Шкіра
Доброго дня, у мене така проблема, я коли нервую (майже завжди, у мене завжди відчувається тривога) починаю колупати шкіру (ранки, здорова шкіра, прищі, зокрема руки й обличчя), таке відбувається, коли я дуже сильно переживаю чи відчуваю тривогу, у звичайний час я ніби "катаю кульку пальцями", скажіть будь ласка, на ґрунті чого це відбувається та як із цим упоратися? Я була в невролога, вона нічого про це не сказала, але прописала мені такі препарати, як "Когнум", "Ньюрексан", "Цинаризин", "Магнікум-антистрес" та "Супрастин"... Нічого з цього мені не допомогло, можливо, Ви щось порадите... Заздалегідь спасибі за відповіді...
(як давно це почалося - не знаю).
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Віта, добрий день!
Лікар невролог виписав тобі заспокійливе, інші ліки для стримання тривоги та нервування.
Лікар поступив правильно. Ти нервуєшься - він тобі виписав ліки.
Але ж завжди є причини через які люди нервують і ти в тому числі.
Тобі не завадить поспілкуватись з психологом, щоб вияснити, що тобі не дає спокою: твої якісь переживання, думки, страхи чи ще щось.
Якщо ти вчишся в школі чи в коледжі, то сходи до психолога. Довірся йому і поговори по душам, як кажуть.
Або з батьками піди в поліклініку та запишись до психолога, а краще до психотерапевта.
Очевидно, в тебе є проблеми якихось переживань і тому треба з цим розібратись.
Тут на сайті тобі складно допомогти, тому що треба багато про що тебе запитати, то ж це буде дуже довга писанина. Тут на сайті психологи дають підказки, як краще поступити у вирішенні проблеми.
Тому не запускай свою тривогу. Ти мабутть чутлива та тривожна дівчинка і треба себе берегти.
Шкіра - це наше здоров*я. Будь здорова і шукай допомогу у психотерапевта.
Щасти тобі!
Відредаговано автором 23-04-2024 19:50:33
Доповнення від автора
мій невролог порадив сходити до психолога, але моя мама вважає це непотрібним, намагатимуся знайти вихід і потрапити хоча б до психолога.Дякую за Вашу відповідь.
психолог онлайн
Доброго ранку, Віта!
Підтримую тебе за твоє рішення!
Мама, скоріше за все не розуміється на допомозі психолога.
То ж спробуй їй пояснити, як психолог може допомогти.
Обов*язково знайти собі групу підтримки:), когось із родичів або друзів, щоб могли тебе підтримати перед мамою, та супроводжувати до психолога.
Щасти тобі!
Відредаговано автором 24-04-2024 07:26:37
психолог онлайн
Доброго дня.
Доєднуюсь до слів колеги вище. І можу лише уявити, з яким напруженням та тривогою Вам доводиться справлятись, ще й без підтримки батьків і можливості отримати допомогу.
Поки питання з психологом не вирішене, гарним способом буде спробувати замінити цю нав*язливу дію, більш безпечною для Вас. Це може бути жування жуйки, фізичне навантаження чи наприклад, якщо імпульс не відслідковується, то взяти мяку резинку на кисть і тягати її, щоб відчувати напруження до тіла, але не приносити шкоди. Може обрати будь-що інше, щоб торкалось тіла але не наносило шкоду.
Стосовно психолога - Ви вже можете самостійно звертатись до психолога, без відома батьків. Якщо складність є в оплаті, то є терапевти, що лояльні до цього чи центри з безкоштовними послугами.
Сподіваюсь, що мати зможе дослухатись все таки до Вас. Щасти і бережіть себе