Підозри, параноя
Ми з дружиною 6 років разом, у нас дитина. Мені весь час здавалося що вона з кимось спілкується. Одного разу, після того як вона лежала в лікарні і тільки приїхала додому, мені на очі потрапило як їй дзвонить колишній. Вона при мені поговорила з ним і сказала щоб він їй не дзвонив, мені знову здалося що це було не по справжньому. Я психував, але доказів не мав і списав все на параною. Зараз вже більше двох місяців я прокидаюся вночі і бачі її як вона щось робить в телефоні і дуже рано засинає через це ввечері. Вона каже що в неї болить печінка і вона не може спати. Коли я кажу йти до лікаря, вона каже що це не допоможе і п'є якісь таблетки які їй порадили. Та як на мене вони не допомагають. Сьогодні вночі я знову прокинувся і побачив що вона говорить з кимось в чаті, і вона дуже швидко закрила телефон. все було б нормально якби вона сказала що з подругою говорить чи з будь ким іншим. Але вона говорить що ні з ким не говорила і що я собі це придумав чи мені це приснилося. Та я впевнений що чітко це бачив, лише не побачив з ким і про що бо не встиг. Підкажіть проблема в мені? В мене параноя?
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Доброго вечора!
цитата:
Підкажіть проблема в мені?
Складно і навіть неможливо сказати, спираючись лише на Ваш допис і не спілкуючись з Вами особисто.
Однозначно, проблема є. А в чому вона полягає - потрібно уважно розібратись.
Ви пишите про ревність і підозри до дружини.
Поясніть дещо.
цитата:
Мені весь час здавалося що вона з кимось спілкується.
На чому грунтувались Ваші здогади? Які наявні факти у Вас були?
цитата:
Вона при мені поговорила з ним і сказала щоб він їй не дзвонив, мені знову здалося що це було не по справжньому.
"Здалось не по-справжньому" - це, власне, як?
цитата:
Я психував, але доказів не мав і списав все на параною.
Це Ви самі припустили чи дружина визначила?
цитата:
Сьогодні вночі я знову прокинувся і побачив що вона говорить з кимось в чаті
Хіба в чаті говорять? Я завжди вважав, що пишуть.
психолог онлайн
Добрий вечір.
цитата:
Підкажіть проблема в мені? В мене параноя?
Ви не хочете спитати вашу дружину, що відбувається?
Які у вас загалом стосунки?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354512 для Владимир Анатольевич
Якщо говорити про факти. Чи я бачив конкретно якусь переписку колись? Ні. Але вона завжди вимикала телефон коли я заходжу і ховала під подушку, це дивно.
Не по справжньому це наче награно якось, а він відповідав з насмішкою "ти точно цього хочеш?"
Я сам припустив, бо звик опиратися на конкретні факти і аргументи, а в мене їх не було.
Пишуть, говорять.. Писала вона комусь. Яка різниця яким словом я це назвав? Там було спілкування, я це бачив, хоч і на секунду чи дві
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354525 для Віталія Юріївна
Я намагався говорити з нею, вона заперечує і не хоче про це говорити, лише сказала що я все придумую і що мені треба поговорити з психологом. Мені шкода дитину і тому я пересилив себе і вирішив що воно варте того, щоб спробувати запитати у когось компетентного в цих питаннях. І ось я тут
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Есть у Вас паранойа или нет, тем более по переписке, никакой психолог сказать не сможет.
Только после посещения врача-психиатра можно будет разобраться в данном вопросе.
И, кроме того, как говориться в известном анекдоте: "Даже если у вас паранойа, это вовсе не означает, что за вами не следят". То есть, и паранойа может иметься, и неверность супруги тоже. Психолог этого тоже не может знать, верна Вам жена или нет.
Скажу другое: отношения строятся на ДОВЕРИИ. Если его нет - отношения умрут, рано или поздно. И если не доверяете супруге, зачем продолжаете жить с ней?
Доповнення від автора
психолог онлайн
цитата:
В мене параноя?
Весьма вероятно.
Учитывая навязчивые мысли по кругу - что проявляется и в переписке с психологами на данном сайте.
Рекомендую обратиться к психиатру.