Про спілкування - постійно перебивають
Доброго дня! У мене наступне питання. Під час розмови мене постійно перебивають. Тобто, ми обговорюємо якусь тему, мені не дають можливості договорити і завершити свою думку. Я б не сказала, що я говорю дуже довго, чи у мене неприємний голос, чи ще щось подібне. Особисто я у розмові нікого ніколи не перебиваю, навіть коли маю протилежну думку в спорі, я дослухаю позицію і тоді вже говорю. Не підвищую голос. Голос у мене спокійний, я не кричу (але і не тихий), можливо, через це мене легко перебити і не дати можливості договорити.
Але у мене особливість - навіть коли я добре розуміюся на питанні, мені треба певний час, щоб належним чином сформулювати думку (тобто не можу відразу тараторити, навалюючи мільйони аргументів). Однак, все одно, дуже неприємно, коли не дають договорити.
Є якісь психологічні прийоми, які не дозволять себе перебивати?)
Питання від: ; Вік: 28
подобається: 0 з 1

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня! Це питання впевненності у собі. Наскількі важливою для співрозмовника є інформація, яку я хочу неодмінно донести? Чи для мене більш важливо просто висказатись? А якщо я не вискажусь, то що? Я не буду відчувати свою значимість?
Якщо співрозмовник хоче Вас почути - він Вас вислухає уважно. Якщо ні, но навіщо "метати бісер перед свинями"?
Але якщо Вам важливо договорити, акцентуйте увагу співрозмовника фразами, типу: "Я ще не завершила", "Будь ласка, не перебивайте мене", "Вислухайте мене уважно" і т. п.
психолог онлайн
Буддистская мудрость говорит о том, чтобы тебя слышали и воспринимали твою правду, говорить правду другим. Это говорит о том, чтобы говорить правду даже в мелочах. Может эта мысль заставит Вас задуматься. Но это не про данный конкретный момент времени, это о нашем образе жизни, это о наших поступках в прошлом и с другими людьми.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Добрий день!
цитата:
Всі можливі прийоми є похідними від Вашої впевненності в собі... і усвідомлення контексту(!)
Деяких людей ніхто не наважується перебивати. Як думаєте, чому?
Вважаю, що Вам варто не ковтати ті моменти, коли хтось перебиває. Говоріть, що Вам це неприємно. І дивіться на реакцію людини. Якщо вона враховує Ваші емоції, то з поваги до Вас перебивати більше не буде. Якщо ні - то робіть відповідні висновки.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
Анна, кожен із нас хоч раз був у ситуації, коли його перебивали. І часто ми вважаємо, що співрозмовник не поважає нас. Але це не завжди так.
Іноді співрозмовник перебиває нас, бо хоче додати важливі (з його точки зору) деталі. Можуть перебивати через відсутність інтересу у співрозмовника до нашої розповіді.
Що робити?
Якщо ми розповідаємо про якусь подію без емоцій, монотонно, то нас нецікаво слухати. Тому треба додати міміку, жестикуляції.
Можна спробувати говорити голосніше.
І треба навчитися говорити стисло.
Проте є й такі, хто перебиває через бажання показати свою перевагу над нами.
Тоді можна сказати так : “Будь ласка, не перебивайте мене” або “Я хотіла б закінчити свою думку, після цього буду рада почути ваші коментарі” – головне говорити ці фрази без агресії.
Можна попросити не переривати вас, наприклад, "Коли я щось розповідаю і мене переривають, я збиваюся з думки і забуваю, що хотіла сказати".
Відредаговано автором 21-08-2023 17:07:31
психолог онлайн
Доброго вечора, Анна!
цитата:
у мене особливість - навіть коли я добре розуміюся на питанні, мені треба певний час, щоб належним чином сформулювати думку
Просто Ви ДУЖЕ повільна людина і не кожен може дочекатися і витерпіти, доки Ви сформулюєте свою думку, особливо якщо співрозмовник швидкий, нетерплячий та заряджений емоційно. Тому Вам слід це враховувати.
А перед тим, як почати висловлюватись, раджу НАПЕРЕД просити та застерігати інших: "Будь ласка не перебивайте мене, доки я не закінчу, бо інакше я буду говорити ще ДОВШЕ і ДОКЛАДНІШЕ":)).
Сподіваюсь, це застереження вплине на співрозмовника. І звісно, це можна казати у вигляді жарту. Хоча це і серйозно.