Як вибратися з ілюзій?
В мене засіла в голові така думка, що от я зароблю гроші, і тоді зможу вирішувати свої проблеми. А зараз щодо більшості питань нічого не вдієш, якщо немає фінансових ресурсів. Навіть щодо того, щоб звернутися до психіатра/невролога/психолога. Разом з тим розумію, що це ілюзія і самосаботаж. Така собі домовленість з собою, щоб так Ніколи і не взятися за вирішення своїх питань, а їх ціла купа, щодо всього: відносин і сім'ї, дітей, роботи, здоров'я, способу життя, самореалізації, контактів із соціумом... Ніби все впирається в гроші, але ж знаю що це не правда, відмовка, самообман. Бо питання в іншому – напевно в виборі, в рішучості, в пріорітетах. Як відкинути цю ілюзію? Адже постійно цим прикриваюсь. Ніби нічого критичного, але так можна пронидіти до самої смерті. Хто зна, чи багато ще є часу, бо ці проблеми б'ють і по здоров'ю добряче
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Здрастуйте. Гроші важливі в житті, без них ніяк. Треба виходити з того що є наразі, робити те що можете, маленькі кроки. Зробіть перший крок, напишіть список ваших проблем, задач, виберіть самі важливі, подивіться що з них можна зробити вже завтра, і так рухайтесь кожен день. Розбийте вашу проблему на багато частин, і вирішуйте по частинам.
Шукайте допомоги психолога, можливо безкоштовні варіанти, шукайте в інтернеті організації які надають таку допомогу.
психолог онлайн
Анічка, навіть якщо це ілюзія, то зруйнувати її досить легко: почніть заробляти необхідні кошти для лікування себе - і робіть це за чітким планом - по частинам. Заробили - і пішли до одного лікаря, заробили - пішли до другого, заробили - і до психолога черга дійшла.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Надія Іванівна Шулюк
Ирина Григорьевна Инститорова
Доброго ранку!
цитата:
Як відкинути цю ілюзію?
Доволі просто. Потрібно ставити собі питання і не тікати від щирих відповідей. Наприклад, навіщо я ховаюсь в ілюзіях?
Якщо я займаюсь самосаботажем, то що зміниться в моєму житті на краще?
Якщо не я за себе, то хто за мене?
Якщо не зараз почати, то коли?
Чи хочете ви зустрітись зі своїми власними ворогами - сумнівами в собі, невпевненістю, страхом невдачі тощо?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго дня! Ці ілюзії не дають Вам жити «тут і зараз», брати відповідальність за своє життя, розвиватися та реалізувати себе. Тому замість того щоб діяти у Вас проявляється пасивна поведінка. Але позбутися ілюзій не так легко. Це механізми, які захищають Вас від чогось і це може бути не логічно і не зрозуміло але це працює. Дуже добре, що Ви бачите як ці механізми Вам заважають, щоб позбутися їх треба звернутися до психолога. Подумайте над такими питаннями: Чи можна Вам бути успішною? Чи можна взагалі розвиватися, рости? Що буде, якщо Ви почнете вирішувати свої проблеми, піклуватися про себе, реалізовуватися? Якою тоді Ви будете для себе та для інших?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Владимир Анатольевич Тарасенко
Вітаю.
"ЯК ВИБРАТИСЯ З ІЛЮЗІЙ?"
Навіщо Вам ця боротьба з собою? Якщо стане дійсно гаряче всі ілюзії самі " повідвалюються". На мою думку, коли на вагах стїть питання змін- з однієї сторони, та необхідність напружуватися- з іншої , Ви, як і більшість людей на планеті, обираєте гомеостаз.
Але, якщо є бажання змін, я вважаю, треба починати з психолога. Бо з його допомогою , існує велика вірогідність того, що Ви заробите гроші на все інше.
психолог онлайн
Юлія Віталіївна Яцик
Доброго дня!
Анечка вы еще молодая девушка! Откуда такие мысли пессимистические??
У вас как минимум еще пол жизни для действий! Но да, вы правы главное начать!
А не бесконечно планировать.
Все начинается с действия и решимости.
Любые перемены - сначала мы решаемся - потом действуем - потом эйфория от результата, даже если он маленький. Но главное твой личный результат.
Попробуйте свою жизнь максимально разнообразить светом, позитивом, радостью. Что вас вдохновляет питает радует! Вот это и будет вам в помощь. Но так надо жить каждый день - фокусироваться на позитиве, тогда сил будет чтото делать больше и уверенности будет больше.
Возьмите купите дневник - сейчас их очень много. Дневник желаний и действий.
Распишите там свои мечты и желания. И напишите план действий. Что вы делаете за месяц, что делаете за три месяца. И что делаете на полгода.
И вот тут важна самодисциплина ( ее вы можете усилить с психологом ) выполнять те задачи, которые записали и фиксировать их. И обязательно все свои результаты - как бонус поощрять себя чемто приятным для вас.
Не бойтесь проявлять себя этому миру! Сами себя только не блокируйте! И многое можно действительно поменять в своей жизни!
А с финансами - ищите работу, не переставайте искать. Ищите сотрудничества с людьми. Распланируйте по шагово какую именно работу вы хотите - и что для этого надо сделать, чтоб ее получить и начните действовать. Просто нужны действия, но по четкому плану.
