Про мої відчуття в сім‛ї
Вітаю!
Така ситуація. Діагностована психологом "созавісімость" з дружиною. На кожну спробу поговорити як дорослі звучить те саме: не зараз, пізніше поговоримо і не настає цей момент, або під час нагнітання конфлікті я це стримую, а говорю про це пізніше коли я в спокійному стані. Тобто я стримую емоції щоб в довгій перспективі покращити шлюб, а вона себе почуває погано то вона цю емоцію транслює в маніпуляціях і завинувачує мене. Тобто внеї до мене немає обговорень, але вони раптом появляються тільки тоді коли я піднімаю якусь свою тему. Припускаю що внеї це більше маніпуляція ніж наболівше що треба обсудити. Для неї "це вже сварка, а не розмова як для мене і має бути так щоб вкінці примирення мають бути поцілунки". А в мене після таких сварок бажання подати на розвід і я все частіше це озвучую, за що мною ще більше маніпулюють. А поспілкуватись з нею не вдається і роками накопичуються невирішені питання для який вона постійно зайнята. Я неможу впливати на другу людину, і жити так неможу коли елементарно обговорити емоції неможна і їх би почули, а не маніпулірували. Розвід не розглядаю. Все ж люблю її і є якісь плюси, але це не перекриває простого людського спілкування і мої низка елементарних потреб від шлюбу незакриті окрім цієї. Це дуже диструктивний шлюб, і це мене вбиває із середини, що це мій вибір, і що я так облажався адже зараз зрозумів, що була можливість вибирати. Це проходить до наступної такої ж сварки. Зараз шаблон поведінки в сварці такий: я обговорюю що мені не подобається, вона маніпулює і завинувачує мене, бо саме це вона відчуває коли я говорю що мені неподобається. В низькі емоції поки не вдаюсь, так як знаю як це пагубно, але тим не менш я ходжу так по кругу. Я не вдаюсь та вона вдається і через рік вже я в даюсь бо просто ніяких змін, ніякого контролю емоцій з її сторни, ніякого конструктивного діалогу, і вже вривається терпець очікувати на її зрілість і просто це все знову буде на емоціях через рік.
Питання:
1) Як розірвати ось це коло?.
2) Тобто як не впливаючи на людину повпливати на шлюб, і не робити це з позиції жертви чи агресора, де ти називаєш те що не подобається для неї це як сварка і мабуть якісь прохання які просто можна проігнорувати?
Питання від: ; Вік: 33

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго ранку!
цитата:
1) Як розірвати ось це коло?.
Пропрацювати з психологом Ваше суперечливе бажання жити в стражданні, чиплятись за шлюб, не наважуючись на дії(!) Дії, до речі, можуть бути вельми широкого спектру.
Тобто потрібно розібратись з Вашим способом побудови близькості. Ви самі, напевно, відчуваєте, що цей спосіб далекий від здорового.
Причому, поради зі сторони не працюють. Тому не варто на них ані сподіватись, ані покладатись.
цитата:
Тобто як не впливаючи на людину повпливати на шлюб, і не робити це з позиції жертви чи агресора, де ти називаєш те що не подобається для неї це як сварка і мабуть якісь прохання які просто можна проігнорувати?
Вважаю, що відповіддю буде варіант відкритого і прямого спілкування, з врахуванням потреб партнера, впенено в собі і озвученням зрозумілого конкретного прохання стосовно "тут і зараз."
Зауважу, що по книжках ця навичка нікому не приходить. Вона напрацьовується поступово через новий досвід у взаємодії з фахівцем.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Павел Леонидович Басанский
Ви запитуєте "як не впливаючи на людину повпливати на шлюб". Чесно - не зрозуміла. А як Ви хочете повпливати на шлюб? Щоб шлюб що зробив? Сам себе зцілив? Самоналаштувавася? Шлюб - це юридичне поняття і соціальне явище. Як поняття може налаштуватись? Мені здається, що шлюб тут ні до чого. Адже шлюб - це просто статус. Мені здається, що Ви хочете, щоб ЗМІНИЛИСЬ СТОСУНКИ? Я права?
