Сину 9 років, не можу ніяк з ним впоратись
Сину 9 і він жахливо поводиться. Спочатку він почав робити ніби зло, коли його просила щось допомогти, принести, чи навіть сісти рівно, він робив навпаки. Прошу одягатись швидше, бо запізнюємось- він встає і завмирає, може сісти і дивитись у вікно...
Потім почав в людних місцях себе поводити так, що до нас завжди прикуті всі погляди. В магазині він зачепить всі банки, товари, відкриє холодильники...якщо прошу не відходити від мене, він піде в інший ряд...
Якщо не реагую на його поведінку, то він починає вести себе все гірше. Якщо щось кажу або тягну за руку- починає кричати і плакати так, ніби я його лупцюю.
Тепер почались проблеми і в школі. Він то штовхає дітей, то плюється на підлогу, то розкидає речі. І я розумію, що він це робить спеціально для того, щоб викликали мене, ніби демонструє, що він буде знущатись.
Пробувала і розмовляти з ним,питала чому він так чинить. У відповідь- плаче і каже, що не знає нащо він таке робить, каже- не хочу такого робити, воно само виходить.
Але на наступний же день він робить знову те саме.
Що робити? Порадьте як домовитись з дитиною, бо уже не знаю як себе поводити.
Питання від: ; Вік: 34

психолог онлайн
Валентина Василівна Марченко
Доброго вечора!
Думаю, що моя відповідь Вам не дуже сподобається, але... Щоб щось змінити, потрібно у всьому розібратися.
Як на мене, Ваш син говорить правду: "Пробувала і розмовляти з ним,питала чому він так чинить. У відповідь- плаче і каже, що не знає нащо він таке робить, каже- не хочу такого робити, воно само виходить". Погана поведінка дитини - це несвідомий крик болю і заклик про допомогу. Те, що зараз відбувається з дитиною, є лише продовженням неправильного виховання та ставлення
дорослих до сина. У таких випадках, дитина може стати інструментом в руках життя, для того, щоб ми
самі нарешті над життям замислилися...
Ми так влаштовані, що самі себе не бачимо зі сторони і нам надзвичайно важко зрозуміти те, над чим потрібно працювати і що в собі змінювати. Тому природа саме через дітей "дзеркалить" нас самих. Є неписане правило: причину всього, що нам не подобається в дитині потрібно завжди шукати в собі.
Насправді, дуже складно давати якісь поради через нестачу інформації, але...
Коли Ви ставите якісь умови сину, як часто Ви ці умови самі дотримуєте? Бо складається враження, що син сприймає Вас як надоїдливе радіо. І не тому, що не любить, а тому що слова, швидше за все, не мають конкретного підтвердження діями. Це перше. Друге. Така поведінка дитини схожа на внутрішній протест або спробу змусити звернути на себе увагу. Не ту увагу, коли роблять постійні нудні зауваження, що схожі на пиляння іржавої пилки, а здатність його зрозуміти, дати любов, підтримку, необхідно тепло та безоціночну любов...
І нарешті, третє. Які у Вас стосунки з батьком сина? Адже, син - це також чоловік, єдине, ще маленький. І якщо неправильно поводили себе з його батьком і не захотіли розібратися в стосунках з ним, тоді прийдеться ті ж самі питання все одно вирішувати, але вже через свою дитину. Адже,від дитини не втечеш і не розлучишся з нею...
Ви одна виховуєте сина? Чи батько просто не приймає участь у вихованні дитини?
Відредаговано автором 06-05-2024 20:39:56
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ребенок и правда может не осознавать, почему так ведет себя.
Часто агрессия и плохое поведение вне дома может свидетельствовать о том, что дома нельзя быть недовольным, сердиться, плюс много требований и ожиданий. Либо происходит что-то, с чем ребенок не может стравиться и его переживания выходят таким образом.
В целом, даже исходя из вашего рассказа, понять, что к чему невозможно. Надо видеть вживую ребенка+пообщаться с вами. Поэтому рекомендую обратиться к детскому психологу.
Идет первичная встреча с родителем, потом 5-6 встреч с ребенком, потом снова с вами, чтобы рассказать, что психологом увидел, какие видит варианты работы. Детское поведение это отражение того, что происходит дома, между вами с ребенком и вами и отцом ребенка. Поэтому и нужна работа вживую, а не просто пересказ. В целом, работа с ребенком всегда включает работу с семьей, поэтому и важно, чтобы были родительские встречи.
Сын единственный ребенок?
Как давно такое поведение?
Какие у вас отношения с мужем?
Відредаговано автором 06-05-2024 20:42:59
психолог онлайн
Алла Григорівна Веленко
цитата:
Справа в тому, що це ваша дитина, ви її знаєте краще за психологів на сайті. І якщо ви зневірені у своїх силах, то важко вам порадити щось, що буде справді дієвим. У 9 років дитину не "полагодити". Це вже наслідки того, що він бачив удома. Від кого він бачив? Що відбувається у вас у сім'ї? Дитина тільки відображує сімейну ситуацію. З ким ви живете? Які відносини із цими людьми? У сім'ї де все добре, дитина не буде демонстративно робити все навпаки, без вагомої причини. Спробуйте не сприймати цю інформацію як засудження.
Як давно це відбувається? Після яких подій почалося?