Удачи!)
психолог онлайн
Глупо отрицать, что наличие достаточного количества денег помогает решать проблемы и в целом с деньгами по жизни легче.
Но и говорить, что без денег вообще ничего не изменить, тоже неправильно.
Бесплатно либо за небольшие деньги можно и к психологу/психиатру/невропатологу попасть, и полно полезной информации в соц.сетях от психологов, что поможет хоть немного изменить свои отношения с собой, с мужем, с окружающими.
Вопрос в том, чего вы боитесь, если начнете что-то делать?
Что случится, если вдруг вы начнете менять свою жизнь и себя?
психолог онлайн
Вітаю.
Дуже мало інформації про вас. Тому мої гіпотези можуть до вас не мати жодного відношення.
Для соціальних досягнень потрібне фізичне і психічне здоров’я, дотримуватися режиму сну та харчування, мати достатньо фізичного навантаження (спорт, прогулянки на свіжому повітрі). Якщо ви погано харчуєтесь, не висипаєтесь, ваше тіло нетреноване, то ресурсів на досягнення не буде. Не чекайте поки прийде енергія на дії. Починайте робити, через не хочу. Енергія приходить в процесі.
Потрібні заняття для душі, для задоволення, спілкування з приємними людьми - це важливо для того, щоб були сили опановувати нові знання та навички.
Якщо в минулому ви пережили втрату (померла близька людина, було розставання, розлучення, ви втратили роботу, місце проживання, друзів) та ви не горювали, намагалися зробити вигляд, що нічого страшного не сталося, в цьому випадку психічна енергія може витрачатися на утримання важких почуттів горя подалі від усвідомлення.
Важливу роль грають стосунки з батьками у дитинстві, якщо було мало або дуже багато любові, турботи, ніжності (годування, одягання не так важливе, як емоційні стосунки), то зараз ви можете відчувати дефіцит внутрішніх ресурсів для досягнень. Гроші – це еквівалент любові. Проблеми з фінансами – іноді свідчать про неякісні батьківські інвестиції. Щоб виросло гарне дерево, його потрібно постійно доглядати (поливати, захищати від шкідників, обрізати, радіти йому). Важлива робота з психологом.
У вас може бути відсутня модель соціальної реалізації, наприклад, батьки не змогли показати вам приклад успіху в роботі, в родині, приклад впевненої людини, задоволеної своїм життям і собою. Тому ви можете мати бажання, але не знати, як його реалізувати. Без наставника буде важко досягти бажаних цілей.
В вашому листі ви описали внутрішній конфлікт: між «потрібно» і «хочу», між установками розуму та справжнім бажанням. Важливо розібратися, чого насправді ви хочете, тому що зазвичай енергія є на ті бажання, які йдуть не від голови, а від внутрішніх потреб. Стосунки, родина, діти та самореалізація – це цілі, які ставить перед нами суспільство. Що з цього є важливим саме для вас? Що з цього чіпляє до самих глибин душі?
Ваша думка «от я зароблю гроші, і тоді зможу вирішувати свої проблеми» - це не просто думка, від якої можна запросто відвернутися, затерти її, замінити на більш конструктивну. Вона захищає вас і важливо з’ясувати від чого. За нею можуть ховатися страхи, біль, відсутність підтримки. Або ці думки можуть вказувати, що у вас зараз цілком хороше життя, нехай і без стандартних цілей. Наприклад, я хочу, щоб у мене в квартирі завжди було чисто, але я зовсім не готова прибиратися, слідкувати за порядком. Це для мене дуже виснажливо та нецікаво. Тому необхідно розібратися, мати стосунки, дітей, контакти – наскільки ви витримуєте сам процес підтримання стосунків, чи справді вам цікаво бути дружиною, хазяйкою, вихователькою, лікарем, кухарем для своєї родини?
Ви пишете, що такі думки – «це ілюзія і самосаботаж». Можна і так на це дивитися. Але таке відношення до себе дуже нагадує стосунки з батьками, які дають накази дитині і ігнорують її емоційний стан, справжні потреби, бажання. Вимогами, наказами, критикою складно чогось досягти. Треба міняти стосунки з собою.
Важливо розгледіти в собі ту частину особистості, яка чине опір в досягненні цілей, поговорити з нею, дати простір – чому вона хоча жити так, як ви зараз живете, заради чого вона обирає тихо сидіти і не показувати свій потенціал? З вашого листа мені здалося, що ця грань вашої ідентичності знаходиться в тіні і поки ви не звернете на неї достатньо уваги, не зрозумієте її, вона так і буде тихо, але дуже агресивно заважати вам бути активною.
Також важливо уникати всемогутності. Нам не все під силу. Людина не спроможна реалізувати всі цілі, досягти успіху у всіх задуманих планах. Бачити свої реальні можливості та обмеження – це важливе надбання дорослої людини.
Відредаговано автором 16-07-2023 20:11:09
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
щодо того, щоб звернутися до психіатра/невролога/психолога
Вам что-то мешает обратиться в поликлинику и/или психоневрологический диспансер?
Ведь там вы можете бесплатно
цитата:
звернутися до психіатра/невролога/психолога
Відредаговано автором 17-07-2023 07:26:03