психолог онлайн
Доброго вечора. Скільки сесій у Вас було з психологом? Це була сімейна консультація чи індивідуальна?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358505 для Владимир Анатольевич
Ввaжaю, щo відnoвіддю буде вapіaнт відkpитoгo і npяmoгo cnілkувaння, з вpaxувaнняm noтpеб napтнеpa, вnененo в coбі і oзвученняm зpoзуmілoгo koнkpетнoгo npoxaння cтocoвнo "тут і зapaз."
Розумієте в чому річ. Але внас не получається хоча я ініціатор спокійних розмов та докінця розмови вона перехвачує ініціативу. І в результаті це просто емоційни скандал ні про що. Вона така людина емоцій що на половині розмови я забуваю для чого я почав цю розмову через її шквал емоцій щоб задіти мене. Я і психологом маю бути щоб її не ранити бо вона дєвочка з купуою комплексів і самовнушеній, і сам собі захисником бо так дєвочки себе не ведуть, та взагалі так без поваги ніхто не веде.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358600 для Тетяна Гергель
Сімейна одна. В результаті мала психолог з нею пропрацьовувати дитячі травми. І ми поділились на дві окремі консультації з різними де сімейна залишилась із нею. Але я то ходив це здорово допомогло справлятись із своїми поганими почуттями і не вникати в них так глибоко бо дуже вже виводила на емоції, а вона раз лише ще і більше неходила в силу ситуації яка зараз у всіх. Проблема в тому що через її установки я навіть не можу намікнути що щось не так. Конструктивна критика не сприймається. Це все має проходити через шквал емоцій від неї. А тоді я вже не витримую скільки часу одне і теж. Вона чує тільки коли я знею обходжусь як вона зі мною. І ходить злопам'ятно носить 5р як я поступив із нею, і згадує, але непам'ятає що вона була агресором тоді і я дав їй відсіч. Всі її образи на цьому побудовані, що вона щось пам'ятає, але непам'ятає що вона перегнула палку. І кожно разу наче гра якась де вона мене ображала, але в результаті вийшов винен я ))))))) І ніяких рішень, висновків, відповідальності за свої ді в кінці. Тобто я відчуваю для неї це спосіб скинути емоції, а для мене це спосіб щось вирішити і змінити. І виходить задоволеною лишається лиш вона, бо ми поскандалили і наговорили лишнього. Я десь чув що для людини немає значення яка емоція погана чи добра, типу всерівно емоційне підкріплення і добре. От таке відчуття про неї. Це не про пустосу після сварки, а тотальну мою незадоволеність. Починаєш розмову щоб щось обговорити, не обговорюється. В кінці вже нехай сварки всерівно мали б бути якісь рішення прийняті і опустошення від емоцій, а їх немає і просто нерозуміння а нащо та розмова якщо знову нічого не обговорювали. Я чесно скажу тут не історія про те як я маю змінитись. Це вже просто не цікаво. Як би не мінявся поїзд, рейси ведуть туди само. Змінитись мають двоє на мою думку. Тому я не те щоб хотів її змінити я б хотів щоб або разом або нема чого ставити кучу притензій і ніодного конструктивного побажання чи пропозиції як це покращувати. Просто ні про що емоціний скандал і вона вважає що всі сваряться це нормально. Тобто їй це нічого. А я таке навіть в думці недопускаю, що з людиною поговорити по людськи не можливо. Для мене не місце людині поруч тоді, якщо я роками поговорити неможу просто констурктивно не те щоб вже щось більше від шлюбу
психолог онлайн
Здравствуйте, профессор!
Похоже Вы крупно попали и Вам не светит даже намека на перспективу улучшения. Простите за такой безнадежный приговор, но из песни, как говорится слов не выкинешь.
