Хочу дитину
Хочу дитину. Є син підліток. Коли бачу вагітну жінку або маленьку дитину, прямо плакати хочеться, засмучуюсь, уявляю себе на їх місці. Чи може бути це пов'язано з війною? Чи це нормально взагалі таке зациклення?
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ирина Григорьевна Инститорова
цитата:
Коли бачу вагітну жінку або маленьку дитину, прямо плакати хочеться, засмучуюсь, уявляю себе на їх місці.
Щодо вагітної жінки зрозуміло, але і на місці маленької дитини себе уявляєте?
Де Ваш чоловік? Які з ним відносини? Що він думає щодо народження дитини?
цитата:
Чи може бути це пов'язано з війною? Чи це нормально взагалі таке зациклення?
Будь-яке зациклення не може бути нормальним, але воно ЗАВЖДИ говорить щось про людину - про те, що нею керує, про цілі та мотиви в житті.
Це може бути пов'язаним з чим завгодно. Бажано не припущення робити, а досліджувати. Це зазвичай робиться на індивідуальному сеансі.
психолог онлайн
Ирина Григорьевна Инститорова
Доброго ранку!
цитата:
Чи може бути це пов'язано з війною?
Ваше припущення, вважаю, цілком доречним. Та не лише ним, скоріше за все, спричинене Ваше бажання.
Тому багато чого потребує з'ясування, як справедливо зазначив колега. Серед іншого необхідно дослідити ситуцію в родині, рівень Вашого задоволення/незадоволення стосунками з близькими людьми, зокрема, чоловіком (якщо Ви в шлюбі), сином. Окремо з батьками.
Ви написали
цитата:
Коли бачу вагітну жінку або маленьку дитину, прямо плакати хочеться, засмучуюсь, уявляю себе на їх місці
Прислухайтесь до себе - про що Ваші сльози?
Можливо, про щастя материнтства? Або важкі пологи? Чи, може, про невизначеність подальшої долі в умовах війни?..
Від чого, вслане, сум?
цитата:
Чи це нормально взагалі таке зациклення?
Цей феномен може свідчити про надання надвисокого значення певній потребі. Часто на шкоду іншим бажанням і потребам.
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Чи може бути це пов'язано з війною?
Все може бути. Наскільки ви справляєтеся з війною?
Коли почалися такі реакції на вагітних? Які у вас відносини з чоловіком? З вашим підлітком?
психолог онлайн
цитата:
Хочу дитину
Прежде всего вам надо разобраться, является ли это вашим истинным желанием или вами движут другие причины.
цитата:
Чи це нормально взагалі таке зациклення?
Если вы действительно хотите ребенка, тогда такая зацикленность является нормой и вам будет легче осуществить свое желание, чем бороться с ним.
Но если такое состояние является проявлением страхов, ограничивающих убеждений и/или долженствований, тогда это не является нормальным и нужно будет убирать эту зацикленность.
цитата:
Чи може бути це пов'язано з війною?
Вам надо не причину искать, а работать над тем, чего вы хотите на самом деле.
Для этого вам потребуются индивидуальные консультации.
Вы можете обращаться ко мне.
Я работаю с такими запросами и могу вам помочь.
психолог онлайн
Какие отношения у вас с сыном-подростком?
Какие переживания у вас в связи с тем, что сын уже стал достаточно взрослым, не так уже нуждается в вас?
Что дало бы вам материнство, если бы вы родили ребенка?
Какие отношения с мужем?
Есть ли какие-то у вас мечты, желания?
Я писала небольшую статью про количество детей в семье. Почитайте, возможно найдете ответ на вопрос, что с вами происходит
https://upsihologa.com.ua/kolichestvo-detey-v-seme-23zhemchug.html
психолог онлайн
Добрий день! У вас є син підліток, ви хочете ще дитину і вам 30 років (як ви вказали). Цих даних достатньо, щоб реалізувати це бажання традиційним способом - завагітніти, виносити і народити дитину. У наш час завагітніти можна різними шляхами, в тому числі через ЕКО.
Та вочевидь, у вашому житті щось відбувається, що вас непокоїть, ви намагаєтесь знайти тому пояснення і питаєте у психологів вже про те, до чого дійшли самостійно у своїх роздумах. І це нормально. Це нормально просто задавати питання і отримувати відповіді саме на них.
Якщо вам потрібні відповіді саме на ваші питання, то так, бажання продовжувати свій рід, народжувати дітей, давати життю шлях на противагу війні і смерті може загострюватись у періоди великих потрясінь. Зацікавлення вагітними і маленькими дітьми нормально для жінки у фертильному віці.
Якщо ж ви захочете вирішити саме те, що вас непокоїть, то тут я б вас розпитувала про вас, ваші відносини з іншими людьми, як влаштоване ваше життя, чим вам подобається ваше життя, а чим не подобається та ін. Щоб вам допомогти і підтримати мені потрібно більше інформації, щоб зрозуміти ваші незадоволені потреби.
З повагою, Олена Мороз