не в милість
Вже у дорослому віці, а ось ця штука " не любимица " чи як звучніше не в милість перебиває мої думки .
Звісно не 24/7 , але сьогодні по особливому часто...чим би я не відволікалась чи то побутові справи , чи то прогулянка на свіжому повітрі.
З дитинства , для дорослих я позиціонувалась : маленька , спокійна , мініатюрна дівчинка , але яку ...отвергали ...пробачте за русизм
Були дії дорослих, які сформували те що зі мною щось не так..до прикладу : в мене з однокласницею день народження в один день , і нам презентують подарунки якими займалась людина голова батьківського комітету.. тій дівчинці вручають заколки яскраві , прикрашені трояндами ...а мені просто " класичні срібні " може тому , що та дівчинка була ліпша подруга доньки , голови батьківського комітету..
як банани першого та другого гатунку.
То по справедливості обидві мали отримати перший гатунок.
І так пішло по життю що час від часу чиюсь інтонацію, погляд , я сприймаю близько в підтексті не в милість ... Наприклад не отримала зворотній зв'язок після співбесіди , коли зайшла до магазину перша , а продавець перемикатися для обслуговування того хто позаду мене , зайшовши пізніше , на роботі теж саме ...відчуваю що я не в милість бо колега трішки досвіченіша в чомусь чим я .. не знаю чому я розпочала з дитинства ? Може тому бо корінь нашого сьогодення це саме розпочинається з дитинства..
Як перебороти ?
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Як перебороти ?
Напевне працювати у індивідуальній роботі з психотерапевтом
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
як банани першого та другого гатунку.
А вам важливо завжди бути на першому місці для інших людей?
Доповнення від автора
Так важливо
психолог онлайн
Добрий ранок!
цитата:
не знаю чому я розпочала з дитинства ?
Мушу визнати, на жаль, ви не почали з дитинтства. А всьго-на-всього навели один приклад з подарунком на день народження. Це щодо дитинтства.
А якби насправді почали з дитинтства, то розповіли б, як до вас ставились батьки. Що казали на вашу адресу? Чи підтримували? Чим обходили? Чи порівнювали і підкреслювали вчинками відчуття немилості?
Може, спробуєте?
Ви питали
цитата:
Як перебороти ?
, адже дійшли висновку, що відволікання зовсім не спрацьовує
цитата:
Так, дійсно, воно й не буде допомагати, тому що не досліджені і "не проліковані" причини відчуття меншовартості, яке сприймається як немилість.
На жаль, так склалося, що вам у дорослому житті дістався не дуже гарний спадок з раннього періоду життя, коли формувались характер і особистість в цілому. Внаслідок чого вас, напевно, переслідує на підсвідомому рівні потреба знаходити докази своєї меншовартості і переживати відповідні емоції. Тому й не дивно, що ви їх легко знаходите, не звертаючи уваги на прояви геть протилежної якості.
Я б вам радив звернутись індивідуально до психолога, аби він допоміг змінити викривлену модель ставлення до себе, набути відчуття самоцінності і змінити поведінкові прояви. Повірте, воно того варте!
А поки що я пропоную переглянути відео. На назву не особливо звертайте увагу. Головне там - зміст. Йдеться про добре ставлення до себе, про самоповагу як основні чинники психологічного здоров'я.
САМЫЙ ЭФФЕКТИВНЫЙ АНТИДЕПРЕССАНТ
https://upsihologa.com.ua/audio-video-468
САМЫЙ ЭФФЕКТИВНЫЙ АНТИДЕПРЕССАНТ
психолог онлайн
Доброго дня. Ви вживаєте слова " Я сприймаю". Думаю, можливо травматичний досвід дитинства зараз спонукає вас сприймати дії і слова інших людей таким чином, щоб підтвердити своє так зване " Ранньо прийняте рішення",що з вами щось не ОК. Крім того в психології є поняття " Футболки". Ви несвідомо можете транслювати щось і проявляти себе таким чином що ви " не важлива". Люди теж не свідомо зчитують цей " надпис на футболці ".
В любому випадку в особистій терапії можна виправити ці моменти і навчитися бути важливою.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
как Вы сами, наверное, уже заметили, что корень Ваших проблем лежит в Вашем детстве, в том, что Вас не замечали родители и часто сравнивали с другими. Для того, чтобы с этим разобраться, стоит обратиться к специалисту за помощью.
цитата:
І так пішло по життю що час від часу чиюсь інтонацію, погляд , я сприймаю близько в підтексті не в милість ...
Вы будучи взрослым человеком сейчас, продолжаете переживать себя, как в детстве.
психолог онлайн
цитата:
не любимица
Добрий вечір.
Чиєю улюбленицею вам не вдавалось бути у дитинстві? Хто не був вами задоволений?
цитата:
Так важливо
Навіщо? Що це дає вам? Яке відчуття?
психолог онлайн
Доброго дня! Такі переживання як у вас дійсно, як правило, мають коріння в дитинстві. В якій родині ви росли? Чи маєте братів чи сестер?
психолог онлайн
Доброго вечора!
Ви пишете: "Вже у дорослому віці, а ось ця штука " не любимица " чи як звучніше не в милість перебиває мої думки"
Не стану повторюватися, колеги написали багато правильного та корисного, а зупинюся лише на одному моменті. Насправді, не так вже і важливо, як і хто до нас ставиться, якщо...
ми стала самодостатніми ( не плутати з самостійними)...
Певне, все, що "родом з дитинства" потребує повного перезапису на рівні підсвідомості - це кропітка робота, пов'язана з внутрішніми трансформаціями..., та зробити це можна набагато швидше, сформувавши правильний світогляд, який дозволить почати правильно ставитися, найперше, до себе... Неможливо відторгнути людину, яка не відторгає себе сама, а приймає з усіма достоїнствами та недоліками...
психолог онлайн
Прикро, що люди Вас не вибирають на першу роль. Це тяжкий досвід, іноді травматичний. Складно бути другим. Ось я, наприклад, все життя на другому місці. Звикла. Жити теж можна
психолог онлайн
цитата:
Так важливо
К сожалению (или все же, больше - к счастью), по нормам психического здоровья, на первом месте у человека должен быть он сам.
Затем - его партнер, потом - его дети.
И только после этого - родственники, друзья, знакомые, коллеги и другие люди.
Так должно быть у вас (то есть вы ставите себя на первое место).
Но и у других это происходит аналогично.
Поэтому маловероятно, что вы вообще сможете быть у кого-нибудь на первом месте (только маленкий ребенок на како-то время занимает это место у своей матери).
Так как иначе это будут нездоровые (зависимые) отношения.
цитата:
Як перебороти ?
Поэтому вам надо просто принять тот факт, что так работают психологические законы.
А если не получится это сделать - тогда работать над своей самооценкой, уверенностью и развитием любви к себе.
Відредаговано автором 03-05-2023 06:29:09