Не знаю, какой невротизм у Вас (а он точно есть при подобной психологической зависимости), но у жены по всей видимости присутствует не просто невроз, а серьезное расстройство личности. По описанию поведения варианта два: пограничное расстройство или нарциссическое расстройство, хотя вполне возможен и их гибрид - пограничное расстройство с нарциссическими и истероидными чертами. И я больше склоняюсь к последнему варианту.
А в этом случае договориться с таким человеком или просто открыто и честно поговорить НЕ ПОЛУЧИТСЯ НИКОГДА, потому как говорить ТАК они НЕ способны от слова совсем. Им это попросту не дано. Ибо структура личности у жены кардинально ОТЛИЧАЕТСЯ от структуры личности любого обычного невротика (условно нормального человека), который способен договариваться. А они нет. Вообще. Понимаете?
Единственно, на что она способна, то это на постоянные и болезненные психологические ИГРЫ. Так как есть люди, которые ЖИВУТ и есть люди, которые ИГРАЮТ. Так вот первым помочь психологически вполне возможно, а вот вторым - увы никак.
И психотерапия здесь БЕССИЛЬНА, увы. Нет, разумеется деньги можете еще повыбрасывать на ветер, если хотите - ведь Вы психологически зависимы и надежда умирает вместе с человеком (глупым правда, умный надежду вовремя убивает сам), да и психологов, не понимающих с чем имеют дело или просто желающих заработать - вполне хватает. Но я бы рекомендовал ПРИНЯТЬ реальность таковой, каковая она имеется. И это будет ГРОМАДНЫМ Вашим прорывом и достижением. АРХИтерапевтическим, я бы сказал.
психолог онлайн
цитата:
Розумієте в чому річ. Але внас не получається хоча я ініціатор спокійних розмов та докінця розмови вона перехвачує ініціативу.
Ви ініціатор спокійних розмов - я це почув і зрозумів. Проте, погодьтесь, щоби щось вийшло, наприклад, та ж сама виважена і конструктивна розмова, має бути бажання обох(!) А ще і здатність обох(!)
цитата:
Вона така людина емоцій що на половині розмови я забуваю для чого я почав цю розмову через її шквал емоцій щоб задіти мене.
Тобто вона захищається, аби уникнути контакту з Вами і з Вашими почуттями та проханнями?
Як вважаєте, навіщо вона так вчиняєте? Зустріч із чим її страшить у спілкуванні з Вами?
цитата:
Я і психологом маю бути щоб її не ранити бо вона дєвочка з купуою комплексів і самовнушеній, і сам собі захисником бо так дєвочки себе не ведуть, та взагалі так без поваги ніхто не веде.
Ось тут у Вас має бути вибір, на якій позиції стояти, з чим погоджуватись, а з чим ні за яких обставин не погоджуватись. Вибір вже мав би викристалізуватись, адже взаємини тривають не один день або місяць. Однак Ви обираєте терпіти, намагатись щось змінити, щось донести людині, яка ... яка Вас не чує і не хоче чути. Виглядає так, ніби намагаєтесь лобом пробити міцну кам'яну стіну. Звідки таке дивне завзяття? На чому воно тримається?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358609 для Павел Леонидович
Хммм ... дякую вам за таку змістовну відповідь. Є над чим осознано подумати. Правильно я Вас розумію, що мені або пропрацьовувати свій невроз через який я залишаюсь із нею (я так розумію ви побачили саме цю проблему в мені) або змиритись що відносини будуть такими завжди, так сказати на відстані?
психолог онлайн
Марія Радченко
Вы можете відкрито поговорити, як ви бачите ваше спільне майбутнє. Це дуже класно поділитись цілями, що для вас зараз найцінніше( напр. Сім'я, стосунки, робота, діти, спільний час...)
Потім запитайте один одного, чи готові ви разом працювати над відносинами.
