Я не права?
Чоловік час від часу знаходить собі дівчину одиноку, якій допомагає, ну там підвезти, завезти, навчити чомусь, допомгои знайти житло і тд. Він їх спеціально не шукає, вони зустрічаються на роботі, це може бути навіть моя подруга. У людини робота, дружина та дитина, купа справ, він допомагає безкоштовно, та регулярно, іноді в немалих обємах, коли я кажу, що це виглядає як щось більще ніж допомога, що це як флірт, або ухаживаніє, і кажу що мені це не подобається. То він нападає на мене, яка як бездушна, егоїстична, що як талібан, і це все в підвищенному тоні, спокійно обговорити нічого не можливо, якщо мені не подобається, то це тому що я така-сяка, погана і псую наші відносини. Скажіть, як ви бачите цю ситуацію зі сторони. В любому випадку мене не чують, не звертають увагу, на що мене хвилює і мене ще звинувачують, і роблять винною.
Питання від: ; Вік: 35

психолог онлайн
цитата:
То він нападає на мене, яка як бездушна, егоїстична, що як талібан, і це все в підвищенному тоні, спокійно обговорити нічого не можливо, якщо мені не подобається, то це тому що я така-сяка, погана і псую наші відносини.
Це я бачу як маніпуляцію з боку чоловіка.
Ви кажете, що Вам не подобається спілкування чоловіка з іншими жінками. Так, це може бути формою флірту, а може - просто допомогою: я не знаю всієї ситуації, щоб судити про неї об'єктивно. Але коли у відповідь на незадоволення чимсь у стосунках Ви отримуєте маніпуляції, слід задуматись, чи ок Вам з цим.
психолог онлайн
Доброго ранку, Anni!
цитата:
У людини робота, дружина та дитина, купа справ, він допомагає безкоштовно, та регулярно, іноді в немалих обємах, коли я кажу, що це виглядає як щось більще ніж допомога, що це як флірт, або ухаживаніє, і кажу що мені це не подобається.
Якими б мотивами не керувався чоловік, допомагаючи одиноким жінкам, Ви маєте ПРАВО на власне сприйняття. Відповідно до своїх відчуттів та своїх цінностей(!)
Психологам, наразі, дійсно неможливо і навіть недоцільно коментувати вчинки Вашого чоловіка як альтруїзм або флірт, або ще щось. Проте звертає на себе увагу відсутність ГЛИБОКОГО контакту між вами. Небажання чоловіка ПОЧУТИ Вас і поставитись уважно до Ваших почуттів.
цитата:
він нападає на мене, яка як бездушна, егоїстична, що як талібан, і це все в підвищенному тоні, спокійно обговорити нічого не можливо,
Тобто в його очах Ви виглядаєте як бездушна і ревнива жінка. А Ваші слова активують його агресію, бо йому треба захищатись. Адже в разі визнання правоти Ваших припущень, він змушений буде визнати, що фліртує, цікавиться іншими жінками через те, що його не влаштовує своя дружина.
А що Ви можете зазначити з цього приводу? Наскільки самі вважаєте стосунки благополучними? Теплими? Щирими?
цитата:
це тому що я така-сяка, погана і псую наші відносини.
Як на мене, то це доволі серйозні звинувачення. Та чи заслуговуєте Ви на таке ставлення?
Коли Вас звинувачують, то чи не означає це, що таким чином Вас ламають, підкорюють, роблять залежною?
психолог онлайн
Доброго дня Anni.
Ви пишете, що чоловік весь час турбується про тих жінок, які потребують допомоги та підтримки...
Тому виникає.одрзу питання, а як давно Ви зверталися до чоловіка за допомогою, просили його про щось...
І хто, насправді, вирішує ВСІ основні проблеми в Вашій родині? Чи не Ви самі?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 362070 для Володимир Анатолійович
Дякую, за відповідь. Коли ми ревнуємо, як варто проявляти чи не проявляти відчуття ревнощів? Я ревнива людина, і можу поводитись коли відчуваю це, не дуже привітно, мягко сказати. В результаті мені тільки гірше, плюс велика сварка і тд. Як реагувати, щоб залишатися гідною, та не отруювати відносини?
психолог онлайн
цитата:
Коли ми ревнуємо, як варто проявляти чи не проявляти відчуття ревнощів?
Поки як вмієте і як виходить! По-іншому ж не можете, навіть, якби хотіли.
цитата:
Я ревнива людина, і можу поводитись коли відчуваю це, не дуже привітно, мягко сказати.
Так треба ж РОЗІБРАТИСЬ - Ви ревнива на пустому місці чи для ревнощів є підстави(!)
цитата:
В результаті мені тільки гірше, плюс велика сварка і тд.
Проблема ревнивості людини і проблема ревнощів в стосунках - це дві різні проблеми. І їх обидві варто вирішувати. Краще у взаємодії з психологом. Першу можна індивідуально. А другу - на парній терапії за умови БАЖАННЯ обох партнерів.
цитата:
Як реагувати, щоб залишатися гідною, та не отруювати відносини?
Форма реагування залежить від того, чого Ви прагнете. Ви ж пишите, що підстави для ревнощів є. Чоловік Вас не чує. Ба більше - звинувачує у руйнуванні стосунків. Звісно, будуть сварки, адже ані Ви, ані чоловік справжню проблему не вирішуєте(!) Зачіпаєте лише верхівку айсбергу.
Відредаговано автором 03-03-2024 19:30:09
психолог онлайн
Добрий день. Ви маєте право на ті стосунки, як ви їх хочете. Якщо між парою виникають непорозуміння, напад не вирішує проблеми, її вирішує щира розмова.
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Скажіть, як ви бачите цю ситуацію зі сторони.
Зі сторони ситуація така, як ви описуєте. Зневага до вас,ви самі в собі невпевнені.
Якщо захочете шось з цим робити, звертайтеся в індивідуальну роботу.