Втрата інтересу до всьо
Втома , від всього , просинаюся з мінімальним настроєм до обіду вже сили вичерпані . Немає інтересу ні до чого , немає сил , нічого не хочеться . Важко руки піднімати . Раніше і спорт і харчування , в мову вчила , на курси ходила , здобувала знання . Зараз 0. Мушу вставати бо є діти , і я все роблю сама та розумію що мені дуже важко , що робити з цим , як вибратися . Якісь такі дії які направлені на збагаченням енергії або не працюють або дуже слабо , не надовго .
Питання від: ; Вік: 29

психолог онлайн
Добрий вечір. Те що ви описуєте - реальні симптоми депресії. Вам потрібна кваліфікована допомога. Чи маєте ви можливість звернутися до спеціаліста?
психолог онлайн
Спочатку психіатр і антидепресанти.
Потім вже психолог і психотерапія.
Поступово виберетеся.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Я Вам рекомендую спочатку звернутися до сімейного лікаря, щоб перевірити рівень гемоглобіну в крові.
А якщо він буде низький, то тоді потрібно перевірити рівень ферритину.
Низький рівень гемоглобіну та ферритину можуть викликати такий стан, як у Вас.
Якщо ці показники будуть у нормі, тоді можна звернутися до психолога.
У Вас усі ознаки емоційного вигорання.
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Втома , від всього , просинаюся з мінімальним настроєм до обіду вже сили вичерпані . Немає інтересу ні до чого , немає сил , нічого не хочеться . Важко руки піднімати .
Прийміть від мене слова співчуття і підтримки.
цитата:
Якісь такі дії які направлені на збагаченням енергії або не працюють або дуже слабо , не надовго .
Саме так. Локальні засоби дають локальний і нетривалий ефект. Адже не впливають на глибинні причини Вашого стану.
Я правильно розумію, що раніше Ви вели активне життя
цитата:
і спорт і харчування , в мову вчила , на курси ходила , здобувала знання .
Напевно, мали цілі, реалізовували свої сенси і прагнення?
Що з ними сталося? Вони себе вичерпали? Ви досягли бажаного?
цитата:
Зараз 0.
Якщо б знали відповідь на питання, на що спалили власну енергію, якою б вона була?
цитата:
Мушу вставати бо є діти , і я все роблю сама та розумію що мені дуже важко
Окрім дітей, хто ще поруч з Вами? На кого можна покластися? Від кого реально отримати допомогу?
цитата:
що робити з цим , як вибратися .
Пройти обстеження, аби визначити, чи існують причини на рівні тілесному. І в разі їх відсутності звернутись до психолога на терапію.
психолог онлайн
Доброго дня!
На мою думку, у Вас всі ознаки психо-емоційного виснаження, які могли призвести також, до появи депресивного стану. Як давно цей стан з'явився?
Що могло спровокувати його появу? Які ситуації чи події відбулися?
Ви пишете "Якісь такі дії які направлені на збагаченням енергії або не працюють або дуже слабо , не надовго".
Що саме Ви робите задля поповнення своїх ресурсів, які дії?
Відредаговано автором 04-05-2024 15:58:11
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 365363 для Алла Григорівна
Добрий день. Раніше вже був такий стан, я себе сама витягувала, причиною вважала втому , виснаження. Адже завжди сама з дітьми , і коли менший пішов в садочок , почались панічні атаки , апатія . Я себе примушувала виходити з цього стану , трішки розібралася в собі , і помагала собі : спорт , танці , їзда на автомобілі самій наповнювали , книги , міні відпустка. Не скажу що відчувала себе щасливою весь цей час але не в такій паніці і стресі як зараз . І от від минулого разу пройшло менше ніж 6 місяців , ситуація гірша ніж було колись , і от методи як книги , танці вже не то шо не працюють, я не маю сил на них більше . Дії які могло спонукати: був один стрес, проблема сімейна з чоловіком , ми наче домовилися вже , нече проблема вирішується , незнаю чи це могло так тригернути
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 365348 для Володимир Анатолійович
Добрий день. Дякую за відповідь.
Зачепило…
«Що з ниmи cтaлocя? Вoни cебе вичеpnaли? Ви дocягли бaжaнoгo?”
Ну напевне я не досягла того що хотіла , я досить самокритична до себе , хотілося б більшого успіху в своїх справах , і знову ж таки , в мене двоє дітей , які повністю на мені , і часто мої плани обриваються , я не маю заміни чи людини на яку можна покластися . Чоловік кожного дня на роботі , на вихідних хоче відпочити . Тому не дуже розраховую на нього .. він питає що з тобою ? Чим допомогти ? Одразу плачу, кажу незнаю. Він витягує мене гуляти , трішки забуваюся , і приходить новий день і знову все так же.
На що спалила енергію ?
