Погана мама,постійно роздратована.
Моїй доньці 1.5 рочків
Чоловік знаходиться на війні з самого народження дитини.
Як народилась дитина ,ми були поряд з свекрухой ,це тривало около року.І мені постійно казалось ,що вона краще в усьому , що дитина її мамой назве а не мене, всі постійно казали що дитина копія бабуля,і все що стосувалося дитини вони напряму у свекрухи питали ,а не в мене.
Я дуже ревнувала, боялася і коли дитині виповнилось рік.Ми переїхали в свою квартиру.Чоловік приїжджав на день народження дитини, відпустили на 2 дня і знову повернувся на війну.І через місяць дізналися,що чекаємо ще одну дитину.В цей час я з донькою була сама .
Я іноді навіть не можу ще досі признати себе мамой,а її донькою.Іноді не хватає сил на ігри чи свіже повітря,постійно роздратована,її істерики і плач виводять мене з себе.
Вона постійно капризуляє,відмовляється їсти чекає тільки суміш ,все вимагає сльозам чи істериками.Я себе тримаю ,але в думках саме погане,хочеться і по попі надавати і по рукам ,накричати,в іншу кімнату вивести,лиш би вона мовчала.Відмовляється їсти ,це у нас прям дуже тяжко проходить ,може плакати ,вимагати мультик ,без мультика ну ніяк не сяде ,і я починаю дратуватися ,мене це виводить,бо не поїсть значить буде цілу ніч хникати ,а колихати напротязі ночі мені тяжко ,бо зараз маю 7 місяць вагітності.Думки іноді ще похуже бувають.Потім я це розумію і просто в іншій кімнаті плачу ,часів 2,поки дитя спить.Я намагаюсь тримати себе в руках ,але іноді це тяжко.
А як тільки приїжджає свекруха ,вона себе чудово веде,ніяких істерик, а зі мной вона істерить 24/7.Просто іноді вже опускаються руки, я люблю свою дитину більш за все але іноді вона мене прям виводить ,до ненависті.Бачу як вона гарно з свекрухой веде себе ,і розумію що я погана мама,що вона була би кращой,що дитині з нею було би краще,що я тут лишня.
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
Тетяна Штапова
Добрий вечір, а хто ці "всі"? І кого донька називає мамою? Дуже просто бути "доброю тіточкою" зі сторони. Але саме на Вас випав увесь тягар материнства. Адже, саме Ви виношували доньку під серцем, народжували - саме Ви. І зараз, основна турбота про дитину, саме на Вас.
Одне мені не зовсім зрозуміло, чому Вам шкода включити мультик дитині?
психолог онлайн
Марія Радченко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Тетяна Штапова
Ви НЕ погана мама.
Ви просто ПОКИ ЩЕ не маєте досвіду.
Свекруха має, звісно, вона ж старша і вже виростила дитину (дітей).
А ваш досвід набувається зараз.
І до того часу, як Ви станете свекрухою, точно вже набудеться .
Як і в неї.
Слід зауважити, що ваш досвід набувається в таких складних умовах, в такий тривожний час, якого, певно, у свекрухи і не було.
До того ж, можна припустити, що є певна ваша внутрішня невпевненість в собі, яку посилює відсутність досвіду.
Вам добре було б поспілкуватись з психологом індивідуально, щоб обговорити всі моменти, які Вас хвилюють, щоб спробувати розібратися у вашій невпевненості та знайти ресурси.
Щодо загальних "кроків ":
1. Дуже важливо ЗНЯТИ з себе всі очікування "я маю вміти/справлятись/ ".
Не чекайте від себе вмінь.
Не засуджуйте себе за їх відсутність.
Взагалі.
Забудьте про цей напрям думок.
Навіть коли не прибрано, чи не наготовлено, чи щось ще "недороблено ".
Просто не думайте про це.
Ви не здаєте ніяких "іспитів ", Вам ніхто не ставить оцінок.
Тож і самі собі не ставте.
