З чого почати?
-Привіт, мене звати Катя. Мені 9 років і я боюсь, що мене насварять дорослі.
-Катя, прокинься, тобі не 9. Тобі вже 29. Ти доросла жінка, в тебе є дитина та чоловік.
-Ні, мені 9, і мені все страшно. І я нічого не знаю.
Що ж, я виросла з мамою, котра пила. Тож мала досить травматичне дитинство, та маю те що маю.
Було все, і купа алкоголіків, і смерть батька, бідність, голод і булінг, мама котра напʼється і мене лає всіма лайками світа
Мені 29 років, а відчуваю себе дитиною. Всі навколо дорослі, а я дитина, котра у всьому сумнівається, нічого не знає, та її насварять. Я соромʼязлива, не вмію спілкуватися з людьми, немає ніяких амбіцій, не знаю чого хочу, не знаю «ким буду коли виросту», нічого я не знаю та всюди де можна, відчуваю провину.
Дуже переймаюсь із-за думок оточуючих. Про свої кордони та самореалізацію я взагалі мовчу.
Якась повністю поломана людина.
Але що тепер з цим всім робити я не знаю.
Питання від: ; Вік: 29
подобається: 1 з 1

психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Звернутись до обраного психолога на психотерапію, під час якої зможете:
- відчути власну самоцінність,
- зрозуміти власні бажання,
- нейтралізувати штучне відчуття провини,
- залікувати отримані психологічні травми,
- заспокоїти Внутрішню Дитину та стати для неї гарною мамою (замість реальної),
- навчитись захищати власні кордони,
- напрацювати навички спілкування,
- вибрати напрямок самореалізації тощо.
психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Вам нужна психотерапия и достаточно длительная. Расти в семье, где пьют, это всегда тяжело, очень травматично. В таком детстве обычно много страха и нестабильности.
Могу в личку посоветовать вам психолога, который проводит группу про выросших детей алкоголиков. И в индив.терапию тоже можно к ней.
психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Доброго вечора, Катю!
цитата:
Якась повністю поломана людина.
Шкода. Жалкую через те, що саме так себе почуваєте і відчуваєте.
цитата:
Але що тепер з цим всім робити я не знаю.
Хоч і зізнаєтесь в тому, що не знаєте, однак уже зробили перший крок в правильному напрямку, звернувшись на форум психологів.
Упевнений, що після першого кроку будуть подальші)
Наприклад, звернетесь до психолога з метою добудови своєї цілісності як особистості і спроможності жити життям дорослої людини. Пропрацювати травми дитинства. Набути сили і впевненості в собі. Розвинути навички комунікації і вираження себе в зовнішньому світі.
Читати. Цікавитись. Помічати. Аналізувати. Набувати нового досвіду і асимілювати його.
Для початку можна звернусь в місцевий центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді. Там є психологи. Або можете обрати самі, скажімо, тут на сайті.
Відредаговано автором 22-11-2023 21:34:25