Чому психологичний форум неактивний такий?
Там моє питання, ніхто не бачить? Хочу спілкуватись на форумі. Щоб відповідалі і психологи і непсихологи. Тут можливо таке?
Хочу спілкуватись десь.
Хочу обговорити, в якої послідовності рішати свої проблеми: борги, важка робота, мама інвалід (треба допомогати), своє здоров'є (мабуть, операція потрібна), депресія, безлад у домі.
Дякую, якщо щось порадите мені.
Питання від: ; Вік: 47

психолог онлайн
Здесь отвечают только психологи.
Сформулируйте конкретно какая у вас проблема и какой у вас вопрос к психологам.
Депрессия это вам врач-психиатр поставил диагноз?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356376 для Валентина Михайловна
Ні, сумний настрій просто.
психолог онлайн
Грустное настроение это не депрессия.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356378 для Валентина Михайловна
Не знаю. Депресії ж можуть різні бути? Різні степені важкості?
Складні життеві обставини, життя не задовольняє зараз - може бути причиною?
Хочу вирішити проблеми, які кратко в СТ вказані, тоді краще мені буде.
1. Вирішити проблему с власним здоров'ям.
2. Привести в якись порядок квартиру.
3. Виплатити кредит.
4. Інша робота, легше.
Якось так...
5. Мама - що з нею робити?
Якщо стане хуже, мені треба доглядати, не працювати.
Або сиділка під час роботи, якщо грошей вистачить.
Якщо перші чотирі пункта якось зрозумілі, мама викликає депресію, як думаю про неї. Їй под 90 вже, тобто стан здоров'я погіршується постійно(
Але ж я не винна в цьому та маю право піклуватись про себе? Вона не помолодіє вже(
Ось відпочивати, лікуватись, тратити гроші на себе - я маю право?
психолог онлайн
Співчуваю вам, що проживаєте такий період. Якщо ви шукаєте просто підтримки і спілкування і щоб послухати чужий досвід - спробуйте може пошукати у соцмережах групи пов'язані з подоланням тих чи інших емоційних станів, або ж групи де спілкуються люди, які вивчають психологію, можливо це допоможе. Є ще, звісно, канали або чати. Загалом в таких місцях спілкуються більш жваво. Звісно, там можуть зустрітись різні люди, але думаю згодом ви знайдете якесь зручне для вас і не токсичне коло спілкування. Доречі, ви не розглядали варіант знайти і відвідати якусь живу групу психічної підтримки, або ж звернутися до спеціаліста?
Доповнення від автора
Я зациклена чомусь на мамі. Хоч в мене сім'я, діти. Я не займаюсь дітьми зараз. Не прибираю майже, за собой не маю бажання слідити та т.п., це може бути легка форма депресії?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356382 для Нора Маркман
В мене таке, що не хочу бачити нікого та спілкуватись вживу. Тому не можу до психотерапевта піти.
Але з'явилось якесь нервове бажання писати в соцмережах. З мене деякі вже сміються там(
Треба припинити писати, напевно.
В реалі майже не спілкуюсь, не хочу(
психолог онлайн
Выходе к обратиться к психиатру, он подскажет, что с вашим состоянием.
Но даже таблетки не решат проблему с вами переживаниями и тем, что вы зачем-то выбираете маму, а не себя и своих детей.
Лучший вариант это обратиться к психотерапевту, потому что вы перечислили большой список доставило непростых тем, каждая из которых требует того, чтобы их детально разобрать.
Доповнення від автора
Є чувство провини перед мамою, а також ... злість на неї.
З останнім хотілось би разобратись.
Чому я злюсь на дуже стару, хвору, нещасну жінку?(
Я в деякому роді прив'язана до неї, тобто повинна піклуватись.
Мабуть, погано піклуюсь, але на більше не маю ресурсів(
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356385 для Валентина Михайловна
Так, буду лягати в лікарню, там є психотерапевт, спробую звернутись.
психолог онлайн
Це дуже добре що ви вирішили звернутися за допомогою, насправді. Ви пишете що хтось сміється - а я як раз про це згадала, щоб застерегти) Але ви вже пройшли такий негативний досвід. Іронія, що ви уникаєте психологів та психотерапевтів але ж все одно звертаєтесь до них, навіть зараз. І це добрий знак, що ви шукаєте допомоги. Якщо вам потрібно допомогати мамі, яка з ваших слів "стара і хвора" - це серьозні зусилля і вам важливо не виснажуватись і робити правильні кроки. У вас є друзі або близькі люди, доречі, які можуть вас підтримати у цьому стані?
Відредаговано автором 13-12-2023 21:52:02
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356421 для Нора Маркман
Я не хочу грузити доглядом за мамою чоловіка та своїх дітей. Я повинна сама це робити, це моя проблема.
Також я думаю, тратити гроші на себе, лікуватись, доглядати за собою, - є егоїзмом у моєї ситуації?
Бо маму вже не можу вилікувати, я можу тільки доглядати, стан здоров'я погіршується з віком(
І якщо грошей не хватає на все, що потрібно (я працюю зараз) - це моя провина?
Також мама ображається на мене за те, що мало уваги, грошей, допомоги(
Доповнення від автора
Їй постійно погано, не знаю, що робити з цим. В мене депресія через це. Вона плачить, стонить, це не моя провина. Вона просто хвора людина, так? Я ж не роблю поганого мамі?
психолог онлайн
Если не ошибаюсь, то вы неоднократно писали на форум с этой темой. Вам советовали психотерапию, от похоже ничего не меняется, вы по прежнему пишете одно и то же. А в чем смысл?
Ваша жизнь идет, себя, детей и мужа вы задвинули на задний план и только мама центр вашего мира. Пока так будет - ничего не изменится. А чтобы это изменить - нужно идти к психотерапевту и работать