Як змінити себе?
Доброго дня групо!
Питання як стати впевненою?
От в мене в голові багато думок ідей ітд
Але я ніяк не наважусь щось змінити.
ОТ до прикладу хочу піти від чоловіка і на це є багато причин.
Але не можу
Тому що
1. Після розлучення мене моя мама з'їсть. І то вам не казочки вже підіймала на мене руку коли я сказала що хочу окремо пожити з п' чоловіком.
2. Випливає із першого я немаю власного житла, а жити під одним дахом з батьками нехочу. Зняти немає же бо ми живемо у селі.
Місто задорого. Як би була одна то щось тай знайшла а так є дитина.
3.На що жити? От реально на аліменти я б не подавала якби не моя дитина він в мене особливий (аутизмом). Бо батька не хочу після розводу ні знати ні чути, а так ми будемо з'єднанні.
На роботу немаю можливості вийти.
Хоча є зараз робота, але там мізерна зп.
Інвалідності не хочу оформляти.
Порадьте що робити?
Як стати на ноги?
Чому я така недалека?
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
цитата:
Питання як стати впевненою?
От в мене в голові багато думок ідей ітд
Але я ніяк не наважусь щось змінити.
Slava, доброго ранку. Щоб стати впевненою, треба пройти певний шлях. Ви вже поставили це питання, значить зробили перший крок на цьому шляху. Далі треба буде багато чому вчитись, переосмислювати, знаходити в собі сили, щоб щось змінювати в своєму житті. Це легше робити з допомогою психолога, щоб відчувати підтримку і мати зворотній зв'язок, щоб знати, що є з ким обговорити свої проблеми, сумніви, перші успіхи і т.д.
цитата:
Після розлучення мене моя мама з'їсть. І то вам не казочки вже підіймала на мене руку коли я сказала що хочу окремо пожити з п' чоловіком.
Вам потрібно відділитись від мами психологічно, Ви вже доросла людина. Це також можна зробити, звернувшись до психолога.
цитата:
На роботу немаю можливості вийти.
Хоча є зараз робота, але там мізерна зп.
Можна знайти роботу он-лайн.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 352262 для Тетяна Штапова
Працюю по дропшопінгу але там теж малі суми і якщо є сезон. А так то грошей катастрофічно не вистачає.
Чоловік мало що заробляє не знаю як він так працює. Я взагалі немаю сталої роботи. Все що він заробляє іде на спеціалістів для дитини і на їжу. Я собі нічого позволити не можу весь час у рамках чи вистачить грошей? Чи потрібна мені та річ? Ітд
психолог онлайн
цитата:
Ви можете поставити собі задачу знайти можливість заробляти більше. Це вплине на Вашу впевненість в собі.
Чим Ви ще могли б займатись? Що Ви вмієте, що Вам подобається робити?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 352262 для Тетяна Штапова
Чесно вже 4 р від коли син народився шукала можливості заробити лишгі гроші. Перше що знайшла дроп. Потім ще заплатила за інших поставщиків розкрутилася за рік. А далі нічого нуль прибутку
. Потім шукала ще і пропозиції або тексти якій я немаю можливості писати у закладені строки так як у мене особлива дитина і я дома не сиджу. Або переписки з чол. за гроші але це для мене неприємлемо.
Жалі туристичне агентство на рахунок якого треба скинути 50дол ітд.
Мої хобі це елементарно посидіти у тиші і якщо буде час приготувати їсти.
Я не знаю що я вмію. Нажаль пишу як воно є..
Доповнення від автора
Я дуже втомилася шукати роботу.
Я навіть повна не відчула радість материнства. Бо як йому виповнилось 1 то я зрозуміла що мій чоловік не може закривати мої потреби не то щоб потреби дитини. Мала щастя за дитячі кошти. А після їх вичерпання все стало гірше. Якщо повезе малому щось випросити то це вже удача. Бо так би ходив в безрукавці в осінь. Для себе вже нічого не прощу.
