Допоможвть
Добрий день я помітив в себе що до мене приходять думки що я зустрічаюсь з хлопцями я починаю задуматися о своїй орентації я помітив що коли я думаю про дівчину в мене ні якої реакції
Ну ви зрозуміли і мене це лякає
Що я завжди зустрічався с дівчиною і ніколи не зустрічався з хлопцями
Поясніть чому так
Питання від: ; Вік: 14

психолог онлайн
Доброго дня, Максиме!
Ваша орієнтація - це не про те, з ким у Вас був досвід відносин, а про те, як Ваше тіло і психіка реагують на представників певної статі. Тобто, якщо є романтичний і/або сексуальний потяг до певної статі (не усієї, а тіх представників чи представниць, які Вам подобаються), значить Вас в такому ключі цікавить ця стать.
У Вас завжди є час, щоб розібратися зі своєю орієнтацією. Сама по собі сексуальна орієнтація є вродженою і її ніяк не змінити, але Ваше сприйняття себе з часом може трансформуватися, Ви можете бути спочатку однієї думки про себе, потім - іншої, і це нормально.
Стосовно дівчат. Ви нічого не відчуваєте конкретно до своєї дівчини чи до дівчат в принципі? Це стосується дівчат тільки з реального життя, чи з Вашої уяви - також?
Стосовно хлопців. Чи були у Вас закоханості у хлопців з реального життя та/або у вигаданих персонажів? Що Ви відчуваєте, коли уявляєте себе в стосунках з хлопцем? Чому це лякає Вас?
Відповіді на ці питання самі собі можете дати лише Ви, але якщо важко розібратися самому - звертайтесь до психологів.
Доповнення від автора
Я нічого не відчуваю до той дівчини яка мені подобається знаєте коли ті про неї думаєш а реакції не теплоти ні якої
Закоханості до хлопців в мене ніякої не було даже до якогось уявного персонажа
Доповнення від автора
І ще питання на скільки я знаю орієнтація формується з дитинства а коли вона проявляється бо в мене недавно були думки прям навяшевие про свою орієнтацію потім почалось те що зверху написав а до думок про свою орієнтацію я зустрічався с дівчиною і потім ми з нею розійшлися в мене почались в мене думки про мою орієнтацію я тоді стільки тестів пройшов і на цей сайт писав
А і іще відповідь на ваше запитання Мене лякає що я можу стати гаєм і як мене прийме друзі люди і так далі
психолог онлайн
А до інших дівчат була закоханість? Як Ви можете характеризувати Ваші почуття до нинішньої дівчини і стосунки з нею?
Якщо нема потягу до хлопців, то Ви не гей і не бісексуал. Зараз підозрюю, чи не асексуальні Ви узагалі, раз не відчуваєте закоханість в типовій для середньої більшості формі.
Щодо друзів можна не хвилюватися тому, що якщо друзі справжні, вони приймуть Вас з будь-якою орієнтацією. Геєм стати теж неможливо, тим паче силою думки. А з тривожністю допомагає впоратись психотерапія.
Доповнення від автора
Може це я просто розлюбив ту дівчину яка мені подобається і іще спомнил історію раз я ішов зустрічав маму з роботи і коли я зустрів і ми йшли по парку то я побачив цю дівчину з іншим хлопцем і вони стояли біля ларьку з ватою и чекали вату і я так заревнував а ми тоді мені ішли купляти кросівки я сказав що вони мені не подобаються и ми пішли додому коли ми йшли то в мене аж сльоза потекла бо до цього я таку тягу до неї відчував але не рішався
Придложити встрічатся то а коли я їх побачив то я до неї став ровнадошним але ви може і скажете що типа того ти і не відчуваєш до неї нічого але коли ми зней зустрілися на тренеровкі по боксу я до неї підходи і кажу що можу тебе поздравити с парнем а вон каже та не він молодше мене він мені не може бути парнем але всеодно я нічого не відчуваю до неї
психолог онлайн
Тобто Ви нічого не відчуваєте до дівчини, бо ревнуєте її до іншого хлопця? Почуття вимкнулися через образу на дівчину за той випадок?
Доповнення від автора
Ну скоріше всего
Доповнення від автора
Не скоріше а так і є