не можу нічого робити
Доброго часу доби, у мене досить дивна ситуація, яку я нещодавно почала помічати. Я нічого не можу зробити, поки не відбудеться подія, на яку я чекаю, або просто знаю, що вона «повинна» відбутися.
Наприклад: через тиждень ми поїдемо в гості/купуємо щось і до цього часу, поки це не станеться, я нічого не можу зробити, я просто рахую дні і чекаю цього дня, а коли вже «подія» відбулася, все повертається до нормального стану. Скажіть, будь ласка, що це за стан і як його позбутися, у мене скоро буде сесія, і я не можу зосередитися ні на чому.Завчасно дякую за відповіді.
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Доброго дня.
Давайте спочатку прояснимо, а що це за стан?
цитата:
я нічого не можу зробити, я просто рахую дні і чекаю цього дня,
- як це переживається Вами? Це важко/легко? Які емоції виникають, які переживання? Взагалі нічого не хочеться робити чи не хочеться нічого, не пов'язаного із подією? Розкажіть про нього більш детально.
Часто за таким застиганням стоїть тривога перед майбутніми подіями, що виражається в такий спосіб, як можливість підготуватись чи відстрочити час, "тягнути" його, "не зводити очей" з того, що має статись.
Але це може бути і якось інакше.