2. Розширюйте свій досвід - можна читати літературу, інформацію з інтернету, дивіться відео про той вік, в якому зараз ваша дитина і трошки вперед, запитуйте у педіатра те, що не знаєте.
3. Обов'язково приймайте допомогу.
Будь-яку, від будь кого.
Від свекрухи також.
Не уявляйте собі, що хтось про Вас думає.
Ваша свекруха дає дитині те, що може дати бабуся.
Але НІКОЛИ не зможе дати те, що можете дати Ви, її МАМА.
4. Поповнюйте свій ресурс (сили, енергію) там, де це тільки можливо.
Поїсти смачненьке, поспати, поки свекруха погуляє з дитиною, подивитись мультик разом з дитиною, або свій улюблений фільм, поки граєте з дитиною, прийняти ванну (душ) з улюбленим ароматом, послухати музику, яка заспокоює , все , що завгодно, від чого стає спокійніше.
5. Ваша донечка НЕ потребує "ідеальної мами".
Вона прийшла саме до Вас.
Отже їй потрібні саме Ви.
Зі всіма своїми "помилками" і "недоліками ".
Ви з нею разом будете вчитися .
Ну, Ви трошки швидше , звичайно)
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Погана мама,постійно роздратована.
Чтобы перестать раздражаться, вам надо принять то, что вы можете быть разной - и плохой мамой, в том числе.
Ведь от этого будет только польза - вам (вы начнете ставить себя и свои интересы на первое место, то есть полюбите себя) и ребенку (дочка будет вынуждена приучаться к самостоятельности, что будет очень полезно, особенно при рождении второго ребенка).
После этого вы сможете сократить свою нагрузку, за счет уменьшения домашних работ и забот о дочке.
Потому что вам надо больше отдыхать и переключаться на свою жизнь.
Следовательно, также вам нужна няня и/или помощница по хозяйству. Или хотя бы помощь той же свекрови.
Для такой работы над собой, в результате которой вам надо будет, как минимум, полюбить и принять себя, а как максимум - убрать страхи, чувство вины и вернуть уверенность, вам потребуются индивидуальные консультации.
С этим вы можете обращаться ко мне.
Я работаю с такими запросами и могу вам помочь.
Відредаговано автором 11-10-2023 23:39:59
психолог онлайн
Марія Радченко
цитата:
я починаю дратуватися ,мене це виводить,бо не поїсть значить буде цілу ніч хникати ,а колихати напротязі ночі мені тяжко ,бо зараз маю 7 місяць вагітності.Думки іноді ще похуже бувають.Потім я це розумію і просто в іншій кімнаті плачу ,часів 2,поки дитя спить.Я намагаюсь тримати себе в руках ,але іноді це тяжко.
Бути мамою малої дитини - це насправді дуже тяжка робота, особливо якщо більшість часу мама одна доглядає за дитиною. Ваша ситуація плюс ще ускладнюється тим, що чоловік воює, а Ви вагітна. Це складне випробування. Напевно, у Вас мало часу для відпочинку, своїх справ. Але намагайтесь хоть інколи займатись собою, відпочивати від дитини. Таким чином Ви будете відновлюватись.
Чи може ще хтось, окрім свекрухи, допомагати Вам з дитиною чи домашніми справами?
До речі, можете прочитати книгу "Мама на нулі". В ній багато прикладів різних мам, яким було тяжко після народження дитини, є практичні рекомендації. Вона допомагає мамам, які народили першу дитину і розуміють, що все відбувається зовсім не так, як вони собі уявляли.
цитата:
Багато дітей найгірше себе поводять з мамами і краще з людьми, які для них на другому місці. Вони відчувають, що з мамою можна проявляти всі емоції, в тому числі й негативні. А з іншими людьми не відчувають себе настільки вільно. Тому поведінка Вашої доньки свідчить про те, що саме Вас вона сприймає як маму, найріднішу людину, з якою можна бути різною, не тільки слухняною дитиною.
Відредаговано автором 11-10-2023 23:52:09