Якщо так, то я б Вам рекомендовала сімейні ( парні) консультації , десь 5-10 , щоб навчитись комунікувати між собою, цінити, не порушувати кордони і знаходити компроміси. Або ж зрозуміти ,що не хочете бути в таких стосунках і спокійно завершити їх, без почуття провини.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358609 для Павел Леонидович
Я дoвгo (три роки) aнaлізувaв cкpиту вигoду, щo я в ній ціную нaйбільше - віpніcть. Але якocь я відчув nевну мopaльну зpaду кoлиcь. Пoтіm вoнa noвтopилacь. Пoтіm знoву. І знoв. І я якось посадив себе на лаву жертви через це. Це мабуть і був той моменет перелому для мене і такого зародження прив'язаності коли я не зміг вийти із відносин на початках. Оскільки не міг вийти то зазвзято вирішив їх зробити здоровими. Якось засіли на той час слова які мені внушала її мама: "очі бачили кого вибирали". Це певні висновки які зрозумів про себе. Мабуть і з того моменту невpoтизm якось і проявився і мені все пішло на перекіс. Мені часто сняться сни з невідомими мені дівчатами з якими вмене все добре у стосунках. Я розумію що це психіка підштовхує мене вирішити це питання - то чого мені нехватає у стосунках. І просто неможу не вирішувати і не покращувати свої віднорсини із дружино. А дальше ви знаєте. Домовленості з її сторони ніколи не соблюдаються, або якщо і так то ненадовго, а далі все як я вище описав.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358663 для Тетяна Гергель
Дякую за пораду. Схоже на чіткий план.
Діло не в тому що немає спільних обговорень про майбутнє. Я б сказав що в певній мірі все обговорено. А потім через певний час ...
психолог онлайн
цитата:
дякую вам за таку змістовну відповідь
Будь ласка.
цитата:
Правильно я Вас розумію, що мені або пропрацьовувати свій невроз через який я залишаюсь із нею (я так розумію ви побачили саме цю проблему в мені) або змиритись що відносини будуть такими завжди, так сказати на відстані?
Так, правильно розумієте. Треба прибрати ті невротичні "гачочки", які тримають Вас в цих нездорових відносинах. І далі Ви вже будете приймати свідоме й виважене рішення щодо цих стосунків. Чи продовжувати їх, чи ні? І якщо продовжувати, то в якому форматі? І як себе вести з дружиною в тих чи інших ситуаціях?
цитата:
Я дoвгo (три роки) aнaлізувaв cкpиту вигoду, щo я в ній ціную нaйбільше - віpніcть. Але якocь я відчув nевну мopaльну зpaду кoлиcь. Пoтіm вoнa noвтopилacь. Пoтіm знoву. І знoв. І я якось посадив себе на лаву жертви через це. Це мабуть і був той моменет перелому для мене і такого зародження прив'язаності коли я не зміг вийти із відносин на початках
Тобто найбільша цінність в стосунках була ВТРАЧЕНА, але Ви, зціпивши зуби, це перетерпіли (хоча не треба було) і таким чином ВТРАТИЛИ вже СЕБЕ? І включились в позицію жертви, надовго.
цитата:
Оскільки не міг вийти то зазвзято вирішив їх зробити здоровими. Якось засіли на той час слова які мені внушала її мама: "очі бачили кого вибирали". Це певні висновки які зрозумів про себе. Мабуть і з того моменту невpoтизm якось і проявився і мені все пішло на перекіс
Так, з того моменту і включився внутрішній конфлікт між ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ за зроблений колись ВИБІР і відповідно до цього принесенням себе у ЖЕРТВУ - бо тепер змушений терпіти та ВІДЧУТТЯМ, що Вас банально ВИКОРИСТОВУЮТЬ, маніпулюючи почуттями і тепер Ви - нещасна жертва, змушена страждати. В цьому і є Ваша прихована ВИГОДА: "Відчуття себе безневинною жертвою. Кимось позитивним, навіть героїчним і благородним, увесь в БІЛОМУ" - на відміну від хворої психологічно та агресивної дружини. Тобто, це загальновідомий Трикутник Карпмана, в якому вона - Агрессор і частково Жертва (бо хвора й нещасна), а Ви - одночасно і Жертва знущань та маніпуляцій, і Рятівник відносин...