психолог онлайн
цитата:
А як Ви жили до народження сина? Чим займались? Яку освіту маєте?
цитата:
Так завжди було?
цитата:
Я не знаю що я вмію. Нажаль пишу як воно є..
А що Вам цікаво? Чи є професії, які Вам подобаються?
цитата:
Я дуже втомилася шукати роботу.
Відчувається, що Ви втомились взагалі, не тільки від пошуку роботи. Що Вас виснажило?
психолог онлайн
цитата:
як стати впевненою?
Для развития уверенности и решения всех ваших проблем нужна будет индивидуальная работа с психологом. Причем длительная - минимум 4-6 месяцев, при условии, что это будет краткосрочная психотерапия. И для этого вам будут нужны деньги, потому что бесплатно вы сможете получить всего лишь несколько консультаций специалиста в социальном центре.
Поэтому чтобы
цитата:
стати на ноги
вам надо, в первую очередь, решать вопрос с трудоустройством.
И к сожалению, сейчас вам надо искать не ту работу, которая вам может понравится, а то чем вы сможете заниматься.
цитата:
Я не знаю що я вмію.
У вас есть образование?
Где и кем вы работали до рождения ребенка?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 352274 для Светлана Владимировна
Так є освіта. До народження дитини підробляла офіціанткою і продавцем консультантом у парфумерному магазині.
Але вийшла звміж рано в 19 народила в 20 тоді ж закінчила університет. Спеціальність дитячий психолог. За спеціальністю ніколи не працювала. І в загальному у нас немає робочих місць за цією спеціальністю. Без стажу ніхто не бере ітд вже узнавала.
Та й взагалі немає на кого залишити дитину.
Чоловік на роботі переважно субота неділя вдома.
Доповнення від автора
І це дві зовсім різні речі коли ти одна тоді можеш працювати де завгодно.
А тепер я немаю можливості робити що хочу. І це не лінь бо в мого сина є певні ритуали змінивши якій полетить весь режим.
Доповнення від автора
Втомилася від чоловіка від родичів.
Від вічних принижень з їх боку видимих і невидимих сказаних в жарт і тд.
Втомилася від того що чол.всі роки нашого шлюбу нічого не робить щоб ми краще жили, і якщо є якась маленька проблема тікає геть. І зникнути він може ні на тиждень і на два. А потім приходить так якби нічого не було (а для мене це плювок в обличчя).
Втомилася що він не чує моїх слів і каже що я йому капаю на мозок. Хоча я не істерична натура і завжди все проговорюю.
Втомилася що мене обзиває рідна мама і розказує що я про неї розпускаються чутки. А потім вона говорить до мене як нічому не бувало.
Втомилася вивозити непорозуміння чоловіка і матері. Я просто почала мовчати.
Втомилася думати що буде як я зникну. Поїду геть з дитиною. Але цього не роблю.
Втомилася від свого стану. Адже в мене всередині все завмерає а я роблю вигляд на людях що все ОК.
психолог онлайн
цитата:
полетить весь режим.
А так, увы, "полетит" вся ваша жизнь, если вы не будете ничего менять...
цитата:
немає на кого залишити дитину
Вы живете с родителями. Они не могу посидеть с ребенком? Или другие родственники?
цитата:
у нас немає робочих місць за цією спеціальністю
В селе возможно и нет рабочих мест по специальности, а в городе вы вполне можете найти работу в школе, детском саду, соц.центре и т.д. Причем это могут быть как частные, так и государственные организации.
цитата:
Без стажу ніхто не бере ітд вже узнавала.
Вам надо всего лишь надо правильно составить резюме, указав в нем, например, что у вас есть стаж в работе, просто вы работали детским психологом частным образом и поэтому не имеете записи в трудовой книжке. Но для этого, безусловно, надо быть уверенной в своих компетенциях. И даже этот вопрос можно решить. Для этого достаточно взять 1-2 консультации опытного специалиста, чтобы понять, в чем заключается практическая работа детского психолога.
