и на него злиться, что пожертвовали своими мечтами и сидите не в Нью-Йорке, а в селе, на огороде.
психолог онлайн
Здравствуйте, Аліна!
цитата:
він хоче жити в селі... А я не хочу жити в Україні
цитата:
Як поступити в такій ситуації,як вирішити конфлікт
А что вам мешает прийти к компромиссу, то есть пойти на взаимные уступки?
Ведь если каждый из вас будет настаивать только на своей позиции, вы так и не сможете договориться.