цитата:
Мені часто сняться сни з невідомими мені дівчатами з якими вмене все добре у стосунках. Я розумію що це психіка підштовхує мене вирішити це питання - то чого мені нехватає у стосунках.
Так і є, підштовхує. Залишилось з'ясувати шлях вирішення.
цитата:
І просто неможу не вирішувати і не покращувати свої віднорсини із дружино.
Так, це покращування відносин - вже як наслідок, остання ланка невротичного ланцюгу - для того, щоб ЗНЯТИ напругу внутрішнього КОНФЛІКТУ та отримати приховану ВИГОДУ.
А щодо:
цитата:
це мій вибір...її мама: "очі бачили кого вибирали"
То це взагалі дивний момент. Як формувалося подібне ставлення до власного вибору БЕЗ можливості його змінити? Хто приймав участь в його формуванні? Психотерапія з психологом обов'язково повинна торкнутися цього з метою ПЕРЕформатувати цей принцип, бо він САМЕ в цій ситуації є деструктивним і робить з Вас невільника, який чомусь НЕ МАЄ права змінювати своє НЕПРАВИЛЬНЕ рішення на ПРАВИЛЬНЕ.
Доповнення від автора
Тak, npaвильнo poзуmієте. Тpебa npибpaти ті невpoтичні "гaчoчkи", яkі тpиmaють Вac в циx нездopoвиx віднocинax. І дaлі Ви вже будете npийmaти cвідomе й вивaжене pішення щoдo циx cтocунkів.
---
Проводив це із психологом рік тому. Прийняв рішення що все ж люблю і ми будемо все обговорювати. Ахаха... Аж себе зловив на думці що тоді тільки на два тижні її вистачило без аб'юзу. Але якщо чесно нічого не змінилось. Ну може чучуть і не там де потрібно.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358668 для Павел Леонидович
"Відчуття cебе безневиннoю жеpтвoю. Киmocь noзитивниm, нaвіть геpoїчниm і блaгopoдниm, увеcь в БІЛОМУ" - нa відmіну від xвopoї ncиxoлoгічнo тa aгpеcивнoї дpужини.
---
Я незнаю чи прям це. Але про моє скрите бажання бути хорошим і побудувати один вдалий шлюб то ми піднімали на сесії. Якщо розвернути це під кутом то мабуть щось в ваших словах є через відчуття завинуваченості які вона мені нон стоп внушає. Причини різні, але це давно уже. Мабуть і тому я справедливо для себе готовий давати те що вона хоче, але і мені має бути від того взаємовіддача в тих пунктах які мені важливі, а їх просто немає вона собі якийсь свій шаблон цього бачить. Я незнаю чи це прям те що ви написали, бо якось воно на 50% може відкливається. Та якщо так я для себе знаю лише вихід через агресію знаю (мені так колись помагало з жертви виходити і чув що другі теж так кажуть). Але саме цим вона і маніпулює, що я часом справедливо агресую у відповідь. А які є ще способи вийти в цій ситуації із жертовності?
Доповнення від автора
Тoбтo нaйбільшa цінніcть в cтocунkax булa ВТРАЧЕНА, aле Ви, зціnивши зуби, це nеpетеpnіли (xoчa не тpебa булo) і тakиm чинom ВТРАТИЛИ вже СЕБЕ? І вkлючилиcь в noзицію жеpтви, нaдoвгo.
---
Діло в тому що це постійно відбувається ось це перетерплювання. Інтервали різні. Але є певні життєві принципи які постійно ради неї перетерплюються. Як от мені важливо щоб дружина добирала слова до чоловіка який скажімо так далеко не дурак. А вона точно знає що мене це бісить і давай по рані сіль сипати. Це її стандартна стратегія. Чому не обсудити що їй не подобається просто? Нерозумію.