Мені здається на все , діти , вже 8 років , вони дуже дуже активні , молодший криза 3ох. Його істерики мене просто опустошують, я завжди думаю шо я погана мама раз я не можу впоратися , інколи кричу , мене в зриває. Зараз останні тижні просто не маю сил , не кричу , ніби в режимі «словлі» затянута… немає відчуття злості просто обезсилення , я весь час сплю і не має сил всеодно . я записалася до лікаря на понеділок , попрошу направлення на аналізи , дякую за пораду. А далі буду дивитися думати що роботи
психолог онлайн
Дуже співчуваю вам, схоже ви повністю виснажились. Настільки, що вже навіть не маєте змоги отримати від чоловіка підтримку, яку він хоче вам надати. Це важкий стан. Дуже добре що ви записались до лікаря, було б непогано здати аналіз на вітамін Д та перевірити щитовидку. Але не меньш важливо сходити до психіатра. Я знаю що багатьох тривожить таке направлення, але ніхто кваліфікованіше за нього, не зможе вам поставити діагноз щодо вашого психічного стану. Депресія - це вже суттєві зміни на біологічному рівні, їх все одно треба буде чимсь лікувати, чи антидепресантами, чи психотерапією.
психолог онлайн
Дякую Вам за відвертість.
Ви пишете, чи могла складна ситуація з чоловіком так тригернути?
На мою думку, могла. Справа в тому, що складні ситуації мають здатність залишати глибокий відбиток на рівні підсвідомості у тому випадку, якщо сам стрес не був до кінця правильно пройдений і якщо у самої ситуації було більш глибоке "коріння". На кшталт, схожих ситуацій, які були раніше, безпосередньо, з Вами, бодай, і з іншою людиною. Або ж наопосередковано, наприклад, через батьків в
дитинстві. Окрім того, щоб робити остаточні висновки, замало інформації, але так "тригерить", коли ми когось сильно ідеалізуємо і наша віра в цю людину раптово руйнується. Тобто, ми залишаємося без опори в середині себе і втикаємося в глуху стіну розчарування, втрати ілюзій тощо. Це потребує глибинного аналізу на рівні підсвідомості.
Але є і ще один, чи не найважливіший фактор, який може призвести до такого стану, як у Вас і це неправильно вибудованиі світогляд, що розсипаєтьсч як картковий будиночок під дією руйнації хибної
внутрішньої опори..Адже, всі методи самодопомоги, які Ви застосовували - чудові, але тільки в тому випадку, якщо сформована основна, правильна опора всередині себе і називається вона "самодостатність" (не плутати з самостійністю). Тоді, як самодостатність - це опора не на зовнішні чинники, які дуже швидко руйнуються, а на своє Вище "Я", що дає людині можливість мати почуття щастя та радості незалежно від подій, які з нею відбуваються
Чи були схожі на Вашу з чоловіком, хоча б віддалено, ситуації у Вас самої, тільки з кимось іншим, або ж в
стосунках між Вашими батьками у Вашому дитинстві? До речі, інколи буває, що нам навіть важко згадати про це, бо маленька дитина дуже ранима і підсвідомість захищає ї'ї "забуванням", але... Все все рівно залишається на рівні підсвідомості і це можна не просто згадати, але і прожити правильно, з користю для себе, не як травму, а як безцінний досвід, який нас робить сильнішим
Бо у мене відчуття, що Ваш стан спровокований саме подією з чоловіком, яка і запустила процес, що тепер схожий на ком, який запустив депресивний стан і стан виснаження. І щоб цей процес не просто приглушити ліками ( бо препарати не лікують самої причини, а можуть просто полегшити на якийсь час Ваш стан), а зупинити і повністю трансформувати стресову подію (події?)
Відредаговано автором 05-05-2024 05:45:07
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 365407 для Алла Григорівна
Добрий день. О так, мене ніби блискавкою вдарило . Було , так, було ! Рік тому в нас був серйозний конфлікт , досить серйозний. Я розцінювала і продовжую розцінювати як зраду .
Ми мало не розійшлись. Та він просив часу , там 2 місяці щоб все змінити . Я згодилася , дала час , але він нічого не змінив . Я очікувала певних дій , я навіть озвучувала що я б хотіла, а він думав що стане «дуже хорошим , чемним» і все минеться , само собою . І коли я верталася до минулого мов проблема не вирішена , він вважає
Що я копаю, хочу причепитися до нього , і скандал розпочати. Тобто ми не вирішили нічого , ні… ви думаєте це може бути причиною ? Мені досі боляче це згадувати ,зі сльозами і на фізичному рівні відчуваю біль в грудях .
Але це ніби тупік бо він зрозуміло що вже нічого не вирішиться само собою і дії робити з його боку вже також пізно , надто пізно .
Тоді як з цим бути ….. Незнаю .
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 365407 для Алла Григорівна
Можна з вами особисто порозмовляти ? Можна на сеанс ?
психолог онлайн
Так, звісно. Перейдіть, будь ласка, за посиланням на мою сторінку на цьому сайті, там є всі контакти.
психолог онлайн
цитата:
я не маю заміни чи людини на яку можна покластися .
А чоловік? Він хіба чужий? Думаєте, на нього не можна покластися?
цитата:
Тому не дуже розраховую на нього .. він питає що з тобою ? Чим допомогти ? Одразу плачу, кажу незнаю.
А чому не довіритись найближчій людині? Хто як не чловік може узяти на себе частину сімейних справ і обов'язків?!
цитата:
хотілося б більшого успіху в своїх справах
Про який успіх ведете мову?
цитата:
думаю шо я погана мама раз я не можу впоратися
Нарікаєте на себе, мовляв, не можете впоратись... А варто делегувати частину обов'язків чоловікові. І перестати себе пригнічувати з позиції ідеальної матусі.