цитата:
Поїду геть з дитиною.
Вам надо думать о переезде в город. Там будет больше возможностей для вас и ребенка.
Малыша можно отдать в частный сад или в специальный центр для таких деток (есть в крупных городах), а самой идти на работу, в крайнем случае -
цитата:
офіціанткою і продавцем консультантом
Дополнительно оформить алименты (это вы можете сделать даже сейчас, без развода) и попросить материальной помощи у родителей (они могут вам помочь?).
И даже причина у вас есть уважительная про переезд для родных - в городе будут лучше условия для развития вашего ребенка.
Доповнення від автора
Я давала тепер в часний сад за міс там треба платити 5 тис +їжа
Далі найдешевше житло буде коштувати 7-8тис в місяць +комунальні.
Заробітня плата помічник вихователя в часному садочку 8900грн.
Я дивлюся на речі реально.
І я немаю наміру щось позичати у батьків мама непрацює. Тато має мізерну зарплату.
Вони і так мені багато що згадують і попрікають. Питання для чого ще більше заганяти себе щоб на мені зривали злість і згадували все на світі?
Доповнення від автора
Враховуючи що в приватну.садок я дитину давала коли я заміжня то чоловік зрозумівши яка сума за міс виходить забрав дитину і сказав не водити.
Хоча я казала що дитині потрібна соціалізація.
Ми дали у державний і що? Нам сказали чекати відкриття інклюзії. А так то я його воджу на 2 год. І яка може бути мова за роботу.
Окрім того ми ще їздимо до спеціалістів. І так по колу
Я не маю ні друзів ні знайомих. Га себе як на жінку давно забила. От лишень розрада тиша якщо є така можливість.
Чоловік на все каже що мені пох, або я забагато хочу.
А ви вслухайтеся ми живемо 6 р у моїх батьків то він тут нічого не зробив і копійки не дав. Окреме житло купив старе, а там робити ,а ремонти каже не має грошей.
З дитиною не сидить максимум коли я готую.
Про занурюватися в тему аутизму мови не може бути для нього то я хуйово родила і щеплення винні.
І ще можна так рахувати багато чого.
А я тупо трачу молоді роки на все це.
Я ж кажу якби була можливість поїхати десь далеко з дитиною я би поїхала.
психолог онлайн
Из любой ситуации можно найти выход.
Вы же себя загоняете в замкнутый круг.
Зачем работать помощником воспитателя, если у вас есть диплом детского психолога?
И даже продавцом или официантом вы больше заработаете.
цитата:
найдешевше житло
Можно снимать комнату, а не квартиру.
И даже с родителями договориться можно, если не уходить в страхи, обиды и чувство вины.
и так далее...
До тех пор, пока вы будете условно "играть" в игру: "Да, но...", проблемы вы свои не решите.
Если нельзя изменить ситуацию, тогда вам придется менять свое отношение к ней.
Следовательно, вам остается только смириться с тем, что есть и продолжать жить так, как вы живете.
Потому что даже работа с психологом - это про желание изменить свою жизнь, а не про поиски преград.
Какую тогда помощь вы ожидаете получить от психологов на форуме?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 352291 для Светлана Владимировна
В тому і суть я змирилася із ситуацією. Ну це ж батьки нехай говорять я промовчу
Або в мене чоловік не курить не п'є. Ще не бив. Ну чим не інший погляд на ситуацію. Я мовчу а це *мовчу* з'їдає мене.
Я завжди мирюся з усім. І навіть якщо я починаю іти на якийсь конфлікт або висловлюю свою думку умовно кажучи своє *фе* все одно всі після цього знають що я зроблю як їм вигідно в ущерб собі
психолог онлайн
цитата:
Та й взагалі немає на кого залишити дитину.
Чоловік на роботі переважно субота неділя вдома.
Ви можете знайти роботу на вихідні, коли чоловік вдома.
