як покохати спеціально?
я зустрічаюсь з людиною яка спочатку начебто подобалась, я довго не могла точно сказати подобається вона мені чи ні, потім вирішила запропонувати відносини, зробила все дуже романтично, коли робила букет вже думала про те як побачу усмішку цієї людини, радість. але сумніви не пропали після початку відносин, і це дуже насторожує. я хочу дізнатись про якийсь метод впевнитись в своїх почуттях, відчути ту любов і тд, так наче вік замалий, але в мене була вже любов, і доволі сильна і я би хотіла знову когось так покохати, в старих відносинах після того як ми зійшлись в мене була тривожність по типу ,,а якщо я вже не люблю, може треба розійтись?'' але я ходила до психолога і з цим розібралась, а потім людина пішла від мене, може бути таке що я боюсь відчути біль чи не можу прийняти почуття, чи навпаки я собі їх придумала щоб когось кохати, якщо так то чи можу я покохати по справжньому? що для цього можна зробити? буду дуже вдячна за відповідь.
Питання від: ; Вік: 13

психолог онлайн
Доброго дня!
Щоб кохати треба мати відкрите серце, яке вміє долати страхи, сумніви, бо воно любить попре все. Коли людина хоче гарантій, впевненості, то це вже зовсім інший центр - голова, яка співставляє, оцінює та аналізує. Ми можемо любити інших пропорційно тому як любимо себе. Доречі, як у вас справи з цим? Чи приймаєте себе навіть ту, яка не може полюбити? Всі ваші стани треба любити і розвиватись з любові до себе.
Любити - це дійсно великий дар, який напрацьовується все життя. Ви досить юнні і завдяки прив’язаностям вчитесь пізнавати себе, оточуючих і це ваш зріст. Ви можете боятись прив’язуватись щоб не втрачати, але тоді це більше бажання бути коханим, ніж самій любити. Можна ж любити вне залежності пішла чи залишилась людина, а якщо замість любові жага володіти людиною, то вже інше. Ви можете хотіти багато чого і важливо це досліджувати. Робити - це бути відвертою з собою та проживати всі свої стани. Ваші сумніви - це ваші страхи, ваші бажання - це ваші потреби, тому все що ви відчуваєте - прекрасно!