Що мені робити?
В мене проблеми в навчанні. Я іноді можу пропускати онлайн-уроки, і класний керівник написав, що подає списки адміністрації тих дітей, які не відвідують уроки. В мене з'являється дуже багато нав'язливих думок, починаю думати, що мене можуть вигнати зі школи (в нас реально таке може бути).
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Доброго дня!
Чому пропускаєте уроки? Чи є там щось складне чи неприємне, чого Ви уникаєте?
Що найстрашнішого може трапитись, якщо Вас виключать зі школи? Я так розумію, це приватна школа, і Вам доведеться перевестись до державної?
Думаю, поки рано підіймати паніку. Можна відвідувати уроки, поговорити з вчителями про те, що Ви намагатиметесь виправити своє становище. Зазвичай погрози відрахуванням (що в школі, що в університеті) мають характер суто погроз (принаймні, на перших етапах прогулювання уроків/пар, щоб учні "отямилися і взялися за голову". Зазвичай це не діє або має зворотній ефект, але тут нема приводу для реальних хвилювань, проте є привід взятись за навчання.
І ще, як на цю ситууацію дивляться Ваші батьки? Чи знають взагалі про неї? Чи картають Вас у випадку якихось помилок? Зазвичай, людина картає себе за можливі помилки і уявляє найгірший сценарій розвитку подій, коли була привчена до цього змалечку.
психолог онлайн
Добрий день. Коли почалися проблеми у навчанні? Що відбувається у вашому реальному житті? Як ви живете, з ким?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 362020 для Марія Радченко
Я живу в Нікопольському районі, а навчаюсь у школі в Запоріжжі. Іноді через обстріли можу не виходити на онлайн-уроки(класний керівник про це знає), іноді не ходжу на онлайн-уроки через повітряну тривогу(мої батьки не дали дозвіл на відвідування уроків під час повітряної тривоги), а іноді навіть і просто на деякі уроки не хочеться і ходити(наприклад, на історію - вчителька там дуже зла, і критикує будь-яку відповідь на її запитання. Так само і з домашніми завданнями з історії). Але все ж таки я присутня на деяких уроках (хоч і не на всіх, але я ходжу на уроки).
Так, школа приватна. І мені доведеться перевестись в державну школу. Але я цього не хочу, адже маю досвід булінгу там.
Батьки поки що не знають про це. Але якщо дізнаються - будуть давити на мене, але з іншого боку зрозуміють чому сталася така ситуація. Але все одно страшно, якщо вони дізнаються про це. Я не хочу їх розчаровувати.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 362022 для Віталія Юріївна
Проблеми з'явились буквально в середу цього тижня. В реальному житті - наразі я живу в Нікопольському районі, а навчаюсь у школі в Запоріжжі. Маю поважну причину, щодо того чому іноді можу не ходити на онлайн-уроки(обстріли, повітряна тривога, відсутність інтернету/зв'язку). Але все ж таки я ходжу на уроки, але не на всі. Класний керівник про це знає. Але спочатку вона говорить, - що всі чудово розуміють і знають чому я не можу іноді відвідувати уроки, - а потім говорить, що це жахливо, що я не відвідую уроки. Я живу з мамою та молодшим братом, батько зараз на фронті.
психолог онлайн
Я не зовсім розумію,за що саме ви переживаєте? Про те,що ви розчаруєте батьків? Про те, що вони дізнаються про ваші прогули?
Що сталося в середу?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 362032 для Віталія Юріївна
Так, я переживаю що розчарую своїх батьків та про те, що вони дізнаються про прогули. А ще боюсь, що дійсно мене можуть вигнати зі школи. В мене з'являється дуже багато нав'язливих думок і я починаю нервувати та маю пригнічений стан, відчуваю апатію, нічого не хочу робити. Ні на що немає сил.
В середу мій класний керівник написала, що хоче знати причину мого прогулу у вівторок та середу(в мене в ці дні не було зв'язку та інтернету). Я пояснила вчительці причину, на що вона відповіла , що я за другий семестр не відвідала ні один її урок (хоча в мене дійсно не було можливості) і тепер адміністрація буде вирішувати, що і як буде.
психолог онлайн
цитата:
іноді не ходжу на онлайн-уроки через повітряну тривогу(мої батьки не дали дозвіл на відвідування уроків під час повітряної тривоги)
По закону, навіть робітники деяких установ мають право не працювати під час повітряної тривоги. Тож, школярі тим паче мають таке право. Тому це добре, що Ви з батьками солідарні в тому, щоб не наражати себе на небезпеку під час повітряної тривоги, бо безпека важливіша навіть за навчання.
Хоча неясно, чому батьки будуть Вами невдоволені, якщо розуміють причину прогулів? Вони можуть поговорити з адміністрацією школи на цю тему?
цитата:
Можна пошукати іншу державну або приватну школу, поспілкувавшись з учителями і/або учнями звідти, почитавши відгуки і досвід людей, які там навчалися. Якщо в одній школі Ви стикнулися з булінгом, не факт, що так буде і в іншій. Але поки що Вас не виключають і про це думати рано. Важливо відстоювати своє право на безпечне навчання не під час повітряної тривоги, тим паче, Ви вже робите все від вас залежне.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 362037 для Марія Радченко
Невдоволені будуть, через те, що дуже важко було вступити в цю школу. І тут в один момент мене можуть вигнати.
Дякую , я починаю трохи розуміти, що ще рано думати про виключення зі школи. Сподіваюсь в мене все вийде і мене не виженуть.
Хочу у вас запитати, про ще одну проблему. Як сприймати критику від вчителя? Як на неї реагувати? Бо в мене вчителька з історії дуже зла. Коли ти приходиш на її урок - і вона починає задавати запитання , а ти на них відповідаєш вона починає кричати, через те, що десь ти якесь слово сказав не так. Одразу починає критикувати твою відповідь на її запитання. І так само з домашніми завданням.
психолог онлайн
Вам варто набратися сміливості, взяти ввідповідальність за свої прогули і проговорити про це з мамою.
Критика вчителя,в принципі, не допустима, ви або ваша мама мають про це говорити з вчителем/директором школи.
психолог онлайн
цитата:
Як сприймати критику від вчителя? Як на неї реагувати?
В пряму конфронтацію вступати не варто, бо це може погіршити конфлікт.
Можна застосовувати так звану техніку сірого каменю, яку часто приміняють в спілкуванні з маніпуляторами. Під час того, як вчителька на Вас кричить, будьте спокійні, відповідайте нейтрально на її репліки, на які взагалі доречно відповісти. Наприклад, на зауваження про неправильну або неточну відповідть сказати "Дякую, я почула Вас.", "Я матиму це наувазі." "Дякую за інформацію, я запам'ятала її." Не варто показувати, що Вас засмучує поведінка вчительки, бо вона вочевидь відігрує на учнях щось своє. Але і демонструвати неповагу теж не варто, бо винною потім зроблять Вас.
Якщо Ви досконало підготуєтесь до уроку і відповісте як треба, але на Вас все одно будуть кричати, можна вже прямим текстом сказати, що з Вами так не можна і підвищувати голос на учня - це не ок. Певне, її це розлютить, але по-перше Ваші кордони дорожчі ніж натягнутий мир з вчителькою, і по-друге, Вам нічого втрачати, якщо її злить буквально все. Якщо ситуація буде взагалі нестерпна, можна спробувати подати колективну скаргу батьківським комітетом про заміну конкретно цієї вчительки. Проте я не знаю, чи буде це мати успіх.