Я саме коли це пишу то я б сказав що саме виключаю її цю позицію жертви в собі. Бо постійно так сказати людина навпроти переконує що з нею "все в порядку на себе подивись". Але виникає дисонанс вмене по відчуттях. Бо якщо в неї все ок то чого я відчуваю з часом емоційне виснаження від постійного контакту із нею? І психіка втарачє устойчивість до на перший погляд невинних істерик? Я спостерігав і розумію, що саме вона так діє на неї. Бо всі інші це таке, з ними не жити, а от коли вдома так 24/7 то так, похвалитись психологічною устойчивістю неможу бо терпець періодично вривається і підозрюю що вивести на емоції це і є її задача кожного разу, а не поговорити.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
Не ТЕ, або не ТАК, або не з ТИМ Ви проводили. Бо ні до чого вартого не дійшли. Бо якщо б дійшли, то зрозуміли б що Ваші бажання та цілі - НЕЗДІЙСНЕННІ. І це повинен був Вам сказати психолог.
цитата:
Я незнаю чи прям це. Але про моє скрите бажання бути хорошим і побудувати один вдалий шлюб то ми піднімали на сесії
З усього Ви з тим психологом тільки "розмови говорили" і НІЧОГО не пропрацьовували, бо розмови - то НЕ РОБОТА, а видимість роботи. Існують спеціальні техніки для роботи з цим. А Ваша "хорошість" - це привіт Вашій мамі, бо вона, і я в цьому впевнений, Вас таким, НА ЖАЛЬ!!!, виховала. Може для себе старалася, щоб зручно було і не стидно перед сусідами-знайомими-у школі, а може й для Вас (хоча щодо цього є сумніви), але ж то тепер боком вилазить.
І от якщо б психолог був кваліфікованим, то почали б з відносин з мамою. І не просто поговорили. А ЩО - розповідати не буду. Я про це не говорю, я це роблю.
цитата:
відчуття завинуваченості які вона мені нон стоп внушає. Причини різні, але це давно уже. Мабуть і тому я справедливо для себе готовий давати те що вона хоче, але і мені має бути від того взаємовіддача в тих пунктах які мені важливі, а їх просто немає вона собі якийсь свій шаблон цього бачить.
Рабу ніякої віддачі бути не може, а Ви - її раб, в кращому випадку прислуга. Ось Ви хто для неї. Тому Ваші сподівання - марні.
І Ви готові давати те що вона хоче НЕ ТОМУ, що це справедливо (досить собі брехати), а через СЛАБКІСТЬ - щоб вона змилостивилася та перестала Вас гризти, відчепилася. А це знову рабське. Бо від безсилля.
Вона ж винуватить спеціально - це і є черговий "гачок", який Ви не пропрацювали. Це невротичне почуття провини і Ви не вмієте його нейтралізувати. А психолог не навчив. І робиться це в терапії.
цитата:
Я незнаю чи це прям те що ви написали, бо якось воно на 50% може відкливається. Та якщо так я для себе знаю лише вихід через агресію знаю (мені так колись помагало з жертви виходити і чув що другі теж так кажуть). Але саме цим вона і маніпулює, що я часом справедливо агресую у відповідь.
Правильно маніпулює. Бо агресія у відповідь - це те, чого вона домагалася, тобто вона перемогла, а Ви знову "на гачку". Нічого Ви не пропрацювали з психологом. Бо такі прості помилки робите. Через агресію з нарцисом не можна. Це пастка. Агресію можна з "нормальними" людьми, та й то, один-два рази, бо це непродуктивно, а потім переходити до САМОПОВАГИ, з якою у Вас 100% є проблеми.
цитата:
А які є ще способи вийти в цій ситуації із жертовності?
Тільки психотерапія. Алгоритму та ще сформульованого кількома фразами не існує.