цитата:
Де б Ви зараз працювали, якби були одна?
цитата:
Втомилася від чоловіка від родичів.
Співчуваю Вам! Схоже, чоловік не витримує тих складнощів, які є в вашій сім'ї. Для нього вихід - зникати. А Ви залишаєтесь наодинці з усіма проблемами. Це дійсно дуже виснажує, коли немає підтримки, коли ні з ким поділитись своїми переживаннями.
цитата:
А як мама ставиться до онука? Чи зможе інколи залишатись з ним, якщо Ви будете більше працювати?
цитата:
Куди б Ви хотіли поїхати? Чому не їдете?
Доповнення від автора
Як би я була одна я напевно б працювати в школі, садочку, або в сфері краси не знаю манікюр, макіяж ітд. Але перед цим я би назбирала грошей, швидше всього закордонном. (курси тепер не дешево коштують).
Дякую за співчуття але якщо чесно то для мене це вияв того що я слабка. А я такою себе ніколи не ставлю. А навпаки не хочу щоб чужі люди знали що в мене в житті така *опа.
Немає куди їхати закордоном нас ніхто не чекає. А їхати в місто з дитиною аутистом матері у якої немає ніякої фінансової подушки дуже марна справа.
Я роздумувала над якимось притулком але для мене це страшно. Бо в мене не мала найгірша ситуація вжитті.
психолог онлайн
цитата:
Ну чим не інший погляд на ситуацію.
Вы подавляете себя.
А если проработать обиды, страхи, чувство вины, то вам станет легче.
Вы не будете остро реагировать на мужа и родителей и конфликтов будет меньше.
Единственное, что сложно будет убрать, так это - раздражение.
Потому что вас не устраивает ваша жизнь.
Но если иметь желаемую картинку будущего, то это будет придавать смысл вашей жизни.
А "если у человека есть зачем жить, то он может вынести любое как"...
психолог онлайн
цитата:
Манікюр чи макіяж Ви могли б робити на вихідних, враховуючи, що у Вас є дитина, і чоловік працює в будні дні. Гроші можна назбирати, працюючи офіціанткою чи нянею, наприклад. Але це якщо є бажання взяти на себе відповідальність за своє життя.
цитата:
Немає куди їхати закордоном нас ніхто не чекає.
Більшість українок з дітьми, які виїхали закордон, ніхто там не чекав. Але хто хотів, той знайшов необхідну інформацію, контакти і змінив життя. Звичайно, для цього потрібна сміливість і доросла позиція. І немає гарантій, що там все буде набагато краще, ніж вдома. Але якщо людина готова до змін, вона знаходить можливість, як це зробити. Якщо ні, вона буде шукати виправдання, в першу чергу для себе, чому вона нічого не може змінити.
Доповнення від автора
Доброго дня Психологи!
Що це за стан ступор в голові, якогось зніяковіння і тд.
Після того як хтось переважно рідні або ж знайомі люди починають говорити про іншу людину хвалити, порівнювати мене і з підтекст (типути ти гавно, а інші хтось) тобто дуже завуальовано говорити про мене.
Як мені без ось цього дурнуватого ступор щось відповісти людині.???
психолог онлайн
Slava, доброго вечора. Впадати в ступор, коли Вас порівнюють з кимось іншим не на Вашу користь - це спосіб витримати ситуацію, який найбільше Вам підходить на даний момент. Якщо Ви не можете захистити себе, значить недостатньо Вашої опори на себе. Це також питання про впевненість у собі, можливість змінювати своє життя, яке Ви ставили на початку своєї теми, тільки з іншого ракурсу. І відповідь буде аналогічна - Вам може допомогти робота з психологом.
Які б фрази Ви не прочитали, як треба відповідати в схожих ситуаціях, швидше за все Ви їх не зможете сказати, коли буде потрібно. Коли людина в ступорі, вона не може думати чи якось діяти в цей момент, так як начебто виключається.
Відредаговано автором 18-10-2023 22:20:45