Що я маю робити в даній ситуації, чи як донести правильно її партнеру
Ми у відносинах вже 2 роки. Разом не проживали. Не одружені. Батьки зі сторони партнера допомогли нам в купівлі квартири в яку ми ось маємо переїхати.
Квартира оформлена на партнера. Але нам потрібно буде віддавати ще левову частку суми батькам а також робити повністю ремонт там, вже за спільні кошти.
Зараз я на 100 відсотків не впевнена чи ми будемо разом, окільки бувають різні життєві ситуації. І робити ремонт по суті в чужій квартирі мені не сильно хочеться.
Але ж і вимагати оформлені на мене частини також звучить дивно оскільки куплена вона була на кошти його та його батьків.
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Ксенія Шалімова
Доброго дня!
цитата:
Дійсно, ситуація передбачає доволі складний вибір.
Сподіваюсь, Ви якісь варіанти для себе розглядаєте, на щось зважаєте. Поділитись можете?
цитата:
Це вже вирішено? І цікаво, хто запропонував такий варіант, адже гроші Вам доведеться витрачати, а при цьому у Вас не буде ніяких юридичних прав на житло. В разі розставання, якщо погидитесь на цей сценарій, доведеться розраховувати лише на порядність хлопця і його змогу повернути Вам гроші. А чи буде в нього такі бажання і змога - наперед ніхто не скаже, навіть він сам.
До речі, хлопець в курсі Ваших коливань
цитата:
Зараз я на 100 відсотків не впевнена чи ми будемо разом, окільки бувають різні життєві ситуації.
?
Я правильно розумію, що між вами іноді трапляються гострі моменти. Про що саме йдеться? Наскільки критичними Ви їх вважаєте?
психолог онлайн
Добрий вечір. Щоб зрозуміти вашу ситуацію, потрібно трохи більше інформації.
цитата:
Ваше твердження вже несе у собі інформацію, що ви не просто вагаєтесь, а сильно не впевнені, що відносини будуть продовжуватись довго. Що відбувається у вас у відносинах? Є якісь труднощі?