На трезвую не могу решать проблемы эмоциональные
На трезвую голову не могу решать важные для себя эмоциональные проблемы. Я знаю, что если я раскажу близким о своих проблемах - меня не услышат, ведь у кого-то они всегда больше и важнее.
Не могу найти работу иза страха общения лицом к лицу, так как ощущаю себя имбицилом и дауном..
Ментално не могу повзрослеть.
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Это у Вас жалобы. А запрос какой к психологам? Чем можем быть полезны?
психолог онлайн
Доброго дня!
Щодо "на треззвую голову"- це в прямому сенсі, я правильно зрозуміла? Якщо так, тоді у Вас,
як на мене,
перше - дуже перебільшена вимогливість до себе та своїх здібностей
друге - Ви дуже залежите від того, що про Вас подумають і як оцінять оточуючі.
Насправді, так буває, коли ми все, що відбувається сприймаємо лише на рівні логіки, аналізу....
Окрім того, важливо знати,як до Вас ставилися і ставляться батьки?. Вони критикують, все аналізують, намагаються прорахувати наперед і контролюють Вас у всьому?
Насправді, коли людина дуже зациклена на власному его, алкоголь "відключає" контролюючий розум і дає можливість вийти на поверхню Вашій інтуїції, яка до розуму не має ніякого відношення...
І ще, Ви поки не пройшли психо-емоційну сепарацію з батьками, бо у Вас, судячи з усього, не вистачає сили на це...
Але це вирішується, насправді. Так само, як напрацьовуються вольові якості і знімається зайвий контроль свідомого над несвідомим...
Я б Вам порадила попрацювати з психологом
Відредаговано автором 25-12-2023 15:40:42