Самоповаги не вистачає. І я впевнений, що з самого дитинства. З цим треба працювати.
цитата:
Діло в тому що це постійно відбувається ось це перетерплювання. Інтервали різні. Але є певні життєві принципи які постійно ради неї перетерплюються.
Корінь жертовної поведінки. В цьому стані чоловік перестає бути чоловіком і перетворюється на підкаблучника. А це і є мета будь-якої жінки-нарциса. Ваша мета також?
цитата:
Як от мені важливо щоб дружина добирала слова до чоловіка який скажімо так далеко не дурак. А вона точно знає що мене це бісить і давай по рані сіль сипати. Це її стандартна стратегія. Чому не обсудити що їй не подобається просто? Нерозумію.
Я вже казав, навіщо. Тому що вона не є звичайною й нормальною людиною, хоча ззовні здається саме такою. Нарцис по-іншому влаштований. Як з іншої планети. Вам чомусь складно це зрозуміти та прийняти. Але це так.
цитата:
Бо постійно так сказати людина навпроти переконує що з нею "все в порядку на себе подивись". Але виникає дисонанс вмене по відчуттях.
Жоден нарцис ніколи НЕ визнає власних проблем. НІКОЛИ. А тільки звинуватить тебе ж в своїх гріхах. Розповсюджена практика. І більш того, викривить сприйняття реальності і людина почне сумніватися в собі, а чи не здалося їй?, це те, що зветься "газлайтингом". Нарциси великі специ у цьому.
цитата:
Бо якщо в неї все ок то чого я відчуваю з часом емоційне виснаження від постійного контакту із нею?
цитата:
підозрюю що вивести на емоції це і є її задача кожного разу, а не поговорити.
Так і є. Тому що нарцис - це енергетичний вампір, який спочатку РОЗХИТУЄ людину емоційно, а потім ЇСТЬ її емоції, а людина, відповідно, слабне. Казки та легенди про вампірів не дарма існують, вампір - це і є нарцис.
Так що ось із ким Ви зв'язалися!)
Робіть вже висновки.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358732 для Павел Леонидович
На ваші слова чомусь почав копати під відчуття вини. Глубинна ірраціональна невротична вига. Ось що мені відкликнулось з перечитаного.
Там жеш відкликається комплекс спасателя, якщо всіх спасу тоді уж точно стану не винним. Тут виняток і місце сили так все робив щось масштабне і корисне для людей. Відкликнулось також що в такому стані порушення границь, люди постійно себе наказують шукають партнерів токсично абюзивних, садистичних, щоб вони могли наказувати. Я думаю в міру моєї юності партнера вибрав в міру і нормального і аб'юзивного. Оскільки з дитинства передивав аб'юзипостійний не показались ні дружина ні її батьки якимсь такими що можуть повпливати на мене. Того зараз ріст психіки в сторону аб'зу просто вже не сприймаю ні від кого. Коли період затишшя тоді це ідеальнтй партнер того це краще що я бачив із моїх токсичних відносин з батьками якщо зрівнювати. А там де і вина там і комплекс що я на все це неможу повпливати. І коли на все до цього часу міг а зараз неможу це теж роз'їдає із середини. І на себе вину беру що не зміг справитись. Тут і понижена самооціна. А вину дружньо внушили, просто коли був ще в нормальному стані всі родичі (зі сторони моєї та дружини є аб'юзерами). От кожен знайшов по крючку як зламати мене. А в кінці моя психіка несправляється з такою кількістю аб'юзерів в мому найблищому оточенні. Благо це лише родини стосується, з відпором іншим абюзерам це не розповсюджується.
психолог онлайн
Що ж на це сказати? Психотерапія, психотерапія і ще раз психотерапія.
Багато, дуже багато невротизму (не тільки провини, але й купи інших патологічних психопрограм), є з чим працювати. Тут роботи на роки.
Але БЕЗ терапії можна взагалі поставити на своєму житті величезний хрест.