закоханість, сильна тривожність, думки про минулий досвід з селфхармом
відчуваю нестерпний біль від закоханості в одну людину, він настільки болючий, що хочеться просто бозбавити себе страждань і стати вільним, але походу не в цьому житті.
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Во хочете володіти людиною? Любов не завжди буває взаємна, тому ми маємо таку кількість сумних пісень, фільмів та вистав. Але це почуття дає також відчуття розширення, бо хтось став всім світом. Співчуваю! Важливо пережити всі ці почуття, не завдаючи собі шкоди. Знайдіть психолога і поділіться власним болем!
Також включіть саморефлексію, самоосмислення. Що такого прекрасного в цій людині? Чи є це у вас? Може це те, чого вам в собі треба відкрити, приєднати?
Подивіться на це очима спостерігача, ніби до вас прийшов друг з таким запитом. Попробуйте вийти з переживань і побачити динаміку, логіку подій, де буде твереза голова. Щоб ви сказали вашому другу? Яку б пораду дали?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
відчуваю нестерпний біль від закоханості в одну людину, він настільки болючий, що хочеться просто бозбавити себе страждань і стати вільним, але походу не в цьому житті
К сожалению, это не совсем про любовь. В Вашем случае она звучит очень болезненно и выглядит больше как зависимость. Скажите, пожалуйста, какие у Вас отношения с родителями? Вы с ними говорили о том, как Вы себя чувствуете? Вы находитесь сейчас в подростковом возрасте, а он сам по себе считается сложным, потому что гормональный фон очень скачет и Вам приходится с этим как-то справляться. Так как Вы несовершеннолетний (яя), то стоит обсудить это с родителями и по возможности обратиться к специалисту за помощью. По закону психологи не могут консультировать несовершеннолетних без разрешения родителей. То, что Вы описываете выглядит как страдание, а не зрелое чувство. Так бывает, когда человек что-то не дополучает в своей семье