Не знаю що робити
Вітаю, звертаюся бо вже не знаю що мені робити, я не хочу вже нічого. Я ніколи в житті не зроблю собі кривди, я погано вчуся бо не можу встигнути вивчити все і ще залишити час на відпочинок, я не можу знайти справжніх друзів, тому що я в Польщі а нас тут не люблять.... Більшість моїх однокласників чомусь недолюбливають мене, завжди якось намагаются обізвати, якось підштовхнути, але я добра людина, і все вважаю за жарт, я всім все вибачаю, і завжди допоможу, навіть якщо людина мене дуже сильно образила і наговорила або зробила погано мені. З родиною не лажу бо Тата мене типу підтримує але коли Мати повертається то вже не підтримує, я не хочу розповідати про свої проблеми батькам тому що знаю що все скинуть на той сраний ноутбук і ігри, коли ігри це все що мене заспокоює, в мене є тільки інтернет друзі, які мене вислуховують, і підтримують, я хочу просто бути вислуханим і коханим для родини, я хочу жити як всі, я не заслуговую на цей весь хейт. Допоможіть будь ласка...
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Добрий день. Ви опинилися у дуже складній ситуації. Булінг + відсутність підтримки рідних- це найважче, що може бути, особливо для такої доброї та чуйної людини.
Я думаю, Ви робите все правильно, що багато не розповідаєте батькам. Едине, що можна спробувати, це попросити перевести Вас в іншу школу, багато не розповідаючи, але повідомивши, що там є сильний булінг і Ви там не зможите гарно вчитися, та взагалі бути в нормально му стані. Але зробити це рішуче. Тому що перша реакція може бути у вигляді не серьезного ставлення.
Інтернет і правда зараз для Вас важливий, Ви там маєте підтримку, друзів та спосіб відволіктися та відновити сили.
Але я думаю, що Вам також потрібна психологічна підтримка від спеціаліста, я не даю порад стосовно поводження у школі зараз, вони не будуть дієвими, це потрібно робити з підтримкою, якраз там, маючи більше інформації зможуть якісно Вам допомогти, тому що бути занадто доброю до тих, хто Вам робить боляче може бути не корисно Вам, я скину Вам список безкоштовних організацій для допомоги українцям у Польщі, зверніться за допомогою:
1. Тел: +48 606 325 160
2. Польский миграционный форум: +48 669 981 038.
3. Дамиана» – центр медицинской помощи: +48 22 566 22 27
4. Центр "Психологическая пристань" Для записи: тел.: +48 533 300 999
5. ПЦ «KOMPAS»: +48 537606041
Бережіть себе та підтримуйте у цей важкий період, не вимагайте забагато, тримайтеся.